Emzan83
smårolig, svag trea
 Smuts
kul faktiskt. lite för krångligt slut bara.
 mtmagic
en väldigt fin och romantiskt film om en kille som böärjar från botten och går till toppen en av mina absoluta favorit filmer från 80 talet och michael j fox bästa film någonsin bör ses av alla som inte gjort det och de som inte gillar den har dålig film smak..
 Cheezle
gillar mest Salukihundarna som syns genom bussfönstret när han kommer till stan.
 samurai
Den energiske Michael J Fox i högform som någon tidigare sa. Tillhör favoriterna.
 tobie
ja den va väl bra
 Rockydog
rätt br film :)
 kanemura
Underbar! Nästan en femma!
 Helenanena
På sätt och vis en gammaldags fars men i 80-talsstuk. Michael J Fox i sitt esse.
 Freaky_Ylva
Älskar denna film med sina förväxlingar, sin kärlek och sin humor.
 kanemura
Kungligt bra soundtrack också!
 kanemura
Filmen är värd en fyra men är speciell för mig och får därför en femma!
 Paramis
Inget annat än 5a. Michael J Fox är här som bäst och passar perfekt för rollen. David Fosters musik är nog bland det bästa jag har hört. 80-talet forever.
 Fläskkäft
Michael J Fox är mycket bra i sin energifyllda roll som siktar mot toppen. Dråpliga situationer och ett fyndigt manus gör denna komedi till en liten guldklimp. Grym musik av David Foster och riktigt bra åttiotalspop. Jag äger soundtracket givetvis. =)
 1st man
Den här är guld för en bilälskare, men jag gillar mopeder bättre....En svag 2:a blir det ändå.
 carre006
go stämning...men lite för mkt av det goda i ekonomiväg. hade filmen varit lite mera rimlig hade den fått en 4a
 Kyano
Stark tvåa. Den är underhållande om än barnslig. Den farsartade scenen i huset där alla springer runt mellan rummen omöjliggör 3an.
 LeoEntourage
längesen jag såg..kmr ihåg att jag tyckte om den iaf
 Anwest
Helt ok.
 andrey_k
en riktigt rolig film!
 arru
Helt OK yuppie-komedi. Michael J Fox designades för roller som denna. Ingen kioskvältare, men ett måste för 80-talsentusiasten!
 Irwin Fletcher
Vid sidan av tv-serien Spin City så är det den här sortens filmroller Michael J Fox behärskar allra bäst. Inte konstigt att han fick spela dem många gånger.
 Gaddzen
Grymt skön skådis han är M.J Fox ! Klar 4a !
 Kurijakin
hmm konstigt att jag bara hade en rekommenderad 2, stark 3 blir slutresultatet i alla fall.
 Tobias1984
Michael J Foxs charm och 80-tals nostalgi gör den här filmen sevärd.
 Endymion
Nåt fattas, men visst är den en riktigt bra film.
 MrMario
OK film med bra MJ
 Totenkopf
Fox i sitt esse, riktigt bra.
 FabianBom
kultklaassiker
 ferttoo
Den har en viss charm, trots att den dammar.
 mazquara
inte direkt dålig, men inget man minns.. schysst musik dock..
 filmfreak1
Skön 80-talsrulle, där soundtracket höjer filmen till en 4a
 HerrNenne
Har väldigt många sköna stunder, tyvärr väger den upp det med alltför mycket pinsamhet och ett rent ut sagt löjligt tramsigt orealistiskt slut.
 Nathalena
Härligt med filmer som är lika gamla som en själv
 Barbamuffin
Hi hi hi
 Andra våningen
haha, vilket outsägligt elände man hade tyckt att det här var om inte 80-talskänslan vore så charmig.
 sveparn
Slutet är ju inte exakt som det brukar vara och det är bra eller?... Om du har inget att göra så är den helt okej.
 litensmet
Eftersom jag är en mode-junkie tyckte jag att trippen tillbaka till 80-talets mode var mer underhållande än filmen, tyvärr.
 Count_Duckula
Oh yeah
 larsen1976
Som jag minns den från 80-talet var den ganska bra...
 ziferN
Helt klart en mysig, bitvis rolig och underhållande 80-talare med en kul story. Michael J Fox finns återigen i huvudrollen och jag tycker faktiskt att han gjorde väldigt bra ifrån sig på 80-talet för han har alltid en sådan enormt mysig charm.. Filmen bjuder utöver det på skratt, härliga 80-tals kläder och ett leende på mina läppar igenom hela filmen. Perfekt kvällsunderhållning på en seg vardag.
 ulpe01
Klassisk 80-talare, mysig och småkul.
 Kubrick
Kan inte hitta något positivt, pinsam sängkammarfars.
 hossipop
grymt bra film ibland det bästa jeg sett kul
En film som jag tycker är riktig skön! Den skriker av 80-tal vilket faktiskt fungerar denna gången. Filmen lever dock mycket på Michael J. Fox charm, sprallighet och hans drivna spel. Det är kul, underhållande och man mår riktigt bra. Gillar man Fox så är detta en film man bara måste se.
 Tharashar
Kan vara den mest absurda film jag någonsin sett.
 hulqen
Ett måste för dig som gillar 80-tal, New York, yuppies, Michael J. Fox, eller bara en riktigt skön och underhållande film. Fox spelar kanske över en del i bland, men köper man den aningen förhöjda realismen funkar det fint. Känns som en ren reklamfilm för New York under första 3:e-delen, på ett charmigt daterat sätt. Filmens handling och grundbudskap har åldrats relativt väl tycker jag, särskilt om man jämför med liknande samtida filmer (Working girl, Risky business etc).
 the bully
Born In The U.S.A.
Extremt charmig skulle jag säga. Och skulle man av någon anledning sakna en rejäl dos 80-tal och New York får man sitt lystmäte med råge här. Oförargligt och stundtals lite tramsigt, men ingen kan väl bli på dåligt humör av den här pärlan?
« Föregående   |   1 2
Senaste kommentarer
Rom – öppen stad (info) 15:36 22/8 (94)
Darjeeling Limited (info) 14:52 22/8 (574)
The Lucky One (info) 13:11 22/8 (71)
Upgrade (info) 12:58 22/8 (23)
Ruin Me (info) 12:26 22/8 (1)
Jurtjyrkogården (info) 11:04 22/8 (22)
Alita: Battle Angel (info) 08:52 22/8 (32)
John Wick: Chapter 3 - Parabellum (info) 08:47 22/8 (19)
Sista natten med gänget (info) 08:14 22/8 (224)
Max Manus (info) 08:04 22/8 (130)
Godzilla vs. Mechagodzilla II (info) 06:58 22/8 (13)
Den skyldige (info) 06:31 22/8 (16)
Dead Night (info) 05:33 22/8 (2)
The Harder They Come (info) 04:44 22/8 (43)
Eros (info) 03:31 22/8 (14)
Scary Stories to Tell in the Dark (info) 23:39 21/8 (4)
Batman och Robin (info) 23:32 21/8 (493)
London Has Fallen (info) 22:54 21/8 (65)
Den siste mohikanen (info) 22:42 21/8 (281)
Brightburn (info) 21:30 21/8 (11)
Once Upon a Time in Hollywood (info) 20:45 21/8 (16)
The Warriors - Krigarna (info) 19:39 21/8 (374)
Flykten från DDR (info) 17:54 21/8 (4)
Kick-Ass (info) 16:31 21/8 (678)
BlacKkKlansman (info) 16:30 21/8 (44)
Chernobyl (info) 16:26 21/8 (11)
The Nest (info) 15:03 21/8 (7)
Jurassic World: Fallen Kingdom (info) 14:45 21/8 (64)
Polisskolan (info) 14:13 21/8 (272)
How It Ends (info) 13:42 21/8 (26)
En kvinna bland män (info) 12:45 21/8 (4)
Den grymma leken (info) 12:30 21/8 (34)
Rallybrudar (info) 12:06 21/8 (134)
Shaft (info) 11:31 21/8 (4)
...Och sen var ingen kvar (info) 11:28 21/8 (30)
Vicky Donor (info) 11:24 21/8 (1)
Namibia: The Struggle for Liberation (info) 10:51 21/8 (1)
Ficktjuven (info) 10:44 21/8 (77)
Hearts Beat Loud (info) 10:06 21/8 (6)
The Mustang (info) 09:34 21/8 (1)
Den tunna röda linjen (info) 09:10 21/8 (656)
Us (info) 08:14 21/8 (23)
Mom & Dad (info) 05:43 21/8 (13)
Trapped by Television (info) 02:28 21/8 (1)
Annabelle Comes Home (info) 00:36 21/8 (4)
Hard Ticket to Hawaii (info) 21:59 20/8 (28)
Rubber's Lover (info) 21:52 20/8 (13)
Doom Asylum (info) 21:44 20/8 (3)
Parasite (info) 21:36 20/8 (3)
Barabbas (info) 21:27 20/8 (2)