Betyg idag: 1 682 Besökare idag: 5 136
Humor? - Allmänt
Humor?
unseen  14/5 2018 | Stäng |
Letade lite efter knasigheter olika sverigedemokrater kläckt ur sig. Hittade bland mycket dynga Stellan Bojerud. En äldre herre, gammal överstelöjtnant och militärhistoriker. Samt riksdagsledamot för sd de sista åren av sitt liv. Kanske lite dålig hörsel och minne? Här är en telefonintervju han gjorde med Aftonbladet efter en uppenbart sarkastisk twitterkommentar om en nazidemonstration (lyssna på klippet/filmen):

Kan man skratta åt sånt här? Det är ju fantastiskt! Många sverigedemokrater har ju uppenbarligen en lite unken människosyn osv, men iaf här är ju AB så heta på gröten efter ett snaskigt soundbite att de blir helt förblindade... (precis som alla andra medier när man googlar efter det här)

Här är en annan telefonare om att han (återigen sarkastiskt) skrivit "jag är rasist" samt vid ett annat tillfälle uttryckt sin beundran för några tyska officerares insatser i strid under andra världskriget (komplett med reservation samt beskrivning om hur de skickade sina utmärkelser i en pisspotta till Berlin). Igen: lyssna på klippet:

Haha. Gubben är ju (omedvetet?) ett komiskt geni... Eller? Kan man skratta åt sånt här?