Som besökare på Nyheter24 samtycker du till användandet av s.k. cookies för att förbättra din upplevelse hos oss. Jag förstår, ta bort denna ruta!

Betyg idag: 741 Besökare idag: 5 170
annons
annons
Artikel: Anledningarna till att vi väntar så länge på Avatar 2 - av OscarEriksen -
Du kan alltid läsa vad som står på våra forum, men om du vill skriva måste du logga in eller bli medlem.
Veckla ihop
Artikel: Anledningarna till att vi väntar så länge på Avatar 2 - av OscarEriksen
OscarEriksen  10:06 20/3 | Stäng | Nästa nya
läs artikeln
(Detta inlägg genererades automatiskt)

BarryHero  13:34 20/3 | Stäng | Nästa nya
Formateringarna i artikeln verkar inte fungera.
Hehe. Det tog ändå en ansenlig mängd text innan "spel & dobbel"-avsnittet kom. Jag väntade mig länkar till där man kan betta på premiärdatumet eller så.

BarryHero  14:19 1/4 | Stäng | Nästa nya
De fixade faktiskt formateringarna. Snyggt.
Finns det någon som faktiskt diskuterar artiklarnas ämne längre, eller är gnäll om sidan det enda som gäller?

zonk  19:25 2/4 | Stäng | Nästa nya
Ehhh.. har du läst artiklarna på senaste?
Artiklarna nu för tiden är rena annonser riktade mot spel och dobbel, så det finns inte så mycket att diskutera om deras ämnen. Dessutom brukar de ofta vara rätt undermåligt skrivna, rent språkmässigt. Ofta känns det som Google translate.
SESN AB © 2000-2017 Om du vill kontakta oss gällande annonser, maila till info@sesn.se Om Filmtipset Kontakt Medhjälpare Länkar Hjälp Regler & Villkor