Reklam trots PLUSmedlem? - Om sajten
Reklam trots PLUSmedlem?
Gordyal  8/11 2018 | Stäng | Nästa nya
Nej tack! Kan någon vänligen åtgärda det?
Vart får du reklam? Eller syftar du på artiklarna?
Plusmedlemskapet är väl dött, iom att man inte kan förnya det, så pilutta dig som är på livstid.

wasteoftime  11/11 2018 | Stäng | Nästa nya
Aha, nu har jag hittat reklamen. Ser den bara på telefonen, har ju sånt där program som sköter sånt på datorn.
Jag får det bland annat på "Min sida" (högst upp och längst ner).
Jag kommer åtminstone fortfarande åt min statistik, pilutta dig!

wasteoftime  11/11 2018 | Stäng | Nästa nya
Jag är plus medlem i flera månader till! Och när det går ut då lämnar jag skeppet om inget har hänt.

Gordyal  12/11 2018 | Stäng | Nästa nya
Snälla, gör inte det.
De har ju flera månader på sig att styra upp något! Jag blir liksom bara ledsen av att det är som det är nu. För många år och timmar investerade liksom.
Noterade också det och irriterade mig på det. Mitt plusmedlemskap går förresten ut nästa vecka. Finns det någon på sidan som vill ta emot mina pengar?

wasteoftime  12/11 2018 | Stäng | Nästa nya
Du kan få swisha dem till mig om du vill, dock kan jag inte lösa så du får behålla ditt plusmedlemskap..

Howler19  12/11 2018 | Stäng | Nästa nya
Ska överväga hur mycket det är värt att betala för äran att få swisha till dig.

wasteoftime  12/11 2018 | Stäng | Nästa nya
Du vet vart jag finns!

På tal om inget annat, fasen vad bra Coyotes ser ut i år. Frånsett starten då.

Howler19  12/11 2018 | Stäng | Nästa nya
Mycket trevlig utveckling där! Kan nog klara slutspel med tanke på hur svag Pacific ser ut i år.

wasteoftime  14/11 2018 | Stäng | Nästa nya
Ja, hade varit kul. De/ni förtjänar att det ska vända på riktigt nu, även om jag är jäkligt nöjd med nattens resultat! ;)

Howler19  14/11 2018 | Stäng |
Är inte lika lyrisk över det!