Som besökare på Nyheter24 samtycker du till användandet av s.k. cookies för att förbättra din upplevelse hos oss. Jag förstår, ta bort denna ruta!

Betyg idag: 531 Besökare idag: 5 284
annons
annons
Förhöjd hastighet på youtube? - Trespassing Bergman
Orginaltitel:
Trespassing Bergman
Regissör:
Utgivningsår:
2013
Betygsätt:
Totalt antal betyg:
111
Du kan alltid läsa vad som står på våra forum, men om du vill skriva måste du logga in eller bli medlem.
Veckla ihop
Förhöjd hastighet på youtube?
Roswall  18:11 5/2 | Stäng | Nästa nya
Länk

Är det bara jag eller är hastigheten förhöjd i denna version? Filmen är ju typ en kvart kortare på Youtube än vad som anges på t.ex. filmtipset. Någon som sett den som kan bekräfta?
Vet någon någon anna site där den går att se?
Inlägget är ändrat 18:11 5/2.
Historik
Göm historik
Veckla ihop

Howler19  19:28 5/2 | Stäng | Nästa nya
Det kanske är en SVT-version? De har ju för vana att klippa bort 15-30 minuter av dokumentärfilmer.

Roswall  19:42 5/2 | Stäng | Nästa nya
Kanske! Men dialogen och rörelser låter och ser också ut som om tempot är höjt. Ser bättre ut på 0,75 hastighet.
Ja, när man ser Lars Ekborgs rörelser, och inte minst hör Martin Scorcese prata. Helt klart uppsnabbat.
Ja, det där går på tok för fort.

Roswall  13:51 8/2 | Stäng | Nästa nya
Gött! Inte jag som blivit tokig då!

KyLLo  21:29 10/2 | Stäng | Visa arv |
Mycket möjligt. En del som lägger in copyskyddade filmer och musik på Youtube ändrar medvetet hastigheten, förstorar eller spegelvänder filmerna för att det inte ska upptäckas lika lätt och bli raderat.
SESN AB © 2000-2017 Om du vill kontakta oss gällande annonser, maila till info@sesn.se Om Filmtipset Kontakt Medhjälpare Länkar Hjälp Regler & Villkor