Artikel: Anledningarna till att vi väntar så länge på Avatar 2 - av OscarEriksen -
Veckla ihop
OscarEriksen  10:06 20/3 | Stäng | Nästa nya
läs artikeln
(Detta inlägg genererades automatiskt)

BarryHero  13:34 20/3 | Stäng | Nästa nya
Formateringarna i artikeln verkar inte fungera.
Hehe. Det tog ändå en ansenlig mängd text innan "spel & dobbel"-avsnittet kom. Jag väntade mig länkar till där man kan betta på premiärdatumet eller så.

BarryHero  14:19 1/4 | Stäng | Nästa nya
De fixade faktiskt formateringarna. Snyggt.
Finns det någon som faktiskt diskuterar artiklarnas ämne längre, eller är gnäll om sidan det enda som gäller?

zonk  19:25 2/4 | Stäng | Nästa nya
Ehhh.. har du läst artiklarna på senaste?
Artiklarna nu för tiden är rena annonser riktade mot spel och dobbel, så det finns inte så mycket att diskutera om deras ämnen. Dessutom brukar de ofta vara rätt undermåligt skrivna, rent språkmässigt. Ofta känns det som Google translate.