Artikel: Filmtipset söker skribenter! - av OscarEriksen -
Veckla ihop
Artikel: Filmtipset söker skribenter! - av OscarEriksen
OscarEriksen  14/1 2018 | Stäng | Nästa nya
läs artikeln
(Detta inlägg genererades automatiskt)

Ihsahn  15/1 2018 | Stäng | Nästa nya
gäller detta även tv-kolumnerna?
Vore inte en bättre strategi att presentera sig lite mer, än att börja erbjuda skribenter ersättning för artiklar?
Det är ju fortfarande rätt många frågetecken sedan Filmtipset såldes, och än så länge har det ju inte direkt hänt mycket (som vi användare har inblick i) - och eftersom att detta är en sida med en etablerad och engagerad användarskara känns det som att ni skjuter er själva i foten genom att fortsätta denna tystnad.

Men det är ju min åsikt.
Är arbetet med officiella bio-recensioner fortfarande igång?

MVH,
//Tillbaka hos FT efter ett par år.
Som wasteoftime säger är det fortfarande mycket frågor kring vilka ni är och vad ni har för planer för vår kära sajt. Vi är nog många som gärna får lite mer klarhet här.

Efter alla casinoartiklar är det i alla fall positivt att ni verkar ha tagit till er kritiken och planerar att publicera mer filmrelaterat material, förhoppningsvis utan illa doldt marknadsföringssyfte.
En annan grej som väl kanske hade varit bra är väl lite återkoppling på frågor och annat som uppstår i trådar/på forum?
Vi tar oss till kritiken!

Presentation av oss, och våra planer (+ bugglista) för sajten kommer. Tyvärr har vi inte kunnat diskutera det publikt då vi helt enkelt inte spikat någon roadmap framåt.

Vad gäller skribenter och artiklar så är det inget illa dolt marknadsföringssyfte; utan helt enkelt att vi känner att vi vill publicera redaktionellt innehåll mot film; utan att vi lägger oss i eller skjuter in länkar i artiklar.

Svara på mail
Filmguru  16/2 2018 | Stäng | Nästa nya
Bra om ni läser mail så kommer ni kanske få krönikörer och medlemmar som skriver om film. Undertecknad är ju intresserad.
Veckla ihop
Intresserad
ToddDowney  16/2 2018 | Stäng | Visa arv | Nästa nya
Är intresserad men har väntat på svar i snart en månad..
Och hur var det med tv-kolumnen? Inkluderas den i skribent-erbjudandet?

Filmguru  18/2 2018 | Stäng | Nästa nya
Och som sagt, snart är det oscarsgalan och om ni inte vill att sidan självdör vore det bra med lite krönikor och texter om världens största filmgala...
Anmälde intresse för snart tre månader sen och har inte fått något svar. Hur blev det med den här saken?
Men varför ska någon skaffa ett sånt jobb hos en arbetsgivare de vet noll och ingenting om? Otroligt oseriöst.

Sedan. Är målet att Filmtipset på något sätt ska locka folk med sina artiklar eller ska artiklarna bara rikta sig till de befintliga användarna? Vad får er att tro att användarna inte redan tagit del av nyheterna på annat håll om de är intresserade av dem? Varför förspilla människokraft på något som "ingen" läser när Filmtipset själva inte ens marknadsför sig i sociala medier eller med app t ex?