Som besökare på Nyheter24 samtycker du till användandet av s.k. cookies för att förbättra din upplevelse hos oss. Jag förstår, ta bort denna ruta!

Betyg idag: 514 Besökare idag: 3 849
annons
annons
Vill bli plusmedlem igen men går inte - Om sajten
Du kan alltid läsa vad som står på våra forum, men om du vill skriva måste du logga in eller bli medlem.
Vill bli plusmedlem igen men går inte
BrutusBeefcake  17/2 2018 | Stäng |
Hej, jag har varit plusmedlem i 4 år och funktionerna som kommer med det är väldigt viktiga för mig i mitt användande av siten. Men när jag skulle förnya denna månaden så går inte det längre. Kan det eventuellt fixas eller kan jag få gratis plusmedlemskap till det ordnas? Vill ju helst betala såklart, men eftersom jag varit plusmedlem i snart ett halvt decennie så känns det väldigt tråkigt att inte ha möjlighet att komma åt de funktionerna som jag blivit van till.

Tack om detta kan ordnas på något sätt eller om jag kan få svar på om plusmedlemskap och dess funktioner kommer tillbaka inom en snar framtid.
SESN AB © 2000-2017 Om du vill kontakta oss gällande annonser, maila till info@sesn.se Om Filmtipset Kontakt Medhjälpare Länkar Hjälp Regler & Villkor