Sheep
klassisk "vad ska vi se ikväll" film. Men den är långt ifrån bra.
 colin
Svårt att inte gråta på slutet
 eandersson
fint slut. drar upp ganska möe
 Ellirc
Är nog den bästa "fightingfilm" jag sett. Fortfarande lika bra som för tio år sedan.
 Chef Davva
Klassisk fightingrulle, bör ses oklippt. Barslagsmålet är en ren och skär höjdare.
 Kaneda
Snyftare.
 Synewave
tcykte den här var jättebra när jag var 14 typ. Idag kräver jag lite mer av en film en snygga slagsmål.
 Pelli
Förstår inte varför tv alltid ska sätta en etta på den här.. haha.. Earl Jones är ju kung i omklädningsrummet..
 JohnnyBoy
taekwondo rules!
 niffa
Och, vänta nu, vad är fel i den här bilden: Ett KARATELAG som vill bli världsmästare i TAEKWONDO...?
 Bleak
WOOT ! grym :)
 Roy Batty
kul tidsfördriv.
 Sodastream
En av mina barndomsfavoriter. Om jag hade sett den idag hade jag ju skrattat åt alla klichéer men nu finns den där som en av barndomens höjdpunkter tillsammans med Karatekid och Kickboxer med van damme. Jag såg om den häromdagen och som på beställning kunde jag inte hålla tillbaka tårarna på slutet. Jag tycker dessutom att Eric Roberts presterar bättre här än vad hans syster någonsin har gjort.
 Vanros
Sant barndomsfavorit, men inget man skulle ha som favoritfilm idag....
 Bear
Grymt töntig. Smårolig om man är på rätt humör...
 lurvlund
Den konsekventa ihopblandningen av olika kampsporter är hysteriskt rolig.
 Behrad
Inte så bra, finns ingen själ i den tycker jag
 Henkoo
karatelag..mästare i tae kwon do..hmm..grymt o se koreanerna träna :)
 Alex De Large
kul att se Simon Rhee's bländande teknik, men det är inget som kan höja filmens betyg tyvärr
 AWH
Finns det en sliskigare och sämre skådis än Eric Roberts?
 oan
fantastisk!
 Film Guden
Inte bra, men inte så usel som Eric Roberts själv tyckte. Så han t o m ville spela in en uppföljare för att reparera. Men sevärdast är Eric Roberts, Chris Penn och James Earl Jones.
 TawnyTT
lysande! 80-tals kampsport med b-skådisar är ju ren och skär lycka!
 Zycik
2an ä bättre
 Elek
Sevärd och välspelad!
 Endymion
Väääldigt välspelat av Roberts. En av de bättre karatefilmerna från USA.
 Astral_weeks
Min favoritfilm när jag var 11 år, grät i slutet för det var så fint. Nu gråter jag hela filmen för det är så dåligt.
 Pechas
Bättre när man var liten nu får den en trea på gamla meriter
 DylN
Bland det absolut töntigaste jag sett. Inte ens den, som alltid, briljante Eric Roberts kan rädda denna film.
 hamzik
Så förbannat töntigt.
 lehtonen
En film jag skulle vilja se om bara för att få höra snyft och "Now you are my brother"
 Killestocktown
Den bästa av "Best of" filmerna... Om det är bra eller dåligt låter jag andra avgöra...
 zandro
Lam karate film med en urusel James Earl Jones som karate tränare! Duger inte ens som bakfylle rulle.
 RSQuattro
Hehe den är iaf inte best är vi nog överens om!
 kexchokladet
Denna är det en viss kultvarning på..men så speciellt bra är det inte
 MOT
tyckte den var störtskön när den kom, förutom gråtkalaset i slutet....
 robbieroy
Underhållande så det förslår, men jag måste ställa mig kritisk till USA:s karatelag. Vad gör Chris Penn:s karaktär där?
 Trüffelschwein
För mycket montage. Föredrar Van Dammes turneringar.
 abbenisse
kul för att den är så blasé... även montagen var intetsägande... slutet var superfånigt, men även det intresantaste med filmen.
 Scrite
Tvingades genomlida den här idag. Aldrig mer!
 dudson
Hehe lite Kultig film..Men känns mkt sliten och gammal nu! Best of the Best-Datum tid har gått ur för länge sen..!=) Ja vad gör Chris-penn i filmen haha...Lite väl Otroligt att han skulle kunna så Bra karate! Slutet på Filmen är det Bästa..!!
 jallek
Extremt larvig. Sjukt dålig plot. Massa tveksamma karaktärer. Eric Roberts passar inte alls in med sitt extrema överspel. VARFÖR SKULLE JAMES EARL JONES VARA EXPERT PÅ TAEKWONDO?!!
 shitstorm
Älskade den här när jag var en våldfixerad pojkvasker. Har inte sett den på säkert 15 år. Betyget är kanske lite i överkant, men det går inte att komma i från nostalgifaktorn.
 Mistlake
Haktappardåligt alltihop, och man baxnar över vad alla tunga skådisar gör i en sådan här film.
En av alla kampsportsrullar som kastades ut under den här tiden. Ett gäng karismatiska skådisar räddar dagen då det visserligen är mycket fighting, men inte nödvändigtvis så bra sådan. Men det finns lite hjärta i storyn och det lite krystade dramat som ligger bakom är lätt att svälja. Och av alla barslagsmål man sett på film ligger nog det i Best of the best på iaf top 3.
Detta är en film där de ansvariga borde få en smäll på käften för att de slösar skådespelartalang på detta sättet. Här stöter vi på bland annat avlidna skådisen Chris Penn, en favorit hos mig efter sitt arbete med Tarantino. Man måste verkligen gilla kampsport för att se detta. Uppföljarna ska vi inte tala om, de är skräp av värsta sort.
 GrandMaster_E
Not the best, not the worst i denna goa genre. Ganska lökigt i mitten med drama åt olika håll men det är underhållande till sista roundkicken. Och ta mig fan...jag vet inte vad det är med mig men jag bölade på slutet! They don\'t make em like these any more fi bövelen.
 Paramis
Åttiotalet bjöd på många klassiker. Den här B filmen är dock urlöjlig. Chris Penn spelar tuff i början men är den sämsta fightern. Eric va värd att se.
 Solidus
Underhållande kampsportsrulle, fri från logik och realism. Det är bara att stänga av hjärna och ta del av åkturen. James Earl Jones kör 100% oavsett kvalitet på filmen, något som han ska ha en eloge för, och filmen får en liten guldstjärna för fint budskap.
« Föregående   |   1 2
Senaste kommentarer
The Warriors - Krigarna (info) 19:39 21/8 (374)
Flykten från DDR (info) 17:54 21/8 (4)
Upgrade (info) 16:33 21/8 (22)
Kick-Ass (info) 16:31 21/8 (678)
BlacKkKlansman (info) 16:30 21/8 (44)
Den skyldige (info) 16:30 21/8 (15)
Chernobyl (info) 16:26 21/8 (11)
The Nest (info) 15:03 21/8 (7)
Jurassic World: Fallen Kingdom (info) 14:45 21/8 (64)
Polisskolan (info) 14:13 21/8 (272)
How It Ends (info) 13:42 21/8 (26)
En kvinna bland män (info) 12:45 21/8 (4)
Den grymma leken (info) 12:30 21/8 (34)
Rallybrudar (info) 12:06 21/8 (134)
Shaft (info) 11:31 21/8 (4)
...Och sen var ingen kvar (info) 11:28 21/8 (30)
Vicky Donor (info) 11:24 21/8 (1)
Once Upon a Time in Hollywood (info) 10:57 21/8 (15)
Namibia: The Struggle for Liberation (info) 10:51 21/8 (1)
Ficktjuven (info) 10:44 21/8 (77)
Hearts Beat Loud (info) 10:06 21/8 (6)
The Mustang (info) 09:34 21/8 (1)
Den tunna röda linjen (info) 09:10 21/8 (656)
Us (info) 08:14 21/8 (23)
Mom & Dad (info) 05:43 21/8 (13)
Trapped by Television (info) 02:28 21/8 (1)
Annabelle Comes Home (info) 00:36 21/8 (4)
Brightburn (info) 22:43 20/8 (10)
Hard Ticket to Hawaii (info) 21:59 20/8 (28)
Rubber's Lover (info) 21:52 20/8 (13)
Doom Asylum (info) 21:44 20/8 (3)
Parasite (info) 21:36 20/8 (3)
Barabbas (info) 21:27 20/8 (2)
Våga älska (info) 20:50 20/8 (2)
Sextuplets (info) 20:45 20/8 (1)
The Red Sea Diving Resort (info) 20:43 20/8 (2)
Downsizing (info) 20:39 20/8 (52)
En oväntad vänskap (info) 20:34 20/8 (412)
Djungelboken (info) 19:33 20/8 (412)
Green Book (info) 19:18 20/8 (39)
Cykeltjuven (info) 18:47 20/8 (347)
The Farewell (info) 17:17 20/8 (1)
Sången om Stockholm (info) 13:06 20/8 (8)
A Young Man with High Potential (info) 12:39 20/8 (1)
I Don’t Feel at Home in This World Anymore (info) 12:22 20/8 (21)
Satanic (info) 12:08 20/8 (7)
Tank 432 (info) 12:00 20/8 (9)
Palos brud (info) 11:00 20/8 (1)
Vincent van Gogh - Vid evighetens port (info) 09:01 20/8 (7)
Let the Sunshine In (info) 05:08 20/8 (7)