Ta bort kommentarer - Om sajten
Veckla ihop
Ta bort kommentarer
karlmats  29/12 2018 | Stäng | Nästa nya
Nån mer som märkt att det inte längre fungerar att ta bort sina gamla filmkommentarer?

Jag brukar alltid ta bort den gamla kommentaren när jag ser om en film och skriver en ny. När jag försöker det nu får jag upp den vanlig frågan om jag verkligen vill ta bort kommentaren, när jag klickar ok blir jag omdirigerad till sidan https://nyheter24.se/film.

Nån som hittat en work around?

Finns det hopp om att funktionen börjar fungera som det är tänkt?
Veckla ihop

KyLLo  29/12 2018 | Stäng | Nästa nya
Ja, jag har märkt av det. Det går inte att ta bort kommentarer via filmsidorna, men det går via "Mina sidor" -> "Filmkommentarer".

karlmats  29/12 2018 | Stäng | Nästa nya
Underbart, tack!
Samma problem. Skärpning nyheter24! Det är inte hållbart att gå igenom mängder av kommentarer för att komma åt ett inlägg från 2016.
Inlägget är ändrat 31/12 2018.
Historik
Göm historik

karlmats  31/12 2018 | Stäng | Nästa nya
Det funkar iaf att ändra värdet på offset i länken så vet du ungefär när du skrev den så behöver du iaf inte klicka på "nästa sida"-pilen 50 gånger.

myslas  11:56 2/1 | Stäng | Visa arv |
1. Nyheter24 har inte ägt sidan sedan oktober 2017.

2. Inga buggar har fixats på 3-4 år på Filmtipset så håll inte andan för att någon ska börja göra det nu.