Tv-tablån uppdateras inte normalt - Om sajten
Tv-tablån uppdateras inte normalt
KyLLo  27/2 2018 | Stäng | Nästa nya
Verktyget för att hämta filmer till tv-tablån är tyvärr ur funktion. Det går bara att lägga in filmer manuellt, vilket är mer tidskrävande och bara en tillfällig lösning. Jag har lagt in filmer t.o.m. torsdag 1/3, men är inte felet åtgärdat då är risken stor att vi blir utan filmer i tablån i veckoslutet. Det går helt enkelt för många filmer om helgerna för att åtminstone jag ska orka med att lägga in dem manuellt. Admin är underrättad om felet, så vi får väl se vad som händer i dagarna.

Metheuz  1/3 2018 | Stäng | Nästa nya
Som du sa så går det ju inte att hålla på att lägga in varje film manuellt när det är ett 30-tal på helgerna. Bra att har tagits upp iaf. Jag upptäckte det när jag använde filmdate-funktionen härom dagen men glömde bort det igen senare.

KyLLo  2/3 2018 | Stäng | Nästa nya
Du får åtminstone dubbla det antalet för att få med alla filmer fredag till söndag.

Metheuz  2/3 2018 | Stäng | Nästa nya
Precis. Med 30-tal så syftade jag på per dag men skrev inte ut det bara..

KyLLo  2/3 2018 | Stäng | Nästa nya
Ja, okej. :)
Om man installerar det här tillägget för Chrome kan man gå in på Tv.nu och få upp sitt personliga betyg från Filmtipset när klickar på en film där. Det kanske kan underlätta en aning.

KyLLo  14/6 2018 | Stäng | Nästa nya
Som alternativ kanske TV24.se kan vara något. Gott om kanaler, sparsmakat med reklam och en liknande filmtablå med IMDb-betyg, vilket innebär att man kan se personliga betyg från Filmtipset med Chrome-tillägget.
Det är bl a fel Happy end-film som står angiven idag måndag på svt1. Den som visades var den från 1999 och inte 2014.

KyLLo  5/3 2018 | Stäng | Nästa nya
Tack, jag har korrigerat det nu. Hittar du fler filmer som är fel bör du använda rapporteringslänken vid tablån.
Tråkigt! Bra jobbat ändå! Hoppas det löser sig snart....en av fina favoritfunktioner, så tråkig är jag! ;)

Clasen  23/3 2018 | Stäng | Nästa nya
Tråkigt om dett blir bestående - en av de viktigaste funktionerna på sajten för min del. Hoppas ni kan hitta en lösning rätt snart!
Sent svar. En av favoritfunktionerna för mig med. Det är som sagt en del jobb med att uppdatera den manuellt och helt frivilligt, men jag gör så gott jag kan tills vidare. Det värmer att höra att det är någon mer som uppskattar det.
Det är på g! Självklart ska vi ha en TV-tablå!

InzZzomnia  14/4 2018 | Stäng | Nästa nya
Och typ tre veckor senare så har fortfarande inget hänt.
Hur går det?
Inlägget är ändrat 14/4 2018.
Historik
Göm historik
Tänk om Nyheter24 kunde sälja Filmtipset till en SERIÖS aktör. Det är ju uppenbart att Filmtipset sköts med vänsterhanden - och med tanke på all tid man lagt ner på detta forum är det riktigt ledsamt. Bara en sån sak som att appen försvunnit är ju rätt upprörande. Vad sa ni? Ska man vara tacksam eftersom sajten är gratis? Jag betalar gärna för att få en bra sajt.

InzZzomnia  26/5 2018 | Stäng | Nästa nya
Vadå "appen försvunnit"? Den funkar fint för mig iaf.
Nu ska den åter vara igång. Kan ta upp emot 24h för den att uppdateras helt dock.

KyLLo  5/5 2018 | Stäng |
Härligt! Tack för info.