Procentuellt flest betygsättare på dina inlagda filmer 2018 - Listor
Veckla ihop
Procentuellt flest betygsättare på dina inlagda filmer 2018
Andra våningen  08:21 3/1 | Stäng | Nästa nya
Lista alla filmer som du har lagt in och som någon annan än du själv betygsatt under 2018. Rangordna dem efter procentuell ökning i antal betyg under året (eller om ditt betyg är från i år: procentuell ökning i antal betyg sedan du betygsatte filmen).

1-7 Strong Medicine 50%
18 Botgöring 7%
19 Love Story 3%
20 Den tysta bruden 3%
21 Söder om landsvägen 2%
För att förtydliga: det gäller alla dina inlagda filmer, inte bara de eventuella som du lagt in under 2018.
Jag har 681 inlagda filmer. Det känns som en hopplös uppgift att gå igenom en sådan mängd.
Det är förstås frivilligt, men en variant är att bara ta dem med flest betyg. (De med bara ett betyg faller av naturliga skäl bort hur som helst.)
Veckla ihop

goeran  16:55 3/1 | Stäng | Nästa nya
Sedan, vad gäller filmer inlagda i år, ser man väl inte antalet betyg och hur antalet betyg förändras.
Det blir problem om det både är fler än 11 betygsättare från i år och fler än 11 betygsättare per betygssteg, men jag hade inte det problemet.
1. För vacker för dig 11%
2. The Girl on the Train 7%
3. Spetsknypplerskan 1%

(Med nr 2 förfäktar jag dessutom att alltid välja den engelska titeln på filmer som ej fått någon svensk titel, förutsatt naturligtvis att man lägger till originaltiteln som alternativ. Detta ger fler möjlighet att hitta filmen. Om detta aldrig varit ifrågasatt, bortse då från denna parentes).