Ord som överanvänds av din hjärna - Allmänt
Veckla ihop
Ord som överanvänds av din hjärna
Andra våningen  14/12 2018 | Stäng | Nästa nya
...
malfunct
vivisektion
Veckla ihop

emmycaution  17/12 2018 | Stäng | Nästa nya
Åh, vivisektion tänkte jag. Undrar vad det är? Jag har ju en katt som heter Vivian.
*googlar vivisektion*
*ångrar sig djupt*
vivisektion är ett lömskt ord.
judekörs. min hjärna tänker att det är någon med göteborgsdialekt som säger det.
Prompt/promptly
Comprehensive
Worn out its welcome

Alldeles för mycket engelska.
Man kan säga att den frasen inte är önskvärd i ditt huvud längre?
Väljer att inte kommentera vitsigheten utan istället lite mer seriöst: frasens överdrivna användning väger lätt mot allt som förorsakar den (även om det oftast bara handlar om popmusik på radion).
förorsakar är förresten ett störigt ord. orsakar funkar gott.

mb  16:05 14/4 | Stäng | Visa arv | Nästa nya
Jag har ett fantastiskt orföråd och skulle utan problem kunna föra mig i adlig miljö på 1800-talet.

mb  16:05 14/4 | Stäng | Visa arv | Nästa nya

mb  16:06 14/4 | Stäng | Visa arv | Nästa nya

mb  16:08 14/4 | Stäng | Visa arv | Nästa nya

mb  16:08 14/4 | Stäng | Visa arv | Nästa nya

* charlatan
Precis. Varje gång jag hör mig säga det högt så svär jag inombords vilket föranleder mig att säga ord 2. Fuck.

Min hjärna använder detta ord i alla olika böjningar alldeles för mycket. Fuck, fucketi fuck, fucking, fuckad, fucktard, fuckat, fuck it,
"skalman - världens starkaste skalbagge"
"datorn fuskar"
fick kväva ett skratt då jag läste den första

monsterpop  14:44 21/6 | Stäng | Visa arv |
maskin (senast om en kudde)