cm_rollo
skrattade mig fördärvad. Den klart bästa "american ninja" filmen (tyvärr inga laser-skjutande ninjor, men det håller ändå). Jackson är stjärnan som vanligt :)
 _z
Jackson är helt klart karismatisk :D
 Snorkelmannen
Nästan lika bra som den första.
 MrDurden
NOSTALGITRIPP! kommer ihåg när jag var mindre då jag och mina ninjagalna polare hyrde American Ninja 1,2,3,4,5,6........ :)
 kriahg90
minst lika bra som den första.
 Snake85
lite sämre än ettan, men ändå bra
 Gohrim
Action lr nja mer sömn medecin.
 BladeHater
BRA.
 Bomkia
Filmen har nog bland de sämsta och tråkigaste fighterna i nån ninja-film. Hyr in bättre stunt-gossar nästa gång.
 Slicc
Så-dålig-så-att-ok-film, låt dig dock inte luras. Underhållningsvärdet är komedi, inte action.
 Stiggy
Den här filmen är okej välgjord film.
 Dudikoff
En värdig uppföljare till en av tidernas bästa b-filmer. Det finns även de som tycker att 2:an är bättre. Hursomhelst så rekomenderar jag filmen varmt.
 override
En helt underbar 80tals rulle, gillar den skarpt.
 Weston
Gruvligt dålig :)
 TomB
Hehe...Dudikoff och James kommer till en strand full med ninjor i inledningen och spöar skiten ur dom...en strand...nej det gillar jag inte. Men men, kultstatus
 Reine
Parodiskt inkompetenta ninjor åker på däng av allt som rör sig. Den roligaste delen i serien (för den måste ses som en komedi, annars är den bara usel).
 Roband
Michael Dudikoff är alltid en 5:a.
 Klonkan
Några RIKTIGT roliga scener! Även om dessa kanske inte var ämnade att vara roliga...menmen...
 Prodigal Sun
Underhållande. När Steve James kastar omkull tio attackerare på baren kan man inget annat än skratta.
 Commandante
Underbart corny film som får ett extra pluspoäng bara för att den innehåller genmanipulerade superninjas!
 Ultraslsik
Så otroligt dålig att man bara skrattar.
 Asian Dawn
Fruktansvärt usel, men det kalkonmässiga utförandet ger många pluspoäng!
 Film Guden
Jag tycker mycket om både Ninjas och bra Kalkonfilmer. Så denna var charmig. Kanske inte underbar, men bitvis väldigt rolig.
 Semiramis
Underbar fight-action!
 killerkizz
Bättre än första.
 Fäktaren
trotts alla missade slag som ska se ut som träffar och en del uppenbara pauser i fighterna som är till för att rätt person ska hinna träffa så är den rätt underhållande :)
Underhållningsvärdet räddar de här tramset från ettan. Inte på nåt sätt välgjord eller ens bra för sin genre, men några skratt blir det
 m98_hen
Jag är besviken på de onda ninjorna. Här har de tränats mentalt, tekniskt och fysiskt till perfekta stridsmaskiner, men när de verkligen gäller, när de ska anfalla armékillarna, ångar de fram som neandertalare med spikklubbor.
 Kurganen
Den här filmen är bättre än alla lyckopiller i världen! Den innehåller allt som gör 1980-talets actionfilmer till så fantastiskt underhållande rullar. Ninjor och slagsmå, marinsoldater och psykopater. Filmen väcker 1000 frågor men det är kanske det som är charmen? Jag längtar efter att se 1:an!
 Solidus
Jag älskar ninjas, men det här en ren och skär våldtäkt mot mina älskade lönmördare från öst. Vidrigt dåligt gjort, och som Kurganen skriver: Filmen väcker 1000 frågor, men något svar får man icke.
 robbieroy
Tyvärr alltså, det enda som räddar filmen från lägsta betyg är att man får skratta som en tok. Detta är dock menat att vara en seriös actionfilm och därför blir också betyget lågt!
 Terran
Sämre fightingscener hittar man inte ens i Knight Rider... Skrattade och grät på samma gång.
 chris_lambert_
Tråkig .. En del sådana här 80-talsrullar lever på sin omedvetna humor, men detta var ganska genomgående trist.
 GrandMaster_E
Den är iallafall lite rolig. Märk när Joe o Curtis går ut ifrån Wild Bills kontor första gången i filmen...är det verkligen Dudikoff där?
 ultros
Väldigt lärorik.
 Peeping Pablo
Jag blir trots allt glad av den.
 Långe Edvin
KASS!!!!!!!!!
 Djason
Michael Dudikoff är en lite personlig favorit fast hans filmer oftast suger, och denna är inget undantag.
 Golge
en etta som är en femma som är en etta som...
 menschenfeind
Tung musik men rätt kassa actionscener och trist foto. En hel del dumheter som svartklädda ninjor som springer över en strand mitt på ljusa dan. Gillade den nog ändå mer än den första filmen.
 LVX156
Överlägset bäst i serien - men som komedi, inte actionfilm. Hela filmen är så full av idiotiska scener att man garvar konstant. "Actionscenerna" är fulare än någonsin, och Dudikoff verkar bli sämre skådis för varje film, men det gör bara filmen bättre.
 hysch
Hade fått en fyra om det hade varit mer bröst.
 Lock24
Har vissa bra delar, men dålig överlag...
 dudson
Alldeles för mkt komik i denna som fuckar upp själva Ninja känslan. Helt klart så är sista timmen helt godkänd. Att Dudikoff är en sån träbock som skådis ställer åxå till det då han inte alls passar i en sån hära roll. 2+
Senaste kommentarer
Black Panther (info) 14:42 19/7 (90)
Lejonkungen (info) 14:41 19/7 (5)
Straw Dogs (info) 13:51 19/7 (189)
Bob Lazar: Area 51 & Flying Saucers (info) 13:43 19/7 (2)
Mikael (info) 11:50 19/7 (16)
The Brood - missfostret (info) 11:46 19/7 (138)
Midsommar (info) 11:41 19/7 (10)
Den Förtrollade Vägen (info) 11:25 19/7 (1)
Tillbaka till framtiden del II (info) 09:49 19/7 (299)
Swiped (info) 09:33 19/7 (3)
The Nun (info) 09:31 19/7 (32)
The Vampire's Assistant (info) 09:25 19/7 (74)
Kidnapping Stella (info) 09:22 19/7 (1)
Den sjunde sonen (info) 08:53 19/7 (1)
Gods of Egypt (info) 04:21 19/7 (48)
Little Evil (info) 01:11 19/7 (11)
Secret Obsession (info) 01:09 19/7 (1)
Elvira Madigan (info) 01:03 19/7 (106)
Sabotage (info) 00:09 19/7 (11)
Lejonkvinnan (info) 00:00 19/7 (4)
Judge Dredd (info) 23:56 18/7 (339)
Defcon 4 (info) 23:40 18/7 (6)
Long Shot (info) 23:31 18/7 (5)
Overlord (info) 23:06 18/7 (19)
Bleka dödens minut (info) 21:59 18/7 (335)
Vice (info) 21:44 18/7 (22)
Captive State (info) 20:12 18/7 (4)
Fänrik Ståls sägner (info) 19:39 18/7 (2)
Still the Water (info) 18:51 18/7 (7)
Our Kind of Traitor (info) 17:28 18/7 (12)
Social Animals (info) 15:08 18/7 (1)
Midnight (info) 14:44 18/7 (1)
Shoplifters (info) 13:37 18/7 (19)
Hellboy (info) 11:49 18/7 (7)
30 Days of Night: Dark Days (info) 11:49 18/7 (40)
Saladdin Castique (info) 11:20 18/7 (1)
Sakke (info) 11:17 18/7 (1)
Flugparken (info) 10:24 18/7 (13)
If Beale Street Could Talk (info) 10:08 18/7 (10)
Medicinen (info) 09:48 18/7 (31)
Goodbye Christopher Robin (info) 09:16 18/7 (5)
Älskande par (info) 08:29 18/7 (53)
On the Edge (info) 07:58 18/7 (1)
The Sunset Limited (info) 04:54 18/7 (44)
Fast & Furious 8 (info) 01:58 18/7 (44)
We Are Your Friends (info) 00:47 18/7 (2)
Guardians of the Galaxy Vol. 2 (info) 00:44 18/7 (93)
Alita: Battle Angel (info) 23:36 17/7 (27)
Carry On Camping (info) 23:19 17/7 (1)
Demontränaren (info) 22:54 17/7 (1)