Inga mejl om film på TV - Om sajten
Veckla ihop
Inga mejl om film på TV
sawa  21/11 2018 | Stäng | Nästa nya
Saknar mejl om att film jag vill se visas på TV, samma situation som mitt ärende från 2010:

Meddelandet kommer dock på sajten, men verkar inte vidarebefordras till min mejl.

wasteoftime  21/11 2018 | Stäng | Nästa nya
Oj, 2 admins I en och samma tråd.
Det finns en nyare tråd här, där andra har upplevt samma problem. Oscar (admin som inte finns kvar längre) skrev följande till mig i våras: "Har fått rapporter om att mejl inte går ut korrekt; detta är något jag undersöker. Tyvärr har det fallit mellan stolarna som så mycket annat som behövts ta tag i här på FT.". Därefter har jag inte hört något mer. Det bör nog nämnas att funktionen är kopplad till PM rent generellt, inte enbart tv-påminnelser.

Jag vill även lägga in en reservation för påminnelsefunktionen om tv här på sajten. För att den ska fungera tycks det krävas att filmen finns inlagd i Filmtipsets tablå och med några dagars framförhållning. Eftersom hämtningsverktyget som hämtar filmer till tablån är ur funktion sedan ett halvår tillbaka och den bara kan uppdateras manuellt, är det omöjligt för mig att hålla den uppdaterad alla dagar och ständigt med god framförhållning. Jag uppdaterar den så ofta jag har tid och ork, men tablån lever verkligen på konstgjord andning för närvarande. Den som vill få alla tv-påminnelser bör därför teckna sig för någon annan tjänst.

Tablån är en funktion som jag själv använder ofta, så den är jag beredd att kämpa för, men det finns en gräns för allt. Finns det någon annan tablåadmin som vill hjälpa till med uppdateringarna är jag bara tacksam.
Inlägget är ändrat 21/11 2018.
Historik
Göm historik
Veckla ihop

sawa  26/1 2019 | Stäng | Nästa nya
Den nyare tråden gav ju inget ytterligare.
Jag får numera meddelanden i inkorgen här, men inga meddelanden till min mejladress.

KyLLo  26/1 2019 | Stäng |
Jag tänkte mest för att hålla diskussionen samlad. Ja, det är för att tablån har varit uppdaterad den senaste tiden. Men att få påminnelser via e-post är inget som vi medlemmar kan påverka, utan bara admin. Jag vet inte ens om de besöker forumet.