Som besökare på Nyheter24 samtycker du till användandet av s.k. cookies för att förbättra din upplevelse hos oss. Jag förstår, ta bort denna ruta!

Betyg idag: 532 Besökare idag: 5 106
annons
annons
Behöver hjälp med en film - Filmsnack
Du kan alltid läsa vad som står på våra forum, men om du vill skriva måste du logga in eller bli medlem.
Veckla ihop
Behöver hjälp med en film
Pillirumpis  01:11 9/4 | Stäng | Nästa nya
Hej. Såg en kille på bussen för massa år sen som kollade på en film. Det är en China film som gjordes även i en amerikansk version. Det handlar om en grupp som skall störta en General typ eller liknande, nästan som mulan! Dem kommer över olika vapen där bla. Ett svärd som är ett handtag och klingan går åt båda hållen om ni förstår? Håller man den upp så går klingan ner och vise versa, dem skall lära sig dessa vapen för att störta generalen/ krogshärren eller liknande, Mins inte exakt när filmen är gjord men jag har letat några år nu utan framgång. Men tror något mellan 2003-2015! Vet att det är många filmer som är gjorda men jag blir verkligen inte klok på vad den heter! Det är en action/ äventyrsfilm har jag för mig och medeltid, snälla hjälp, vill verkligen se den :) tack på förhand

zonk  23:58 11/4 | Stäng |
Du har kollat av de stora, som house of flying daggers, hero osv? Minns dem rätt dåligt men kommer ihåg nån slags udda vapen iaf? Knasvapen är ju lite standard i kung fu-rullar etc dessvärre...
SESN AB © 2000-2017 Om du vill kontakta oss gällande annonser, maila till info@sesn.se Om Filmtipset Kontakt Medhjälpare Länkar Hjälp Regler & Villkor