jp
Tycker det här var ett strålande avslut på trilogin, Andy Laus insats där han förvandlas till psykopat är lysande. Tony skall även han ha credit för sin insats, alltså inte lika bra och snygg som ettan men fortfarande mycket bra..
 skeptikern
Okej. Tvåan fungerade som en prequel, där vissa lösa trådar knöts ihop, men denna avslutande tredje delen av "trilogin" kunde lika gärna ha förblivit ofilmad. Rörig och ofokuserad kändes 3:an som att enda syftet var att krama ur de sista slantarna från de stackars satar (inklusive mig själv) som hoppades att trilogin skulle vara just det; en trilogi. Se första filmen. De övriga två behöver man inte se.
 jeppe__
ganska bra, men den va inte lika bra som föregångarna.
 tuba-m
Helt OK, men ettan slår de andra med härstlängder.
 venter
För rörlig. Känns som man ska få in alla superstjärnor i ännu en film där det inte egentligen inte finns en handling. Men ändå helt ok. Ettan är dock som alla andra sagt en klass för sig.
 vajpero
Ettan är jättebra, tvåan är okej och trean är dålig. Synd att man har gjort den här :(
 oan
bra avslutning, men det når inte riktigt upp till en fyra.
 Hypostas
Lite väl rörig på sina ställen med alla dessa tidshopp men för den som gillade ettan och tvåan så är naturligtvis även trean ett måste. Svag fyra. En godkänd avslutning på en fantastisk trilogi.
 Nufan
Till en början en aning förvirrande, men klarnar upp mot mitten av den, tyckte jag. Alltså blev den bättre mot slutet. Den höll inte riktigt samma nivå som de tidigare men den här var ändå bra. Svag 4a
 yangbo
Ännu mer hatad än 2an jämfört med 1an, men jag står fast vid att alla gör bra insatser och att ta in Leon är det inget fel på heller, kanske till och med Leons bästa insats nånsin på duken.
 PeterTheW
Underbar avslutning på en helt fantastisk trilogi...
 eandersson
Underbar avslutning på en helt fantastisk trilogi... Hmm känns som om någon innan mig redan skrivit detta. Men jaja, det är ju så det är. hehe
 jaipie
Alldeles för rörig. Experimentlustan med narrativen skymde sikten rejält.
 lezhdraka
Tyckte den var lite förvirrande i början, men man förstod mer mot slutet och då blev den riktigt spännande . Får en fyra
 todape
Tredje filmen i trilogin är den som skiljer sig från de övriga. Här utvecklas filmen till en psykologisk episod och man går mer rakt på sak utan den finess som de två första filmerna bjöd på. De mer komiska inslagen utmärker sig även mer här och överlag känns den betydligt sämre än de två tidigare filmerna. Men mycket bra är den och trots en svag avslutning på trilogin så är det en av tidernas bästa!
 Cunning
Världsklass!! Underbart och helt bäst!
 ge5239
på tok för rörig. tror jag kommer till att höja betyget nästa gång jag ser den dock.
 film_Alex
Jag har haft den här filmen i ett halvår nu... men den är på kinesiska utan text =/ Får se om jag orkar ta tag i det snart...
 resistent
Komplicerad, men det var länge sedan jag såg ettan och tvåan.
 JohanHag
Utvecklar historian ännu mer ifrån de två första filmerna, och är lika briljant som dess föregångare. Dessa tre filmer är verkligen en helhet och varje film skänker djup till den komplexa historian. Typ.
 Kommie
Såg precis den här och blir ju helt paff att den lyckades hålla hela vägen. Ettan va ju brilljant och jag tänkte att tvåan skulle vara typ transportsträcka till trean, men alla tre bär upp varandra på ett jättebra sätt. Hela trilogin är brilljant. Så djävla grym den här va!!
 FabianBom
triologin är slut.
 Sture Stenhög
De här filmerna blir bara rörigare och rörigare för varje del, men till skillnad från tvåan kändes det här dessutom som en ganska skitnödig uppföljare. Man vill mjölka ur konceptet lite mer genom att bygga en historia runt den gamla historien. Man får förvisso ihop det ganska bra, men det känns nästan som att man förstör mer än man tillför. Inte heller känner jag att blev speciellt engagerad den här gången. Så trots att även den här filmen är väldigt snygg och trots att det är väldigt kul att återse Tony Leung och Andy Lau, så kan jag inte sträcka mig längre än till en stark tvåa
 mammene
Den här filmen kändes bara onödig och hade man några frågetecken förut så blev det bara fler efter att sett den här. Man hoppade fram och tillbaka och det blev bara rörigt, det enda som var bra var att få se den charmiga Tony Leung Chiu-wai igen.
 eppjones
En mycket värdig avslutning. Tyckte ett tag att det blev lite overkill med tillbakablickar men sen lyfta filmen igen och allt knöts ihop på ett snyggt sätt.
 Afflicter
Det är tydligt att man planerat alla tre filmer från första början, alltså mjölkar man inte konceptet med den här sista delen. En del onödiga detaljer kryper dessvärre in. Kelly Chens psykiater har inget att göra i den här filmen och romansdravlet blir bara pinsamt.
 hsimpson
Visst är det fint sammanvävt med de två första, men det känns ändå lite onödigt då det egentligen inte tillför särskilt mycket djup. Dessutom alldeles för rörig. Svagast i serien. Stark tvåa.
 lottes
Älskar den här trilogin och tycker att det är omöjligt att betygsätta delarna var för sig, även om ettan kan ses ensam. Den är så smart och smakfull och realistisk på ett estetiskt sätt, det är svårt att förklara, men när jag ser att kineserna kan göra så här bra filmer så känner jag ett hopp för mänsklighetens framtid....
 Zebulonm
Sevärd.
Senaste kommentarer
Thor: Tales of Asgard (info) 20:12 22/5 (14)
Safe Haven (info) 19:56 22/5 (65)
Butiken vid Storgatan (info) 19:25 22/5 (25)
Hidden Peaks (info) 19:20 22/5 (1)
Aladdin (info) 18:01 22/5 (1)
Mad Families (info) 17:51 22/5 (3)
Galveston (info) 16:45 22/5 (4)
Showtime (info) 16:19 22/5 (45)
Beast of Burden (info) 14:53 22/5 (2)
Presidio - brottsplatsen (info) 14:46 22/5 (33)
Superfly (info) 13:29 22/5 (1)
The Art of Getting By (info) 12:29 22/5 (43)
Jane Eyre (info) 11:42 22/5 (127)
Pierre and Sonny Jim (info) 11:12 22/5 (1)
Mannens moral - och kvinnans (info) 10:20 22/5 (6)
Brain Damage (info) 10:19 22/5 (45)
A Trip to Jamaica (info) 09:34 22/5 (1)
Blacula (info) 07:55 22/5 (18)
Stjärnornas krig (info) 23:52 21/5 (988)
Space Cowboys (info) 23:41 21/5 (173)
Shocking Dark (info) 23:35 21/5 (20)
Taking Off (info) 23:31 21/5 (17)
All the Money in the World (info) 22:32 21/5 (15)
Snömannen (info) 22:02 21/5 (47)
Tank Girl (info) 20:45 21/5 (156)
The Talented Mr. Ripley (info) 20:43 21/5 (386)
Amundsen (info) 20:41 21/5 (3)
Network (info) 20:34 21/5 (154)
The Prodigy (info) 20:20 21/5 (7)
Mary Queen of Scots (info) 18:34 21/5 (8)
Avengers: Endgame (info) 17:59 21/5 (25)
The Devil's Mistress (info) 17:34 21/5 (4)
Invasionen av Danmark (info) 17:18 21/5 (19)
This Is England '90 (info) 15:42 21/5 (12)
That Good Night (info) 15:06 21/5 (1)
Pacific Rim: Uprising (info) 13:00 21/5 (26)
La corrupción de Chris Miller (info) 10:35 21/5 (3)
Pappa polis (info) 09:52 21/5 (24)
Lysande gift (info) 08:58 21/5 (22)
Den Gyllene tulpanen (info) 04:20 21/5 (1)
Ibland kommer de tillbaka (info) 01:30 21/5 (68)
Flo Rounds a Corner (info) 23:57 20/5 (1)
La Pivellina (info) 23:39 20/5 (2)
Ocean's Eight (info) 23:28 20/5 (37)
AT13 2: Checkmate (info) 23:20 20/5 (2)
Timbuktu (info) 22:28 20/5 (30)
Loving Leah (info) 22:27 20/5 (2)
The Goonies - dödskallegänget (info) 22:26 20/5 (373)
Lurking Fear (info) 21:58 20/5 (17)
Sju hertigar (info) 21:08 20/5 (38)