ulpe01
Gränsar till en trea, men när Rockwell dansar och Kendrick kastar knivar kan jag inte låta bli att ge en fyra. Roth är cool som bad guy och jag kommer att se om den här snart.
 Julius
Visst är det lite mycket romantik, men flippade karaktärer och uppfriskande humor gör det till en favorit.
 Argo_L
Skön underhållning :D
 100tonvalspäck
Underhållande och det finns en del guldkorn i vissa scener och repliker. Tyvärr känns det lite för tamt och ofokuserat, skulle ha behövt tightare regi.
 AlbinWesley
Härlig postmodern action-romkom, ovanligt bra sett till hur liknande filmer ofta är. Rockwell och Kendrick är underbara här, dialogen mellan dem är femstjärnig.
 Borrman
Inte så intressant, inte spännande, och knappast rolig.
 Oskar_Olw
Känns som en beta-version av en färdig film. Typ som att de spelat in den lite för att testa scenerna innan final cut. Men ändå ganska kul stämning i filmen.
 Zebulonm
Skruvad film men på ett skönt sätt...
Ja, det är en film där vissa bitar funkar klockrent medan andra verkligen hade behövt arbetats på lite mer. Det är typ egentligen en tvåa men den lyckas bra med blandningen av humor och allvar samtidigt som Kendrick och Rockwell har en fantastisk kemi så det blir ändå en trea. Filmen lämnar mig gladare än innan och det är inte illa det.
 Almgren
Börjar väldigt dåligt men när Rockwells och Kendricks karaktärer träffas blir det bättre och bättre och till slut känns hela filmen både bra och rolig.
 supermancover
JA, det är PRECIS såhär Kendrick ska vara! Här visar hon en jättefin och rolig, charmig och flirtig sida som jag blir helt fnissig av. JA. En svag fyra, men ändock en fyra!
 supermancover
Då måste en också tänka på att jag faktiskt sett 5, ja - fem, filmer med Anna Kendrick det senaste dygnet.
 gustaw
Fånig och tråkig....hade svårt att klara av första 40 minuter :(
 Goham
Baserats helt på grymma Kendrick och Rockwell som får fin kemi i den här.
 ekneB
Rockwell och Kendrick har riktigt bra kemi. Gillar filmen på en sån här alldeles lagom nivå!
 Howler19
Hänger helt på att man tycker Anna Kendrick är rolig och det tycker inte jag.
 XJR
Totalt vrickad och sjuk. precis i min smak! Rockwell är skön som killer med principer, och Kendrick är först påfrestande jobbig, men rycker upp sig rejält på slutet. Så är det med hela filmen, början är trög men sen blir det åka av... Lite onödigt blodig bitvis, och skurkarna är tramsigt korkade. Det sänker totalintrycket, men det blir ändå en stark 3:a.
 DIProgan
Rätt skön i sin vrickade stil och det börjar riktigt bra men sedan känns det som de inte gör mycket med upplägget utan det blir bara den där actionrullen ändå med inbakade knäppheter.
 jingoo
Blodig screwball som funkar bra, men sista tredjedelen skulle behövt en växel till på något vis. Kanske filmen brände på för hårt i början.
 fridenpaden
Bra och charmig film i yrkesmördarromcomgenren. Den här kan jag faktiskt tänka mig en uppföljare på.
 Zok
Charmig komedi.
 eodling
Tål inte att Kendrick har en så sjukt löjlig röst genom hela filmen, går inte att ta seriöst ??
 wasteoftime
Jag tyckte att det skulle bli lite intressant att se Anna Kendrick i en huvudroll, det varade ju i flera sekunder. Det här är vedervärdigt. På många plan. Mest önskar man ju att man inte ens hade försökt att se den. Det är väl inte bottenslammet, men det är en bra bit ner i dyn, alltså. 3,7 på SH-skalan.
 HerrNenne
Blev överraskad här hur charmig och cool filmen faktiskt lyckades vara. Både Rockwell och Kendrick tycker jag är jättebra, och den här "coola" humorn och känslan som många filmer försöker sig på sätts här. Det är en lite svag historia som utspelar sig runt karaktärerna vilket är synd, men trots det är det en riktig åktur. Kul!
 Litsne
Fantastisk "casting" till den här filmen! Mycket bättre film än vad jag trodde.
 JPerlie
Sam Rockwell som yrkesmördare i en komedi kan aldrig slå fel. Gillar inte ens Kendrick vanligtvis men hon växte verkligen här. Hennes qirkyness funkade med hans knäppa roll. Fick in lite Zaphod vibbar också. Love it! Lättsam, enkel med ett skönt flow. Vill gärna se Rockwell i fler liknande roller. Tim Roth är som alltid bra. Steve var väldigt härlig också. Vad mer... omfamna the crazy och gilla den för vad det är. Alla filmer behöver inte vara superdjupa för att vara bra. Det här var ett praktexempel på det! Jag kan tänka mig en uppföljare. Tyvärr tror jag den kommer vara allt för underskattad för det. Kort beskrivning- Som en jättegullig version av Natural Born Killers.
 Tatty
Den är riktig bra! Så knäpp men rolig!! Gillar denna sjuka humorn i filmen och Sam Rockwell är så bra och snygg! Anna Kendrick var bra i filmen hon med! Gillar den stark!
 Len Widleheyt
Egentligen alldeles för over-the-top, men jag njuter så av Anna Kendricks energi och det kvicka manuset att det blir en fyra.
 Murvel48
Skruvad och mycket underhållande. Perfekt casting.
 deswhip
Riktigt bra humor och en skön känsla för sportmanship. Som sagt nedan, perfekt casting.
 hsimpson
Det här var riktigt B...
 Trangor
Som tidigare nämnts, grym casting. Mycket igenkänningshumor och man lyckas ta actionromcom-genren till perfektion.
 RunRiot
Egentligen ingen toppenfilm, men Kendrick och Rockwell funkar oväntat bra ihop och några scener var riktigt roliga. Granatscenen fick mig att asgarva.
Senaste kommentarer
Blueprint (info) 21:35 22/7 (9)
Birdman (info) 21:33 22/7 (212)
Arne Dahl: Mörkertal (info) 21:03 22/7 (10)
The Hard Way (info) 20:55 22/7 (7)
Secret Obsession (info) 20:48 22/7 (4)
Barry Lyndon (info) 20:34 22/7 (554)
Climax (info) 19:32 22/7 (13)
Jeepers Creepers 3: Cathedral (info) 19:24 22/7 (11)
The Silence (info) 18:48 22/7 (12)
Headshot (info) 18:43 22/7 (5)
Alita: Battle Angel (info) 18:41 22/7 (28)
Yesterday (info) 18:14 22/7 (6)
Lejonkungen (info) 18:12 22/7 (8)
BlacKkKlansman (info) 18:10 22/7 (43)
Francofonia (info) 17:09 22/7 (3)
Cargo (info) 12:30 22/7 (18)
Dumbo (info) 11:40 22/7 (4)
Hardcore - En brutal verklighet (info) 11:34 22/7 (18)
Min börda (info) 11:30 22/7 (3)
Turist (info) 11:01 22/7 (161)
Svenska bilder (info) 07:46 22/7 (35)
Indiana Jones och de fördömdas tempel (info) 07:38 22/7 (523)
Jakten på den försvunna skatten (info) 07:30 22/7 (612)
Spider-Man: Into the Spider-Verse (info) 05:37 22/7 (15)
Adrift (info) 05:35 22/7 (10)
Red Sparrow (info) 05:31 22/7 (25)
Harry Potter och halvblodsprinsen (info) 05:23 22/7 (499)
Damsel (info) 02:56 22/7 (3)
Night Train to Lisbon (info) 00:55 22/7 (31)
Veronika bestämmer sig för att dö (info) 00:52 22/7 (81)
The Reunion (info) 00:42 22/7 (11)
The Dark (info) 00:25 22/7 (3)
Min grekiska sommar (info) 00:18 22/7 (4)
The Wife (info) 23:59 21/7 (19)
Flotten (info) 23:43 21/7 (4)
Klienten (info) 23:41 21/7 (112)
Hostiles (info) 23:36 21/7 (18)
Murder Mystery (info) 23:20 21/7 (13)
Spartacus (info) 23:19 21/7 (271)
The Lone Ranger (info) 23:17 21/7 (173)
Den gode, den onde, den fule (info) 23:03 21/7 (817)
Coneheads (info) 23:02 21/7 (99)
Flipped (info) 23:01 21/7 (76)
Husdjurens hemliga liv 2 (info) 23:00 21/7 (3)
The Meg (info) 22:59 21/7 (49)
Häng dom högt (info) 22:58 21/7 (101)
Spider-Man: Far From Home (info) 22:56 21/7 (10)
The Mist (info) 22:54 21/7 (838)
Fasanjägarna (info) 22:40 21/7 (20)
The Curse of La Llorona (info) 22:24 21/7 (5)