Artikel: - av OscarEriksen -
Artikel: - av OscarEriksen
Redaktionen  29/1 2019 | Stäng | Nästa nya
läs artikeln
(Detta inlägg genererades automatiskt)
Alltså, ni kan ju inte vara riktigt riktiga?
Förutom detta intresse. Finns det nått annat intresse? T.ex. att rätta buggar på sajten.
Hallå, ni glömde att nämna Scorseses Casinofilm den här gången!
& som kronan på verket går länken från "baksmällan" till en aftonbladet-artikel om helt andra filmer

zonk  1/2 2019 | Stäng | Nästa nya
Det är nog inte Oscar längre..
Verkar som om Oskar inte är i livet längre enligt vissa källor.
Jodå, community mannagern går aldrig ur tiden

Kommer ni ihåg gamla admins Victor från år 2011? Eller Cecilia från 2015? Eller för all del OscarEriksen från 2018? Community managers i filmtipsets värld är vanligt förekommande och det är ett enkelt sätt att skapa spänning. I filmtipsets värld har vi sett flera olika exempel på det. Vi har fått se storslagna insatser som i Viktors dynamiska forumaktivitet, och minns ni spänningen i AndreasKällmans kwiss?
Inlägget är ändrat 2/2 2019.
Historik
Göm historik
Men varför används hans alias isåfall? Känns ju... inte så bra.
En gissning: för att det är på den nivån ambitionen ligger.

daniel77  3/2 2019 | Stäng | Nästa nya
Jo, så är det nog. Men är det som kaustiksoda skriver så är ju ambitionsnivån osmakligt låg.
Ja, allt tyder tyvärr på att han är död, har grävt lite i det själv efter att ryktet spred, och mycket tyder på det. Och om han var den på företaget(?) som driver sajten som skulle engagera sig här är det ju förståeligt att det inte blev som tänkt.
Men då att inte alls kommunicera detta, är ju problemet. De behöver inte säga "Oscar är död, vi har problem" men bara skriva lite snabbt "vi har tyvärr stött på problem i privatlivet som kommer att drabba utvecklingen av sajten" eller något i den stilen.
Dessutom lovade man ju att man skulle introducera sig själva när dammet lagt sig, det borde det ju ha gjort nu.. Och att de introducerat sig för mini-admins m.fl. vilket jag uppfattat inte vara riktigt sant.

Barneyk  6/2 2019 | Stäng | Nästa nya
Ja, han är död. Det är bekräftat.

Han var den drivande kraften och nu när han inte längre finns kvar så har företaget inte tagit beslut om hur dom ska gå vidare. Eventuellt kommer filmtipset säljas.

Kul att någon har information att dela med sig av.

Barneyk  6/2 2019 | Stäng | Nästa nya
Ja. Det är extremt dåligt skött men när personen som varit ansvarig försvunnit så har ingen annan tagit platsen. Tragiskt på många sätt. :/
Jag önskar verkligen att sajten hade blivit övertagen av communityt än såld.

Jag vet många sidor som bara lever på donationer av sina användare, och visst, de får påminna ibland, men då slantar folk gärna in, för de gillar tjänsten. Och jag betvivlar inte att samma modell hade fungerat här.

Barneyk  6/2 2019 | Stäng | Nästa nya
Ja, det önskar verkligen jag också. Jag var redo att lägga ganska mycket pengar på att hålla den levande. :(
Det är rätt hemskt, om man ska vara ärlig..
Han kanske hann lägga in en del schemalagda nyheter som skulle publiceras i framtiden innan han försvann. I dessa "nyheter" nämns ju inga nya filmer.

wasteoftime  6/2 2019 | Stäng |
Nej, det är inte särskilt troligt, iom hur lång tid det går mellan dem ibland.