Som besökare på Nyheter24 samtycker du till användandet av s.k. cookies för att förbättra din upplevelse hos oss. Jag förstår, ta bort denna ruta!

Betyg idag: 559 Besökare idag: 4 886
annons
annons
Liknande filmer - Om sajten
Du kan alltid läsa vad som står på våra forum, men om du vill skriva måste du logga in eller bli medlem.
Veckla ihop
Liknande filmer
lucius  10/3 2018 | Stäng | Nästa nya
Ligger funktionen "lägg till liknande filmer" nere? Funkar inte för mig i alla fall. När jag skriver in en titel dyker inte filmen som den liknar upp i en valbar lista som den brukade göra

KyLLo  10/3 2018 | Stäng | Nästa nya
Ja, den har varit ur funktion i 1,5 år. Det går dock att lägga till liknande filmer om man istället följer beskrivningen i den här tråden.
Har lagt upp ett userscript på github som fixar problemet.
https://gist.github.com/Row/d5a1065d89b4cc09bf798a1f30b52827
Klicka på "raw" länken för att installera i tex Tampermonkey.

lucius  19/1 2019 | Stäng | Nästa nya
Grymt. Fantastiskt på nåt sätt med en sida där ägarna blivit så frånvarande att medlemmarna tagit över och hackat driften.
Läste inlägget innan jag kollade vem som hade skrivit det, men av någon anledning hade jag redan listat ut det..
Grymt jobbat! Och ja... riktigt skruvat att medlemmarna behöver limma ihop sånthär!
Grymt jobbat! Jag får det dock inte riktigt att fungera. Det verkar först fungera som det ska när jag lägger till liknande filmer, men nu flera dagar senare är de fortfarande inte tillagda. Fungerar detta hela vägen i mål för er andra?
Veckla ihop

lucius  24/1 2019 | Stäng | Nästa nya
Jo då. Det har funkat för mig i två fall i alla fall.
Veckla ihop

Howler19  24/1 2019 | Stäng | Nästa nya
Super! Då är det jag som har gjort något fel. Ska kolla på det.

Howler19  26/1 2019 | Stäng |
(Jag hittade felet. Filmen jag provade på har ett filmnummer över 130001 och liknande filmer syns ju inte på filmer med 0 betyg.)
SESN AB © 2000-2017 Om du vill kontakta oss gällande annonser, maila till info@sesn.se Om Filmtipset Kontakt Medhjälpare Länkar Hjälp Regler & Villkor