Vill bli plusmedlem igen men går inte - Om sajten
Vill bli plusmedlem igen men går inte
BrutusBeefcake  17/2 2018 | Stäng |
Hej, jag har varit plusmedlem i 4 år och funktionerna som kommer med det är väldigt viktiga för mig i mitt användande av siten. Men när jag skulle förnya denna månaden så går inte det längre. Kan det eventuellt fixas eller kan jag få gratis plusmedlemskap till det ordnas? Vill ju helst betala såklart, men eftersom jag varit plusmedlem i snart ett halvt decennie så känns det väldigt tråkigt att inte ha möjlighet att komma åt de funktionerna som jag blivit van till.

Tack om detta kan ordnas på något sätt eller om jag kan få svar på om plusmedlemskap och dess funktioner kommer tillbaka inom en snar framtid.