Artikel: Filmtipset - Revival - av OscarEriksen -
Artikel: Filmtipset - Revival - av OscarEriksen
Redaktionen  11:49 30/5 | Stäng | Nästa nya
läs artikeln
(Detta inlägg genererades automatiskt)

lucius  16:36 30/5 | Stäng | Nästa nya
Toppen Andreas.

Och oroa dig inte, dom filmtipsare som är kvar har stått ut med värre saker än reklam när det kommer till sidans förfall. Ett tips är att du startar en tråd där medlemmar kan lista dom buggar som dykt upp om du behöver hjälp att spåra sådana.
Kul att höra! Håller tummarna.

IMO ett bra tidigt steg är att skapa nytt Admin-konto alternativt döpa om "OscarE". Det skrevs ju en del om det där tidigare, att han skulle ha gått bort. Det känns alltid väldigt konstigt att läsa artiklar med den underskriften sen dess.

lucius  11:45 1/6 | Stäng | Nästa nya
Håller med om att ett annat admin-konto eller underskrift hade varit lämplig. Det känns lite som när man får födelsedags-notifieringar från facebook för ett konto vars ägare har gått bort.
Vill instämma med er båda och ber samtidigt om ursäkt. Vi håller på att kartlägga allt och därav inte kunnat skapa ett nytt ännu. Men då communityn efterfrågat denna typ av inlägg så bestämde vi oss för att informera. Det kommer ej förekomma fler inlägg från denna signatur.

Till er och samtliga, ni får ursäkta oss.

/Andreas

zonk  11:39 9/6 | Stäng | Nästa nya
Trevligt att se att kontot är omdöpt i varje fall!
Tack för uppdateringen! Känns hoppfullt ändå.

az  21:15 30/5 | Stäng | Visa arv | Nästa nya
Skönt att få ett tydligt livstecken. Hoppas ni får ordning på allt och mer därtill.
Låter härligt att det finns fortfarande hopp om sidan. Jag tackar och bockar att du vill rädda sida och önskar dig lycka till!
Roligt att höra, hoppas du/ni får ordning på allt! Lycka till, jag håller tummarna.
Väldigt kul att höra! Tack för att ni tar tag i detta samt meddelar oss, tror många är extremt lättade. Reklam stör inte mig, så länge filmtipset fixas :) Kommer stödmedlemskapet tillbaka kan ni räkna med en del slantar också, vi är många som saknar de funktionerna.
Tack!
Efterlängtad uppryckning. Buggarna finns ju hyfsat bra beskrivna i forumet
Lycka till !
Tack för informationen och bra att du/ni äntligen skriver och informerar om vad som är på gång. Mer av det. Jag har känt att det har saknats tidigare.
Jag har inga problem med att sidan har problem och buggar så länge som jag förstår vad det beror på och att vet att det jobbas med att ordna det. Jag var ganska nära på att sluta använda filmtipset just pga. avsaknaden av denna information. Nu kommer jag fortsätta använda sidan. Med hopp om att filmtipset.se börjar att fungera utan buggar igen. Lycka till med arbetet!
Jag är ingen hardcoremedlem och har aldrig gjort mig känd i forumet eller så. Men jag älskar Filmtipset och blev väldigt orolig när det lät som att det skulle stängas ner. Vilka ni än är som kämpar för att få det på rätt spår igen så vill jag bara säga ett stort TACK! Och om min ekonomi tillåter det ska jag försöka hjälpa till med vad jag kan.
/Fredrik

monsterpop  17:55 21/6 | Stäng | Nästa nya
undrar alltid om ditt användarnamn är en guided by voices-referens
Vet inte hur andra känner, men jag kan personligen tycka att om sidan får sig en ansitktslyftning och stöd av det så skulle jag vara redo att betala en liten summa i månaden via Patreon. Kanske med en "ingen reklam"-perk.

Daed  16:14 2/6 | Stäng | Nästa nya
Det existerar redan ett plusmedlemskap sedan många år tillbaka som är reklamfritt och ger några extra funktioner.

En av de många buggar som uppstått senaste tiden är dock att det inte längre går att bli plusmedlem för att betalningen inte fungerar.

Thinduke  12:07 3/6 | Stäng | Nästa nya
Vet dock inte om just detta beror på någon bugg, enligt Payson har tjänsten sagts upp av Filmtipset (av oklar anledning). Jag vill gärna fortsätta vara plusmedlem med alla fördelar det innebär. Hoppas detta snart blir möjligt igen.

Daed  22:19 3/6 | Stäng | Nästa nya
Även om det inte rent tekniskt är en bugg utan avtal som sagts upp (eller löpt ut, eller inte överförts efter ägarbytet, eller whatever) så är resultatet samma i slutändan: ännu en ej fungerande funktion i den långa listan trasigheter.
Oj, hade helt missat det. Priset är rätt bra också, ca 8-13kr månaden. Typ... $1-2 Patreon.

Om nu sidan ska poleras upp och rostet pillas bort och buggarna filas så tycker jag personligen att Patreon känns bättre. Då har man alla sina internetprenumerationer på ett och samma ställe.
IIRC har ägarna sagt att plusmedlemskapet är avstängt pga att de inte tycker de kan leverera en tillräckligt felfri site för att det ska kännas ok att ta betalt.

Daed  15:14 6/6 | Stäng | Nästa nya
Det hade jag missat, en logisk nog förklaring om det stämmer. Dock illa att det inte kommunicerats ordentligt.

zonk  18:55 6/6 | Stäng | Nästa nya
Det nämndes i nån tråd, kommer inte ihåg vilken
Efterlängtat!
Uppskattar verkligen det här livstecknet och hoppas att ni lyckas göra något här till slut. Väldigt många har ju redan lämnat, och många är nog som jag att vi inte orkat hoppas men ännu inte helt släppt taget om ft ännu. Och många fortsätter sätta betyg och inte mer och märker knappt förfallet.
Mycket goda nyheter.
Underbara nyheter! Hade förberett mig på att slutet var nära.

KyLLo  19:22 10/6 | Stäng |
Vill inte ta bort all glädje... Men just nu lutar det starkt åt att en eller flera större funktioner kommer att försvinna (med tanke på enkäten på huvudsidan).
Inlägget är ändrat 17:52 11/6.
Historik
Göm historik