Svensk film sent 70-tal, eller 80-tal som jag blir helt galen av att jag inte kommer på - Filmsnack
Veckla ihop
meconone  05:25 23/3 | Stäng | Nästa nya
Jag skulle verkligen vilja hitta namnet på en film som har legat och skrotat i bakhuvudet sen 90-talet typ. Helt sjukt.
Har en väldigt stark känsla av vissa scener ur den här filmen, men kan fan inte komma på vilken det är.

Vad jag kommer ihåg:
Ensam tonårsgrabb sitter på tuben i Stockholm, tror att det är förortsmiljö, inte under marken. Han har en bandspelare med mikrofon som han använder som diktafon. Han pratar bla. in att han har fått könshår. Sen en scen när han flyr från en lägenhet via balkongen som är högt upp. Känns också som förort Stockholm.
Sen är det någon scen från ett grustag tror jag, och en scen som jag tror är mot slutet av filmen där han är ganska fucked up i en gång på typ en färja.

Någon som vet?
Inlägget är ändrat 05:38 23/3.
Historik
Göm historik
Veckla ihop

KyLLo  12:33 23/3 | Stäng | Nästa nya
Barnens ö i regi av Kay Pollak, helt klart.

KyLLo  16:26 24/3 | Stäng |
Det var så lite. Bra minne, förresten.