yidaki
Nä, det är här är ingen kortfilm. Men den är däremot väldigt bra. Den tar en idé som vi alla tänkt på någon gång, gör den spännande, och sen slänger den in lite saker som gör den helt oförutsägbar. Riktigt bra, och relativt skrämmande. Perfekt söndagkvällsfilm att se ensam med lyset släckt :D
 Ninjatroll
Helt lysande asiatisk skräck. Mycket snyggt filmat och lagom krypande stämning. Men som tidigare sagt... kortfilm?
 seriost
Intressant idé, men aningens för lång.
 Azumah
Alldeles för lång. Blev inte så mycket skräck som det borde
 Taliah
Trevlig idé men tråkig och förutsägbar. Tyvärr.
 W.Andersson
Hm.. E ok... Skulle önksat mer skräck dock...
 Kurosawafan
Precis som alla koreanska filmer jag sett: KONSTIG... vad är det för jätteskillnad på koreaners och japanser hjärnor egentligen...?
 Viktor Glantz
slutet räddade den
 Kechy
Grejen med dem är att de lämnar mer utelämnat och antar att man ska sluta sig till det. De är inte som amerikanarna som tror att publiken är dum i huvudet och måste förklara in i minsta detalj så att ingen kan missta sig på handlingen. Sen råkade den här misslyckas capitalt med allt den företog sig. Led igenom stora delar av filmen tills slutet.
 Behemoth
Slutet räddade filmen och fick den att landa på en svag 2:a. Idéen hade säkert kunnat göras bättre av någon annan med lite tankeverksamhet, nu föll den bara platt på backen.
 Nufan
man hade kunnat sätta denna i genren Thriller tycker jag. Men dålig var den absolut inte för det!
 ropes_in_tears
rätt sjysst film. fast betyget blir svagt. blev bara så irriterad på den Obligatoriska Kvasipsykologiska Förklaringen som läggs fram av läkaren i filmen. har sett något liknande i en annan koreansk film nyligen och det funkar bara inte.
 Thrashing Mad
Stämningslös och lite små tråkig. En i mängden.
 mingping
Mystisk spökthriller med minst sagt oväntat slut.
 Bumsi
Kol... ganska lustig... man kanske får för sig att tänka en extra gång när man tittar i spegeln...
 snöängel
lite svårförståelig ibland kanske, men jag tycker bara den blir bättre och bättre.
 Zuzz
Fruktansvärt bra film. Den fick verkligen upp den läskiga stämningen och jag satt helt klistrad. Ryser fortfarande. Underbar på alla sätt. En klar femma!
 @ngeldu$t
Bra, spännande och orginell handling som räcker en bra bit.
 volvo_240
Nej, fruktansvärt dålig, inte hemsk alls. Slutet var väl det enda bra.
 todape
Sydkoreansk skräckfilm som ger några få bra ögonblick men som till sin helhet får ses som en medioker film i sitt slag. Både handlingsförlopp och upplösning är en repris av vad man skådat ett flertal gånger tidigare.
 niebaotan
Det enda jag egentligen uppskattar med den här mediokra filmen är dess fantastiska slut.
 lavemagnus
bra film, men inte så läskig. stämningen var väl lite läskig men inte mer. Storyn och framförallt slutet var cool i denna asiatiska porr-thriller
 ochsebbe
Bra, gillar när det är filosofiska inslag i filmer vilket den här fick med väldigt bra. Dock fattades det lite spänning.
 merilina
blä
 Cumlin
För det mesta höll den en obehaglig stämning och hade en hel del coola effekter men annars så var den fullkomligt ointresant och seg.
 Teolinda
Välgjord, snygg, smart och fin. Bara för lång och för tråkig och för mycket poliser. Slutscenen är bara fantastisk :)
 arkiv
Överraskade bra skräckfilm med en ständig obehaglig känsla hela filmen igenom. Håller ej med om att huvudpersonen är tråkig, snarare skönt med en jordnära huvudperson för en gång skull. Rekommenderas starkt till alla som är förtjusta i skräck och framförallt asiatisk sådan.
 Golge
BWAAHAHA. Kal-kon
 Tuxie
Grymt bra film! Ja, den är ganska långsam, precis som de flesta asiatiska icke-action-filmer är. Istället tar man sig tid att bygga upp en stämning som ADHD-Hollywood nästan aldrig uppnår.
 N-din
Den går väl att se på :)
 Intro
Riktigt bra film, lite långtråkig i vissa stunder men d får duga :)
 hyochan
Småseg skräck.. .
 Anvurang
Hyfsad. Hamnar på en svag 3a
 QuiNonStultus
Första gången jag ser asiatiskt på alldeles för länge. Tyvärr blir slutet lite hispigt, menmen.
 BrutusBeefcake
Ljummen, tråkig, beige, ja i princip som alla andra koreanska skräckisar. Ingen spänning och inget som gör att jag är det minsta skrämd eller bryr mig om vad som händer på skärmen oavsett hur många vändningar filmen tar. Inte ens när det börjar dra ihop sig så känner jag någon slags nerv. Trist! (5-/15)
 Zebulonm
Duger.
Senaste kommentarer
Happy Death Day (info) 09:24 25/6 (31)
Wishmaster (info) 09:23 25/6 (108)
Trots allt (info) 08:33 25/6 (1)
The Unwanted (info) 04:59 25/6 (2)
Djungelboken (info) 02:44 25/6 (85)
The Wolf's Call (info) 02:43 25/6 (2)
The Beach Bum (info) 02:42 25/6 (6)
Thunderstruck (info) 02:41 25/6 (2)
Cake (info) 02:41 25/6 (26)
Monica Z (info) 02:40 25/6 (152)
The Nun (info) 01:02 25/6 (31)
Legally Blonde (info) 00:45 25/6 (493)
Mannen från Laramie (info) 00:28 25/6 (26)
Greven av Monte Cristo (info) 23:46 24/6 (276)
Hur det känns att vara bakis (info) 23:43 24/6 (2)
Murder Mystery (info) 23:40 24/6 (6)
Baby Driver (info) 23:25 24/6 (76)
Vem är rädd för Virginia Woolf? (info) 23:24 24/6 (156)
Yrke: Reporter (info) 23:15 24/6 (76)
Black Mirror - Hated in the Nation (info) 22:34 24/6 (7)
King Arthur: Legend of the Sword (info) 21:52 24/6 (60)
The Edge of Democracy (info) 21:32 24/6 (1)
Wildling (info) 20:57 24/6 (15)
The Hummingbird Project (info) 20:33 24/6 (2)
Den bästa sommaren (info) 19:38 24/6 (574)
Jordgubbslandet (info) 17:09 24/6 (10)
Zardoz (info) 16:14 24/6 (134)
The Boxtrolls (info) 15:45 24/6 (25)
Guilty (info) 15:43 24/6 (4)
På min hud (info) 15:32 24/6 (2)
Medan vi lever (info) 14:50 24/6 (2)
American Ninja 2 (info) 13:40 24/6 (45)
Kalle Ankas snöbollskrig (info) 12:17 24/6 (30)
Jan Långbens olympiska spel (info) 12:11 24/6 (22)
En sång för Martin (info) 12:08 24/6 (121)
Krampus (info) 11:36 24/6 (11)
Intruders (info) 11:19 24/6 (46)
Den blomstertid nu kommer (info) 10:48 24/6 (59)
Tills döden skiljer oss åt (info) 10:33 24/6 (32)
Bullitt (info) 10:13 24/6 (238)
Man lever bara två gånger (info) 07:42 24/6 (186)
Black Mirror - Striking Vipers (info) 01:26 24/6 (4)
Bikupans ande (info) 01:13 24/6 (25)
The Final Girls (info) 01:11 24/6 (22)
Black Mirror - Rachel, Jack and Ashley Too (info) 01:11 24/6 (4)
Black Mirror - Smithereens (info) 01:08 24/6 (4)
Besökarna (info) 01:07 24/6 (338)
The Oath (info) 23:36 23/6 (2)
Blindspotting (info) 22:49 23/6 (8)
De red efter guld (info) 22:48 23/6 (41)