Går ej att radera kommentarer som man skrivit - Teknik
Veckla ihop
Går ej att radera kommentarer som man skrivit
Andreas_  19/1 2019 | Stäng | Nästa nya
Har något hänt med R där man tycker för att radera en kommentar man skrivit? någon annan som märkt av detta eller vet vem man ska kontakta för att felanmäla detta? jobbigt när man vill radera för man vill rätta till sin kommentar och istället får skriva en helt ny medan den gamla ligger kvar under. Inte så snyggt.

KyLLo  19/1 2019 | Stäng | Nästa nya
Det går att radera kommentarer men man får gå en annan väg, se mitt inlägg i den här tråden.

KyLLo  12/2 2019 | Stäng | Visa arv |
Och som svar på din andra fråga är det alltid admin man måste kontakta när det gäller buggar, driftstörningar och utveckling av funktioner. Hur man säkert kommer i kontakt med admin är dock något av en gåta. Många buggar och problem rapporteras i formuet "Om sajten". Så där kan man ofta se om andra medlemmar har samma problem och om någon medlem har hittat en tillfällig lösning på problemet. Men ingen vet säkert om admin läser det som skrivs där.