Hemsida med flest besökare på filmtipset = tjäna pengar på detta? - Filmsnack
Veckla ihop
Hemsida med flest besökare på filmtipset = tjäna pengar på detta?
SirFreddan  15:51 14/4 | Stäng | Nästa nya
Hej,
Jag är den användare som har fått flest besök på sin hemsida. Gå själva in och kolla om ni inte tror mig. Jag har jobbar hårt för att få upp trafiken till min sida och nu behöver jag er hjälp!

Hur ska jag kunna tjäna pengar på detta?

Hälsningar
/sirfreddan

mb  15:57 14/4 | Stäng | Nästa nya
Det finns en del influencers här på FT, jag är en av dom. Bästa sättet att tjäna pengar är att sälja egna varor, t.ex. koppar och t-shirts med din logga.

SirFreddan  16:05 14/4 | Stäng | Nästa nya
Vet du hur många besökare man ska ha per dag för att få tillgång till egen webshop här eller måste man ordna det själv?

Det billigaste är väl att beställa en container med tshirts från Kina och sedan sälja hemifrån själv? Att ta fram en logga är inte jättesvårt, men jag vill helst att den ser proffsig ut. Kan tänka mig att de flesta loggor är upptagna nuförtiden när det finns så mycket företag i USA och så.

mb  13:27 14/8 | Stäng | Nästa nya
Jag har för mig att det krävs åtminstone 20-30 besökare per dag för att få göra egna varor. Det är enkelt att ta fram en logga, du behöver bara något bra verktyg och nån som ritar snyggt. Tips är att använda sprayverktygt, exempelvis ett stor M sprayat i guld och svart. Det är enkelt och så ser det fränt ut.
Postad i fel tråd va? det här är filmsnack.
Man kan även få pengar för att lite diskret ha med nya varor och produkter, kanske smörjolja eller takpapp, och sen låta folk veta att man liksom trivs bra med dem. Sen finns det ju oldfluencers också, där finns det ju liniment och flera stora rollatortillverkare i Sverige. Här finns pengar att tjäna!
"Vi är förmodligen en av Sveriges tjugo bästa rollatortillverkare"
Gud vredgas om du tjänar pengar!

choklatchip  23:50 29/5 | Stäng | Visa arv |
Men är du den bästa filmtipsare? Med bäst ord på din sida och bäst kommentarer? Hur vet vi förresten att du inte redan nu tjänar pengar på sidan? Lämna ut din deklaration så vi vet säkert! Annars tror jag du samarbetar med ryska oligarker för att göra sidan seg för alla oss andra. Det är sådant du sysslade med förr i alla fall!