fabbe86
Hade väldigt svårt att höra vad Sylvester sa/vrålade. Kanske var like bra... Underhållande dock, på sitt eget sett.
 JBL
Är det bara jag som verkligen älskar den?
 Blink182
hahaha underhållande i alla fall
 ScArRrFaCe
Jag gillar den postapokalyptiska miljön skarpt. Tyckte att storyn var helt okej fortfarande, trots att det var säkert 10 år sedan jag såg den senast. Tyckte dock att Rob Schneider var riktigt, riktigt jobbig.
 andrew777
Helt okej film! Kul o se Rob Schneider också :-)
 peetah
Tung action, med en viss stil som hörde nittiotalet till. Filmen hade dock kunnat vara så mycket bättre. Jag gillar verkligen serien, men den här filmen gör den inte rättvisa.
 kaj08
Det här var en genomusel film på alla sätt.
 Hunter242
Vad kan man säga jag var och är ett stort fan av serien Judge Dredd så när denna film skulle komma var det med stor förväntan jag såg den. Men besvikelsen var enorm vad hade hänt i den kallhamrade värld Dredd lever i. Rob Schneider kan var rolig i små doser vilket det inte var i denna film sen att de hade lagt med en ABC Warrior robot förstår jag inte den hör inte ens hemma i samma serie eller universum som Dredd såvitt jag vet. Att Rico Dredd's bror inte var vanställd efter alla år på Titan var en miss. Angel gänget det värsta gäng av förbrytare Dredd stött på biter i gruset på en gång det är bara sorgligt. Men den största skymfen är att Dredd tar av sig hjälmen det ska bara inte få hända. Så har man funderingar att se denna så gör inte det spana hellre på teletubbies de små kräken är fan tuffare än vad denna sörja är.
 Nathalena
Riktigt underhållande för en tönt film. Gillade den.
 LundstedtJ958
skrattretande dålig och det är just därför som man måste se den. Man kan dock inte säga annat än att den är ytterst manlig.
 eriqk
Jävla Rob Schneider
 Strange_
Haha. I'm THE LAAW. Pang Pang boom boom. The end.
 tummeliten
Finns i vissa stunder något sorts embryo till något som skulle ha kunnat vara en bra Judge Dredd-film, men det slarvas bort och blir bara skit alltihop. Stallone är ganska bra i rollen, dock.
 WiCkEdRock
"I knew you'd say that!" *credits*
 Nintendo 64
Alla bara klagar men visst fan är detta helt ok dumskalleaction när man är på rätt humör? Bladerunner möter demolition man på ett ungefär
 bytat 2
v ärrsta coola action.stalone heljuten
 martin eden
Som ett fan av serietidningen kan jag inte annat än protestera mot denna, tydligen väldigt påkostade men kvalitativt undermåliga produktion. Stallone fungar intermittent som Dredd, men detta är en JUDGE DREDD film som under majoriteten av speltiden är utan hjälm och traditionell kostymering är mot seriens grundlag. Vissa miljöer och särskilt stridsroboten är häftiga, men detta är verkligen inte bra. Mega City One påminner om en "platsig" variant av Blade Runner. 1+/2-.
 saxen11
They call him Judge, his last name is Dredd So break the law, and you wind up dead Truth and justice are what he's fighting for Judge Dredd the man, he is the law DROKK IT!
 tpb
Jag skrattar en hel del varje gång jag ser den här.
 zazken
Detta är fan nästan för bra för att vara sant. Stallone & Schneider glider omkring och droppar one liners i en vansinnig fart. Wünderbar!
 Redfield4ever
I AM THE LAAAAW!
 mikaelsvensson
Filmen börjar riktigt dåligt men repar sig något efter ett tag. Vad som aldrig blir bra är dock replikerna som Stallone tvingas leverera -- bara för att något låter tufft i en pratbubbla betyder det inte att låter bra på film! Det mest överraskande med filmen är att jag tycker Rob Schneider (!) står för den bästa skådespelarinsatsen, vilket säger en hel del om filmen i övrigt (räknar man in birollerna så gör även Max von Sydow bra ifrån sig).
 Rostere
Innehåller allt en actionfilm av denna kaliber brukar innehålla. 1/5
 Engravadlax
Rob Schneider is an outlaw -- Sylvester Stallone is the table -- in -- de derp de derpa derpa Dredd.
 sparriskrigarn
Förvånansvärt okej, bortsett från Rob Schneider som inte borde få sätta sin fot i närheten av en filminspelning. Jag har ingen relation till serietidningen så mitt omdöme bygger på att det är vilken actionfilm som helst. Över förväntan, jag tycker att den har fått oförtjänt mycket kritik faktiskt.
 ClintanTheKing
Typisk B-action. Känns lite som en blandning mellan Blade Runner och RoboCop. Sly fick på sig linser också.
 swecarlsson
Tyckte denna var grymt cool när jag såg den som liten för första gången. De gamla minnena sitter fortfarande i och därför tycker jag att den förtjänar en svag 3:a :)
 Edenbelow
Väldigt förutsägbar men ändå underhållande för stunden
 Orfantal
Skön action! Solid 3:a.
 skugge
Jag tycker den här filmen hade jättebra förutsättningar. Tyvärr vågar man inte göra filmen med allvar utan måste fjanta till det här och där. Speciellt mot slutet tappar den. Rob Schneider bara förstör och är så jäkla larvig att jag får lust att stänga av emellanåt.
 bojaka
En alldeles för känslosam Dredd. Synd :(
 McDowell
Judge Dredd är ju grym och stallone gör ett bra jobb till en en början men dom lyckas fjanta till mycket och jag förstår inte varför Rob Schneider är med det enda han lyckas med är att sänka betyget på filmen. I am the law!
 Hunter242
Kunde blivit en riktigt höjdare om de hade skippat Rob Schneider som endast irriterr och förstör samt att de skulle ha gett fan i att ta av Dredd hjälmen han gör det aldrig i serien så varför envisas med att ta av den i filmen. samt att Rico inte såg ut att ha tillbringat någon tid på Tiyan i serien är han ett cybernetiskt missfoster. Så regissören borde ha läst serien mer samt annamat mer från den. Jag hoppas att den nya filmen är en bättre version av Dredd.
 ulpe01
Rätt fånigt. Stallone är alldeles för fåfäng för att behålla hjälmen på...
 MacNIlle
Man kan bäst beskriva film som so bad its good. Den är väldigt rolig att kolla på för hur alla i filmen över aktera som fan. Minus för att jävla Rod Schneider är med. Bra att se för en dålig film kväll.
 Ojhda
Filmen är ju inte jätte bra och Stallone är ju Stallone men den är snygg och jag älskade den som liten grabb så en trea är den värld! Cursed Earth Pizza!
Stallone är stel och funkar bättre i Demolition Man. Även Rob Schneider är felplacerad. Effekterna är Mediokra och filmen i sig är ingen höjdare. Det känns inte ens som en filmversion av en seritidning.
 Raimo_1985
Pajig, löjlig sci-fi-action där Stallone har en av sina absolut stelaste roller. Och vad stor del av filmen han inte har på sig hjälmen :O Hans hakparti passade utmärkt till rollen iförd hjälm. Svagt godkänt. Jag hade sett gärna sett mer av den stora, gnisslande, bruna plåtniklasroboten! :) Rob Schneider är som ofta jävligt irriterande.
 Silvanesti
Eventuellt tycker jag att denna är bättre än den nya Dredd, mest för att den här känns som att den har mycket mer story.
 Starkbröl
Jättedum film, förstås. Nästan alla roller är felcastade och försöket att använda Schneider som comic relief är riktigt, riktigt plågsamt. Dock en replikväxling med stake: "Bitch!" "_Judge_ Bitch."
 AlbinWesley
Stallone är värdelös här, och ja det är mycket annat som är också. Men jag älskar miljöerna, tycker de får till det bra. Inte tillräckligt för att gilla filmen, men för att finna den helt ok.
 Portugallien
 Tatty
Inte så dålig film men inte min smak. Fast dem var okej.
 92axha10
väldigt dum och löjlig. Däremot ganska kul att se.
 siggelund
Sylvester Stallone grymtar och Robb Schneider har oneliner-diarré. Dräkter och miljöer är överdesignade så att det känns som Toys R Us. Obefintlig handling, usel regi, sunkiga action-scener, total brist på charm, nyskapande eller ens gripande grymhet. Saker som är roligare än denna film: Förstoppning, Novemberväder, Pulvermos, Slut på varmvatten, Melodifestivalen, Kö på motorvägen, KDs valprogram. Undvik.
 norenorama
2a? Det är patetiskt att folk ger denna lågt betyg men sedan går och ger 4-5or till nya star trek/wars, kapten USA osv. Denna film har miljarder ggr mera personlighet än 101% av actionfilmerna som kommer ut nu för tiden oavsett budget så kan inte efter omtitt ge annat än 5a. Hoppas filmer börjar göras med mera sväng igen snart.
 Jamesa
Bra Judge Dredd ! Sly är som gjord för rollen. Rekommenderas för Dredd-fans. Faktiskt bättre än den nya, även om den är godkänd också.
Rätt underhållande men inte värt en trea...
 Sangraal
Riktigt bra, fyran är nära! Skön dystopisk framtidvision, i härlig 1995-tappning rakt igenom. Roliga actionscener (till skillnad mot dagens berg-och-dalbane-datoranimerade non-stop-actionkalkoner) och en hyfsad Stallone. De har dessutom lyckats med något som dagens Marvel- och DC-megaproduktioner i princip aldrig lyckas med; nämligen att fånga serietidningskänslan på ett bra sätt.
« Föregående   |   1 ... 5 6 7
Senaste kommentarer
Under pyramiden (info) 13:04 18/8 (5)
Leprechaun - Back 2 tha hood (info) 12:59 18/8 (13)
Solstice (info) 12:12 18/8 (33)
UFO (info) 12:05 18/8 (10)
Brawl in Cell Block 99 (info) 11:57 18/8 (28)
Skräck i sol (info) 11:57 18/8 (15)
Funky Monks (info) 11:16 18/8 (3)
Musikfilmen (info) 09:34 18/8 (2)
Certain Women (info) 09:34 18/8 (7)
Ladykillers (info) 07:27 18/8 (137)
Carmen Jones (info) 07:24 18/8 (6)
Flaskpost från P (info) 06:41 18/8 (14)
Iron Sky (info) 05:22 18/8 (286)
Knight of Cups (info) 04:38 18/8 (18)
The Red Pill (info) 04:08 18/8 (7)
Ma (info) 01:22 18/8 (5)
House of Secrets (info) 01:22 18/8 (2)
Vi som älskade varann så mycket (info) 01:13 18/8 (100)
A Star Is Born (info) 23:27 17/8 (65)
Faces, Places (info) 22:41 17/8 (9)
Godzilla: Monster Planet  (info) 21:18 17/8 (2)
Secret Obsession (info) 21:09 17/8 (9)
Den skyldige (info) 21:06 17/8 (13)
Farväl min konkubin (info) 20:01 17/8 (49)
Flykten från DDR (info) 19:49 17/8 (2)
Studio 54 (info) 16:19 17/8 (2)
Sin City (info) 15:43 17/8 (1885)
Land of the Dead  (info) 15:18 17/8 (505)
Once Upon a Time in Hollywood (info) 14:53 17/8 (7)
Aladdin (info) 14:41 17/8 (17)
The Attendant (info) 13:28 17/8 (3)
Lommbock (info) 12:56 17/8 ()
Småkryp 2 - Äventyr i Karibien (info) 12:25 17/8 (1)
Mortal Engines (info) 12:05 17/8 (25)
Our House (info) 11:48 17/8 (5)
Escape Plan: The Extractors (info) 11:47 17/8 (1)
How Fernando Pessoa Saved Portugal (info) 11:14 17/8 (1)
Ice Planet (info) 10:30 17/8 (24)
95 (info) 10:11 17/8 (1)
The Highwaymen (info) 09:29 17/8 (11)
Jag, Daniel Blake (info) 08:59 17/8 (38)
From Above (info) 07:28 17/8 (1)
Fasanjägarna (info) 07:23 17/8 (21)
Spy Game (info) 06:17 17/8 (323)
Third Person (info) 02:28 17/8 (12)
Erin Brockovich (info) 01:43 17/8 (429)
Vi är bäst ändå (info) 00:17 17/8 (2)
Million Dollar Arm (info) 23:58 16/8 (26)
Parasite (info) 23:53 16/8 (2)
San Andreas (info) 23:46 16/8 (108)