Som besökare på Nyheter24 samtycker du till användandet av s.k. cookies för att förbättra din upplevelse hos oss. Jag förstår, ta bort denna ruta!

Betyg idag: 632 Besökare idag: 5 190
annons
annons
Plusmedlemskap - Om sajten
Du kan alltid läsa vad som står på våra forum, men om du vill skriva måste du logga in eller bli medlem.
Veckla ihop
Plusmedlemskap
goeran  30/4 2018 | Stäng | Nästa nya
Länken för att komma till betalning av plusmedlemskap fungerar inte; jag märkte det nu när jag skulle förnya medlemskap. Det vore bra om detta fel fixades på studs.

Veckla ihop

zappe  7/5 2018 | Stäng | Nästa nya
Ingen risk.
Jag felanmälde det för 4 månader sedan

goeran  23/5 2018 | Stäng | Nästa nya
Och häromdagen fick jag ett nytt meddelande om att förnya mitt PLUSmedlemsskap; men länken är fortfarande lika död. :(
Låter ju verkligen strålande om nya ägarna inte ens bryr sig om en sån sak.
Den här sidan är död innan året är slut.
Även om funktionerna man får av att vara plusmedlem är fantastiska, för det är de, så ska man nog vara glad att man inte kan pytsa ner pengar direkt i deras fick som läget ser ut nu med total avsaknad av GDPR-uppdatering och närvaron rent allmänt.

Man vill ju tro att de menar vad de säger, men när det går ett par månader mellan varje gång, och det inte är något nytt, utan bara samma sak "vi arbetar i det tysta" så känner iaf jag att hoppet har runnit ut. Tråkigt men sant.
SESN AB © 2000-2017 Om du vill kontakta oss gällande annonser, maila till info@sesn.se Om Filmtipset Kontakt Medhjälpare Länkar Hjälp Regler & Villkor