musikvideos - Allmänt
musikvideos
sleepyhead  15:58 11/4 | Stäng | Nästa nya
vi vet alla att nothing compares 2u är den objektivt bästa som någonsin spelats in men vilka kommer tvåa och trea osv?
Detta kan bli en bra tråd!Konstigt nog kommer jag bara på en massa töntiga musikvideor. Absolut töntigast är förmodligen Metallicas whiskey in the jar, fast nu när jag ser den igen kan jag uppskatta 90-talskänslan.

nonamateur  22:54 11/4 | Stäng | Nästa nya
jag landade ett steg utanför musikvideorna. pianotolkning
OK Go ska ju alltid vara överdrivet spexiga men upside down & inside out tycker jag är riktigt bra faktiskt. det är väl nästan obligatoriskt att nämna dom i sådana här sammanhang.

Gordyal  01:54 30/4 | Stäng | Nästa nya
Kass video - kass låt. Är det något jag inte förstår?

sleepyhead  23:41 11/4 | Stäng | Nästa nya
eller varför inte faceshopping.

sleepyhead  23:49 11/4 | Stäng | Nästa nya
kan ju lika gärna länka en tredje sophie. när denna släpptes hade hon inte officiellt kommit ut som trans ännu, så detta var hennes sätt att göra det antar jag. ett till exempel på att man kommer långt med att bara filma ett utrycksfullt ansikte!

Gordyal  01:54 30/4 | Stäng | Nästa nya
Gordyal 01:54 30/4 |
faith no more i started a joke är fint john watersk.

Gordyal  23:05 26/4 | Stäng | Nästa nya
Fin OCH John Watersk? Det smakar gott OCH bajs?

nonamateur  00:40 27/4 | Stäng | Nästa nya
du kan smaka gott.

Gordyal  00:43 27/4 | Stäng | Nästa nya
Jag och din mamma.
ska försöka tänka på detta!
Långt ifrån bästa någonsin men den här tycker jag är den charmigaste just nu iaf. TWICE - What is Love?
Inlägget är ändrat 18:02 14/4.
Historik
Göm historik
alla videor från 80-talet

Gordyal  23:43 26/4 | Stäng | Nästa nya
Det är fan nästan sant!
Om Nothing Compares 2 u är nummer ett, så är detta nummer noll:

Norman Bates (Landscape)
Nostalgi på alla äldreboenden. När den visades på Luciarocken var det bara att hyra Psycho omedlbums!
Några favoriter
Gordyal  23:41 26/4 | Stäng | Visa arv | Nästa nya
(Fast i min värld så är kombon bra låt/bra video det viktigaste)

Virtual insanity (Jamiroquai)

Retrovertigo (Mr. Bungle) (fan made!)

Owner of a lonely heart (Yes)

Jibber and Twitch (Cardiacs) (krävs sex års kritiskt granskande av Cardiacs innan man uttalar sig)

Sun and the Rain (Madness)

Sign O' The Times (Prince)

Eat it ("Weird Al" Yankovic) (Krävs inga sex år, men man måste ha sett Beat It (och Thriller))

(Fast ska man vara riktigt hardcore så är det inget som slår 02:47-02:51)
Inlägget är ändrat 23:48 26/4.
Historik
Göm historik

nonamateur  00:35 27/4 | Stäng | Nästa nya
cardiacs äger

lucius  23:52 8/5 | Stäng | Nästa nya
Men egentligen gillar jag ju dom här bäst

karma police

paranoid android