Så har forumet påverkat mitt själsliv - Allmänt
Veckla ihop
Så har forumet påverkat mitt själsliv
Andra våningen  17:14 28/3 | Stäng | Nästa nya
* I min föreställningsvärld drev Camilla Läckberg iväg med en flotte på havet och har inte hörts av sedan dess, och är därmed förmodligen död
* När jag hör Astrid(?)s låt "did you forget, that I've got a thing called emotion" på radio, så ler jag alltid inombords (detta av en mycket långsökt anledning, men det vore kul att höra om någon förstår vad jag menar)

(detta var en start.)

sennight  19:35 29/3 | Stäng | Nästa nya
bra initiativ! jag ska försöka bidra. jag förstår tyvärr inte tvåan.
den smått löjeväckande användningen av ordet "forget" i låten påminner om en liknande användning av ordet "glömde" i en klassisk forumreplik av en klassisk filmtipsare. Kan hända att något med 6 års kritiskt filmtittande var med i sammanhanget.
* Permanenta spår på hjärnvindlingarna av åtminstone 73 explo-rullar jag inte hade sett annars.

mb  15:54 14/4 | Stäng | Visa arv | Nästa nya
Jag har blivit mycket mer spirituell sedan jag blev användare på filmtipset. Tror det kan bero på att jag fick mycket inflytande här och började då undra varför jag alltid får så mycket makt vart jag än registrerar mig.
filmtipset har hjälpt mig bli rödare.
lite på samma tema: ft har hjälpt mig att veta hut. hade nästan kunnat byta ut ft mot sennight, men vill inte helt avfärda andra diverse personer som dragit i den riktningen (allt från milkmonkey till lectra).

nonamateur  21:12 29/4 | Stäng | Nästa nya
snarare tvärtom för min del :) kanske en av anledningarna att jag blev avstängd från twitter i februari (se även 12:46).
ojdå. visste inte ens att du twittrade (säger man så nuförtiden?). fast veta hut handlade nog mest om att undvika att vara den typ av filmtipsare som man inte hejade på i de filmtipsenviger som utkämpades förr. det är inte säkert att den typen av folkvett garanterar att man inte blir avstängd på twitter.

nonamateur  11:42 30/4 | Stäng | Nästa nya
twitter är förfärligt, men det kändes bra att kasta glåpord efter bland annat john bolton, mike pompeo och marco rubio. finns dock många som postar bra grejer med, och det är synd att så många sympatisörer blivit utkastade. jag har tyvärr nästan bara käftats med gordy, och jag tror inte att nån av oss förlorade. det är möjligt att jag varit för snäll på filmtipset.
din ft-framtoning är minst lika sympatisk som din irl-framtoning, skulle jag säga, men det är väl mest något positivt. skulle likna dig närmast vid deneb, om du minns. för snäll? tja...

nonamateur  07:49 2/5 | Stäng | Nästa nya
jag tar mitt vaga minne av deneb som en bekräftan av min misstanke ;)
Haha, John Bolton, Mike Pompeo och Marco Rubio; det är ju tre av mina favoriter.

nonamateur  07:49 2/5 | Stäng | Nästa nya
ett parodikonto på dig kunde inte ha sagt det bättre :)

goeran  14:51 2/5 | Stäng | Nästa nya
Att Bolton, Pompeo och Rubio triggar igång yttersta vänstern är en perfekt kontraindikation.

nonamateur  00:16 3/5 | Stäng | Nästa nya
är inte du för gammal för att tro att annat än pk-liberaler blir triggade av småsaker?
samt, aww. filmtipsetenvigerna! det var bättre förr.
haha skönt att ha haft den effekten.

nonamateur  19:44 3/5 | Stäng |
du har en betydande del i min post med.