Som besökare på Nyheter24 samtycker du till användandet av s.k. cookies för att förbättra din upplevelse hos oss. Jag förstår, ta bort denna ruta!

Betyg idag: 422 Besökare idag: 4 235
annons
annons
Society vs Döda poeters sällskap - Lek & rösta
Du kan alltid läsa vad som står på våra forum, men om du vill skriva måste du logga in eller bli medlem.
Veckla ihop
Society vs Döda poeters sällskap
Gordyal  8/8 2006 | Stäng | Nästa nya
Nå, vilken film är bäst av Society och Döda poeters sällskap? Men framför allt; varför är den ena bättre än den andra?

Detta är en verbal skiljematch mellan ovanstående filmer, i den utsökt spännande tävling "Kora Gorbys bästa favvofilm 88-03". Det gäller att motivera varför den ena filmen är "bättre" än den andra. Givetvis måste man ha sett båda filmerna för att få sin motivering godkänd.

Den bästa, roligaste eller snyggaste motiveringen "vinner".

Så fort en godkänd motivering skrivits så är "tävlingen" öppen i ytterligare tjugofyra timmar. Om någon kommer in med en ny motivering inom tidsramen så hålls tävlingen öppen i ytterligare tjugofyra timmar etc.
Veckla ihop
SV: Society vs Döda poeters sällskap
springbay  8/8 2006 | Stäng | Nästa nya
Devin DeVasquez är med i den ena men inte i den andra. Nu har jag inte sett Society, men det borde göra den till en bättre rulle än DPS.
Är hon spansk?

Nja, det duger inte riktigt, men argumentet är ruskigt bra. Gå nu in och rösta i de öppna deltävlingarna (vilka i skrivande stund är 90 och 91).
cederbro  8/8 2006 | Stäng | Visa arv | Nästa nya
Robin Williams är betydligt hårigare!
Veckla ihop
poprygg  8/8 2006 | Stäng | Visa arv | Nästa nya
detta är fel forum tror jag bestämt. ingenting listas, bara motiveras å så. flytta till analys!
Veckla ihop
Varför tror du att jag gör bot?
poprygg  8/8 2006 | Stäng | Nästa nya
en bot?
daniel77  8/8 2006 | Stäng | Visa arv | Nästa nya
Det är för lite slem i Döda poeters sällskap!
Veckla ihop
myrslok  8/8 2006 | Stäng | Visa arv | Nästa nya
Döda poeters sällskap är en skön film att kolla på när man försöker kurera en riktigt vidrig baksmälla.
Society ÄR en riktigt vidrig baksmälla, utan den roliga delen innan.
myrslok  8/8 2006 | Stäng | Nästa nya
(Och ja, jag inser att det här kommer leda till att jag förmodligen blir stenad av en hel uppsjö Filmtipsare. Men jag tycker faktiskt Döda poeter är en rätt mysig film. Detta ingår inte i motiveringen dock.)
Veckla ihop
Gordyal  11/8 2006 | Stäng | Visa arv | Nästa nya
***STÄNGD (för längesen)***

Vinnare blir myrslok, även om daniel77 var närmare sanningen.
Veckla ihop
myrslok  11/8 2006 | Stäng | Nästa nya
Åhherregudherregudherregud, jag hade hoppats men jag vågade aldrig tro...åhgudherregudherregud, nu får jag gråten i halsen, men...eh...jag vill tacka mina föräldrar och mina syskon som alltid har varit där...alla som...åh, herregud, det här är för mycket. Snyft, jag är så tacksam!
Veckla ihop
Gordyal  11/8 2006 | Stäng | Nästa nya
Jag tycker gott att du borde visa lite tacksamhet.
Veckla ihop
myrslok  11/8 2006 | Stäng | Nästa nya
Nej, alltså, nu kanske jag lät ironisk när jag försökte skämta till det. Men ärligt, det VAR trevligt att vinna. Tack för det. :)
Gordyal  12/8 2006 | Stäng | Nästa nya
Kanske var inte min ironi tillräckligt tydlig... =)
Veckla ihop
daniel77  11/8 2006 | Stäng | Visa arv | Nästa nya
Jaha. Hrmpf... Då är det väl bara för mig att gratulera myrslok och tacka för en god match. :)
myrslok  12/8 2006 | Stäng |
I...AM...THE GREATEST!
I...AM THE GREATEST!!!

:)
SESN AB © 2000-2017 Om du vill kontakta oss gällande annonser, maila till info@sesn.se Om Filmtipset Kontakt Medhjälpare Länkar Hjälp Regler & Villkor