hibernative
Vackert filmad "feel good" komedi. Minsta killen var lysande!
 kloakula
Överraskande oförutsägbar! Sköna karaktärer och rätt intressant handling. Men någonstans känns det som att den försöker för mycket, särskilt i början. Sedan tar den en egen väg och då blir den lite bättre. En svag trea känns rätt här.
 QTarantino
Fan-Fucking-Tastisk
 QTarantino
Fan-F'ckung-Tastisk
 Tobetobbs
Snygg och träffande tonårsdrama!
 Benisakura
Lite skruvad och smårolig, karaktären Biaggio är härlig!
 Noethe
 zyxz
Riktigt bra soundtrack och lite småkul ibland
 Kubrick
Det har gjorts förut, men visst är det snyggt, och skoj ibland. Ganska mysigt, men intetsägande och tomt.
 Hypostas
Väldigt speciell film. Bitterljuv coming of age-film som är både rolig, poetisk och frustrerande. Orimligt snygg tjej. Fantastisk musik.
 ziferN
Bra, kul, underhållande och en film som känns genuint äkta rakt genom. Filmen har dessutom flera störtsköna karaktärer som får en att både skratta och känna sig allmänt glad inombords. Men det är dock såklart Biaggio som är överlägset bäst i filmen eftersom i princip allt som kommer ur hans käft är fan guld. Filmen har dessutom samtidigt en väldigt vacker och relevant story som är lätt att relatera till, spec. när man tittar tillbaka på deras beslutsval. Så ja, jag diggade absolut filmen rakt igenom och jag tyckte att den var samt klart skön och underhållande att fördriva tiden med.
 VonDerStock
Jävligt skön film, fina bilder och bra skådespeleri. Farsan i filmen borde få en egen spin off-serie för hans karaktär var så jäkla skön.
 Spidde
Helt annorlunda än vad jag hade förväntat mig. Trodde jag skulle få se en sedelärande ungdomsfilm om pojkar i skogen men det här kändes mer som ett utflippat sommaräventyr av Wes Anderson. Biaggo är en av årets knäppaste filmkaraktärer - så många grymma repliker, lustiga miner och fula outfits, 2013 års Napoleon Dynamite. Plus för Ron Swanson som farsan och överlag rätt bra skådisar. Oväntat skön och knäpp alltså. Se den!
 ägnes
Blev väldigt besviken. Kändes som att den skulle spela mer på frihet, tänkte lite att den skulle ha Into the wild- och Moonrise kingdom-vibbar. Men den kändes bara väldigt B. Helt konstiga repliker ibland. Stundtals skitbra, men det schabblade dom bort med ett tafatt manus. Biaggio fick man noll backgroundstory på vilket bara gjorde mig förvirrad varje gång han dök upp i en scen. Dessutom kändes allt han sa och gjorde bara som typ mellanstadiehumor hela tiden.
 Vikinget
Inte alls så dum faktiskt. Många roliga karaktärer och sett överlag en trevlig film att titta på. Kanske vart det lite för mycket ''ungdomsfilm'' och lite för lite fokus på själva överlevnaden. Men sett över hela filmen så var den underhållande och ganska bra.
 joakimfischer
Rätt skön film men förväntade mig klart mer från vad jag läst. Huvudkaraktär som det är svårt att sympatisera med är det värsta. Tempo och foto är dock bra vilket ger godkänt till slut. Många starka biroller
 Solemn
Tja, den här filmen lämnade inga bestående intryck överhuvudtaget. Ytlig och banal men har väl några fina ögonblick här och där. Vill den vara komedi eller drama? Vem vet? Speciellt rolig är den inte iallafall.
 filmfreak1
Lite väl många fina bilder i motljus, kan jag tycka. Finns bra saker, och sen lite sämre saker. I sin helhet en trevlig upplevelse, som kunnat varit lite mörkare eller ljusare.
 Almaviktoria
Bästa! Riktigt fin film.
 AlbinWesley
Sjukt osympatisk huvudperson. Han ser ut som Adam i Eva och Adam. Och är ungefär lika enerverande. Det är uppenbart dåligt. I övrigt är fotot väldigt fint tycker jag och det är väl rätt sött ändå. Cpwboy Song är typ världens bästa låt så den höjer på egen hand filmen från den tvåa som den egentligen förtjänar.
 SUKOF
hahahah vad i helvete är det här? Fånigaste skräpet jag sett. Det enda bra var Biaggio som var lite egen. Annars idiotiska killar med hybris, helt oförmögna att uttrycka känslor, typiska dunk i ryggen-scener och jargongen bros-before-hoes. Äckligt.
 92axha10
Börjar rätt bra med några roliga moment. Sen förvandlas filmen till något slags tonårsdrama som fick mig att sucka djupt. Moises Arias har en rätt rolig karaktär skulle gärna se mer av honom. De kunde ha gjort det bättre om de utelämnat tjejen.
 JoeL431
Varför.. Varför.. Varför fick dem skägg och började dricka öl?!?
 Daniel_mjölby
En feel good-film som inte passar alla. Fotot, tempot, miljöerna, karaktärerna och soundtracket bildar tillsammans en trovärdig och lite märklig high school-film. Jag blev totalt charmad.
 skillbill
Önskar att jag hade sett den här när jag var yngre.
 Qhunden
Larvigt. Biaggio var ju den enda i filmen som tillförde någonting intressant.
 Lotso
I sin helhet gillade jag denna filmen. Det är en bra coming of age film med bra skådespelare, välskrivna karaktärer, vackert foto, bra regisserad, bra val av musik (förutom när det spelades rap) samt en farsa jag verkligen diggade men som verkligen var en douche. Med det sagt dock så fick jag mer ifrån Mud och gillade den lite mer. Det intressanta med denna filmen också är att slutet är något jag också gillar med den. Den slutar inte direkt lyckligt eller förutsägbart. Den slutar på ett äkta och realistiskt sätt där den lämnar tittaren med ett leende på läpparna.
 ASSFACE
Sjukt bra!
 cruze
Vackert filmad och så men väldigt tunn story, hade behövt mer stamina där man gick in lite mer i händelserna istället för att hela tiden bara skrapa på ytan. Trots det gillade jag den, stark trea. Hade vildmarksdelen utökats (skallgångskedjor fiske jakt etc.), tjejbråket skippats och moppemuschen inte existerat hade den lätt nått högre betyg.
 Hogman
Otroligt ojämn film som kunde blivit en ny "Stand By Me". Gillar egentligen ingen av huvudpersonerna och tycker inte tokrolige Biaggio är speciellt rolig. Dock har filmen sina moments, en svag trea bjuder jag på.
 Teodor
Svag fyra. Bra kamera. Feelgoodfilm.
 Petterror
Stark 2a
 Mat1az
Skön feelgood film med en träffsäker Nick Offerman i en av birollerna. Visst är den lite ojämn. Men för det mesta håller den sig på exeptionellt bra nivå. Svag fyra.
 ami86
Det finns något Napoleon Dynamiten-aktivt över detta,fast mer subtilt och mindre skruvat. Men det finns där, i skådespeleriet, dialogerna såväl som soundtracket. Filmen som sådan är småseg och lyfter aldrig som jag hoppats, men den duger som underhållning. Tycker mig skönja ett budskap och en hel del metaforer kring maskulinitet.
 Nemralis
Fungerade oväntat bra på mig, helt tagen av den underfundiga humorn och kunde som ganska blyg kille själv i ungdomen känna igen mig mycket i situationerna från filmen. Räcker till en svag fyra, vilket är ovanligt för mig till den här sortens filmer.
 HerrNenne
Mycket fina bilder. Rolig och fin. Ibland blir det väldigt mycket tonårigt, på både gott och ont.
Nja, det var absolut inget märkvärdigt med den här filmen. Den var smårolig ibland men det räcker inte alls..
Senaste kommentarer
Bergmans hushållerska (info) 14:00 21/2 (22)
Beck - Utan uppsåt (info) 12:46 21/2 (19)
127 timmar (info) 12:46 21/2 (407)
Telefonmysteriet (info) 12:45 21/2 (1)
Putins vittnen (info) 11:11 21/2 (1)
Ricochet (info) 10:50 21/2 (43)
Shoplifters (info) 09:58 21/2 (13)
Offret (info) 08:30 21/2 (159)
Your Name (info) 08:12 21/2 (24)
Wind River (info) 03:55 21/2 (51)
Skyline Cruisers (info) 02:01 21/2 (9)
The Five Days (info) 01:52 21/2 (6)
Djävligt jagad (info) 00:29 21/2 (16)
The Human Centipede III (Final Sequence) (info) 00:25 21/2 (17)
The Human Centipede II  (info) 00:24 21/2 (112)
Avengers Grimm: Time Wars (info) 23:50 20/2 (1)
Orgazmo (info) 23:47 20/2 (251)
Rampage: Big Meets Bigger (info) 23:37 20/2 (26)
Isle of Dogs (info) 23:36 20/2 (27)
Avengers: Infinity War (info) 23:25 20/2 (78)
Mother of Tears (info) 23:21 20/2 (51)
Alita: Battle Angel (info) 23:17 20/2 (12)
Gods of Egypt (info) 22:59 20/2 (47)
Sweatshop (info) 22:47 20/2 (8)
Åh, en sån deckare! (info) 22:45 20/2 (14)
Dogtooth (info) 22:30 20/2 (217)
Spider-Man: Into the Spider-Verse (info) 22:22 20/2 (8)
Alper (info) 22:21 20/2 (14)
Hot Shots! Höjdarna! (info) 22:08 20/2 (350)
Ont blod (info) 22:04 20/2 (20)
Free Solo (info) 21:49 20/2 (7)
Zatoichi 6: Zatoichi and the Chest of Gold (info) 21:41 20/2 (13)
A Star Is Born (info) 21:38 20/2 (41)
The Domestics (info) 20:50 20/2 (4)
Shot Caller (info) 20:35 20/2 (13)
Sabrina (info) 20:27 20/2 (52)
Creed - The Legacy of Rocky (info) 19:43 20/2 (86)
Unga Astrid (info) 19:40 20/2 (12)
Crazy Rich Asians (info) 19:30 20/2 (7)
Milk (info) 19:19 20/2 (276)
Méditerranée (info) 19:01 20/2 (6)
Förtrollad av Paris (info) 19:00 20/2 (7)
Colonia (info) 18:54 20/2 (13)
Paradisets barn (info) 18:46 20/2 (61)
En iskall jävel (info) 18:00 20/2 (31)
High Flying Bird (info) 17:57 20/2 (2)
Hämndens timme (info) 15:20 20/2 (23)
Es begann bei Tiffany (info) 14:45 20/2 (1)
Röster (info) 14:25 20/2 (1)
The Raven (info) 13:15 20/2 (115)