kolle82
Överlag en rolig film med många skratt. Blir lite krystat på slutet men det kan man ta.
 Jaganatha
En komedi med rätt få skratt och handling som saknar trovärdighet. Dialogen består till stor del av namn på filmer som är bättre och skådespelare som är för bra för at vara med i denna film. Jesse Plemons frånskilde polis med tillhörande vit (och röd) terrier är roligast och bäst av karaktärerna.
 PeterTheW
Riktigt, riktigt bra! Mycket härliga skådisar, Jesse Plemons snor helt klart showen. Småkrystat och kanske en twist för många men på det stora hela fruktansvärt underhållande.
 Djason
Har några riktigt roliga scener men i det stora hela är detta inte en av de roligaste komedier jag sett. Jesse Plemons och Billy Magnussen är klart roligast.
 JPerlie
Sjukt underhållande, charmig, snygg, rolig, periodvis spännande. Bra skådisar, bra manus. Enstaka awkward moments. Bra twistar om än lite förutsägbara ibland. Jag älskade den. Lägg undan förväntningar på filmer och ha roligt.
 RunRiot
Inte så hysteriskt rolig som jag väntat mig men den funkar absolut. Bikaraktärerna stjäl showen. Lamorne Morris och Kyle Chandler var de två stora anledningarna till att jag gick och såg filmen - Jag blev inte besviken. Polisen var dock outhärdlig. Filmen hade varit så mycket bättre utan honom.
 ilw
En trea är ganska generöst. Väldigt rolig ibland men ganska seg generellt sett.
 hmejl
Riktigt cool idé! Tycker dock att de spoilar hela den här ”är-det-på-riktigt-eller-inte?” tanken lite för tidigt för huvudpersonerna. Den bästa delen var ju utan tvekan den första halvtimmen. Skulle vart kul att se hur långt de hade kunnat dra det. Nåja antar att det hade krävts manusförfattare med bättre fantasi. Och sen den här självmedvetenheten är ju rätt skoj men referenserna till andra filmer är så jobbiga vid det här laget. Jag menar, vi fattar att huvudpersonerna har sätt samma filmer som vi som tittar men det greppet känns gjort nu. Skriv riktig dialog istället. Nåja 3/5 pga inledningen och skämten om fight club – där fanns det perfekt set up och utförande.
 Spidde
Filmen är precis den där halvt habila och småtrasiga film man kan förvänta sig när skådespelare som Jason Bateman har en av huvudrollerna. Går att kolla på, men inte mycket mer än så.
 DIProgan
Bland action komedier med flummigt spexigt upplägg så är den i alla fall bland de bättre men inget som ger mersmak.
 Bengt_a
Förvånansvärt underhållande komedi!
 Jompalompier
Börjar väl sisådär men blir bättre en bit in och sammanfattningsvis en ganska underhållande komedi.
 Robkiller
Tokusel humor rakt igenom, meningslös handling och fullkomligt ointressant.
Imponerande snyggt foto och snygga actionsekvenser ibland faktiskt! Gillade verkligen känslan som det bidrog med. Det är en bra ensemble dom fått ihop och det hela är väldigt kul och underhållande. Visst blir det lite krystat ibland men det funkar riktigt bra ändå. Jag gillar verkligen relationerna och dynamiken som finns i gruppen. Sen blir jag så glad när hälsosamma relationer med vettig kommunikation får ses på film, jag är så äckeltrött på att dysfunktionalitet som norm.
 karlmats
McAdams är underhållande, Bateman oväntat bra och det här är ändå inte en komedi som är jättetråkig vilket var lite oväntat. Jag köper dock inte hela biten om vad som är fejk och vad som är på riktigt, det är samma invändningar som jag hade med The Game och det stör mig här också. Grannen var inte heller nån höjdare, men scenen i sovrummet med hans hund var filmens höjdpunkt så på så vis var det väl bra att han var med. Annars är skådisarna lite för gamla för sina roller och kompisgängets trovärdighet var nog på Hollywoodnivå. En halvstark 2a ändå, bättre än jag trodde.
 FAA
Larvig, dåliga skådespelare och tillfällen för skratt infann sig 2-3 gånger kanske.
 ulpe01
Hade kul mest hela tiden.
 supermancover
Ganska mycket visuella effekter som funkar bra. Jag håller helt med min gode vän Barneyk angående att det känns väldigt fräscht och bra med relationer som känns hälsosamma och vettiga. Den får plus för relations-delen. Annars kanske en stark tvåa egentligen.
Filmens idé fångade mig direkt i kombination med den underbara rollistan. Massor av komisk förmåga i denna film men det mest glädjande är hur bra Rachel McAdams och Jason Bateman är tillsammans. I övrigt så får man en film med massor av missförstånd som leder till massor av galenskap. Roligt och underhållande där som sagt Bateman och McAdams är underbara. Dessutom skulle jag vilja se Lamorne Morris(New Girl) i varje film jag ser. Fantastiskt rolig skådis. 3+
 dafreakish
Det här är en sådan där film som är både rolig men också så osannolik att den blir urbota dum. Bateman är som vanligt skön och avslappnad och bär med den charmiga McAdams upp skutan som hade kunnat sjunka. Humorn som bitvis är riktigt bra hjälper också till. Snuddar vid en trea.
 myslas
Handlingsmässigt är det väl egentligen inte mer än ok men filmen är till största delen rolig och underhållande. Jag är inget större fan av Jason Bateman och han utmärker sig inte direkt här heller, det är framförallt Rachel McAdams som bär filmen.
 haajen
Fjäderlätt underhållning som lyckas få till både komiken och spänningen. Bra tempo, engagerade skådisar och kul kameraarbete gör detta till en oväntad höjdare.
 WillyV
Fungerade överraskande fint.
 hsimpson
Riktigt underhållande. Skrattade gott åt den här, och skulle gärna se om den vid tillfälle. Typ så gott betyg det går att få för en komedi...
 Boondock_saint
Förvånansvärt rolig, skrattade högt många gånger. Jag hade kunnat sätta en svag fyra lika gärna, men jag misstänker att jag kommer glömma den rätt fort? Ska fundera ett varv till på betyget.
 ekback
Rätt kul :)
 the Feber
Finns några sjukt roliga scener, men filmen blir snabbt för löjlig för att kunna ses som bra. Typisk amerikans slapstick.
 Bomkia
Otroligt osannolik historia, men underhållande på ett relativt skruvat sätt. 3-
 Makta
Effekterna var skrattretande dåliga.. Vilket förmodligen var något de var ute efter! Men bortsett från det så fick man sig många goda skratt även om filmen stundvis var riktigt löjlig.. Men löjlig på ett roligt sätt!
Senaste kommentarer
Oh, vilket bröllop (info) 06:08 19/9 (10)
Slutstation Brooklyn (info) 06:05 19/9 (23)
Det gröna rummet (info) 06:01 19/9 (14)
Det 13:e tillägget (info) 05:42 19/9 (10)
Gåspappan (info) 03:29 19/9 (1)
The Basement (info) 01:07 19/9 (1)
Sector 7 (info) 01:00 19/9 (6)
Berlin Syndrome (info) 00:54 19/9 (7)
Gravity (info) 00:45 19/9 (438)
Män som simmar (info) 23:47 18/9 (12)
My Friend Dahmer  (info) 23:39 18/9 (14)
The Forest (info) 23:27 18/9 (5)
Overboard (info) 23:00 18/9 (3)
Saw (info) 22:54 18/9 (78)
Justice League (info) 22:41 18/9 (56)
Jigsaw (info) 22:35 18/9 (22)
The Skeleton Twins (info) 22:34 18/9 (50)
Det brinner en eld (info) 22:28 18/9 (5)
Jack & Connie (info) 22:22 18/9 (29)
West Side Story (info) 22:21 18/9 (180)
Spectral (info) 22:20 18/9 (28)
Videomannen (info) 22:19 18/9 (1)
The Meg (info) 21:00 18/9 (12)
Gainsbourg - ett legendariskt liv (info) 20:51 18/9 (46)
Revenge (info) 20:46 18/9 (12)
Ghost in the Shell (info) 20:42 18/9 (64)
Eldprovet (info) 20:38 18/9 (1)
Rampage: Big Meets Bigger (info) 20:22 18/9 (13)
The Work: Gruppterapi med mördare (info) 19:48 18/9 (8)
Sicario 2: Soldado (info) 19:46 18/9 (11)
Samaritan Girl (info) 19:13 18/9 (107)
Mumien vaknar (info) 18:47 18/9 (79)
First Reformed (info) 17:43 18/9 (3)
The First Purge (info) 16:30 18/9 (4)
Surveillance (info) 15:52 18/9 (1)
Farväl Europa (info) 15:50 18/9 (6)
Captain America: The First Avenger  (info) 12:37 18/9 (339)
Mother Goose Rock ´n´ Rhyme (info) 11:53 18/9 (1)
Invasionen av Danmark (info) 11:51 18/9 (18)
Åsa-Nisse - Wälkom to Knohult (info) 11:49 18/9 (138)
Norma Rae (info) 11:20 18/9 (15)
Dirty Work (info) 10:44 18/9 (40)
Upgrade (info) 10:41 18/9 (8)
Thor (info) 10:28 18/9 (436)
Det förlovade landet (info) 09:49 18/9 (4)
Plaguers (info) 07:43 18/9 (14)
Cleveland Abduction (info) 07:18 18/9 (8)
Seedpeople (info) 06:19 18/9 (4)
Tomb Raider (info) 02:28 18/9 (49)
Vägen (info) 02:07 18/9 (595)