Kan inte sätta några betyg - Om sajten
Veckla ihop
Kan inte sätta några betyg
Hej.

Precis skapat en medlem här och när jag betygsätter filmer dyker de inte upp på min profil eller markeras som sedda i listorna. Jag har haft Filmtipset i flera år tidigare och vet hur det brukade fungera. Känd bugg?

KyLLo  12/2 2019 | Stäng | Nästa nya
Jag kan betygsätta som vanligt och det är inget problem som jag känner till. För närvarande är det problem med uträkningen/visningen av personliga betyg, men det borde inte påverka.

Kan det vara någon ad-blocker eller inställning i webbläsaren som inte tillåter det? Har du en annan webbläsare du kan försöka med? Du kan även testa att logga ut och logga in igen eller att rensa cachen.

Tack för svar.

Har testat på två olika datorer, olika webläsare och i Androidappen, allt utan framsteg. På min profil står fortfarande att jag inte betygsatt några filmer. Detta är onekligen en aning förvirrande.
Kan bekräfta att det inte fungerar. Testade precis att göra ett nytt konto och jag får exakt samma problem. Ytterligare en bugg att lägg i högen, som bara växer och växer. Ska se om inte Gordyal kan flytta den här tråden till "Om sajten" iaf. Där den hör hemma. Inte för att det lär göra någon skillnad, men ändå...

Patema  12/2 2019 | Stäng | Nästa nya
Tack för besväret! Får hoppas att det ordnar sig inom kort då.

KyLLo  12/2 2019 | Stäng | Nästa nya
Förstår att det är frustrerande. Bra att du uppmärksammar det, inte minst för andra med samma problem. Hoppas att det ordnar sig.
<flyttat till "Om sajten"/>
Viss tid har nu gått och jag kan konstatera att detta ännu inte fungerar.

KyLLo  15:26 25/7 | Stäng | Nästa nya
Ägarna har gått ut med att de inte kommer att försöka åtgärda några buggar, utan att de har tänkt bygga om hela sajten från grunden istället. Jag vet inte om de har kommit igång med det arbetet och vad de har för tidsplan, men räkna med att det tar sin tid.

teto  16:52 25/7 | Stäng |
Tack. Jag får hålla utkik med andra ord!