Får inte längre mejl när film kommer på tv - Om sajten
Veckla ihop
Får inte längre mejl när film kommer på tv
Tarik  28/1 2018 | Stäng | Nästa nya
Tvfilm-bevakning som är killerapplication inom Filmtipset mejlar mig inte längre när en film kommer på tv, någon som vet varför??,
Interna brev på sajten är nu den enda som funkar men man hänger mer i sin mejlinbox än på sajten så lätt att missa notifieringen.

lucius  6/2 2018 | Stäng | Nästa nya
Tråkigt. Det är ju en av filmtipsets spjutspets-funktioner

Tarik  13/2 2018 | Stäng | Nästa nya
Det är verkligen tråkigt att mejl ut till oss inte fungerar.

lucius  17/2 2018 | Stäng | Nästa nya
Det är verkligen tråkigt att ingen kommunikation ut till medlemmarna från nya admin verkar fungera öht. Inte direkt någon feedback på frågor om problem med sajten eller dylikt.

Tarik  20/2 2018 | Stäng | Nästa nya
Är de i sparläge eller?

lucius  20/2 2018 | Stäng | Nästa nya
eller kanske på spar-låga?
Skitjobbig funktion för mig som har över 3000 filmer i "vill se"-listan.
Jepp, slutade med att jag valde att kryssa ur alla kanaler på den tiden då jag använde vill-se-listan. Totalt värdelöst. Gjorde ju också TV-tablån värdelös eftersom den inte heller visar några filmer då.
Nu för tiden har jag ju dock inga kanaler, så det kvittar ju.
Att få e-post när man har PM är en valfri funktion och jag tycker att det skulle vara likadant med PM när något i vill se-listan dyker upp i tablån.

Tarik  23/5 2018 | Stäng | Visa arv |
Får fortfarande inga mejl ;(
Kula tv-tablån finns för när filmer matchar med vill-se listan så kommer PM iaf.