Kiranja
Fy sjutton vad BÄST att det finns så sanslösa filmer XD XD XD
 bekka
första filmen ok..resten ska vi inte prata om....
 Won-Won
Jättemysigt att titta på när man är sjuk och seg och inte orkar nåt annat. Antonio <3<3<3
 Goirwei
usel
 Blink182
inte bra asså.
 Switchblade
omg. vilken skitfilm asså!
 100tonvalspäck
Kan säkert vara kul om man är ett barn.
 engwall
amen vafan... spy kids? Har jag sett den här? På bio? Jag är så smutsig...
 aronsoderlind
flopp
 spunk_rat
Man känner sig nästan lite våldtagen efteråt. Vet inte vad som fick mig att se detta. Psykisk ohälsa, kanske.
 Piccolo
Tror att folk hatar den här filmen lite utav princip, löjligt. Tvärskön rulle, hade man vart barn hade det dessutom vart en solklar femma. Nu var den riktigt underhållande och en hel del lattjo skådisar! Riktigt kul med Clooneys cameo på slutet. Jag älskar Robert Rodriguez!
 Clementoni
Underhållande.
 embla13
den är ganska bra emot för de andra!
 ziferN
Funkar tyckte jag.
 paramore
underhållande, inte så superspec men bra:)
 funnybunny
Nej nej och nej!
 Rock Snack
Fruktansvärt löjlig.
 Chriistian2
Dessa är faktist helt ok.
 Heartofarebel
Spy Kids är världshistoriens sämsta filmer snudd på.
 peu-depeu
Förstår er äldre som tycker den är hemsk men detta var en av mina favoriter när jag var i den åldern. Kan hålla med om att jag själv lika gärna kunna gjort den, så otroligt simpel och inget som överraskar alls.
 beia
Varför dem dåliga betygen? =O jag älskar den här filmen!
 Ozzybloke
Jag tycker den här var fylld med energi.
 Sajo
gillade denna filmen när ja var yngre... inte sätt den på några år nu..
 Dumass
När spykids kom, så var jag 13. jag hatade den då också. filmer som denna borde inte få göras.
 Martin_Sj
Halv-b handling och dåliga effekter. Men filmen räddas till viss del av bra skådespelarprestationer av de två barnen.
 paketpris
Jag satt och hatade min tv för att den gick med på att visa bildrutor som dessa. Sämre film får man gräva djupt efter, utom Son of the Mask såklart..
 Ninjatroll
Det är ju en barnfilm, det går ju inte att komma ifrån. Det är dock tillräckligt bra hantverk för att klara tvåan.
 Narnendil
haahhaa... jag tyckte faktiskt den var rätt skojjig... till en viss nivå..? skrattade lite, meeen, det var ju inte riktigt en högkvalitativ superfilm värd 10 oscar, om jag säger så.. jag diggar dock banderas skarpt no matter what xD
 TheHorrorfan
Nja sådär.
 Testgubbar
När jag var liten så var den här filmen bäst, men nu är det icke så. Fast den dubbade versionen är så dålig att den är rolig.
 dafreakish
Redigt uselt skräp. Rodriguez gör lite som han vill uppenbarligen.
 yrkeschaufföre
En stark tvåa. Bäst är Alan Cumming och Tony Shalhoub.
 Libbsticka
Man får se till vem som filmen är gjort för ... Den betecknas som en familjefilm och det är den. En trevlig familjefilm, där barnen får den största behållningen. Och vi får dessutom en dos amerikansk "familjen är viktig" -tes i ... slutet är gott, allting är gott :-)
 Matilda14
"ditt bajs spolas nu bort" HAHA barndomsminne...
 Clementoni
Älskade den när jag var liten så den får en fyra. Och för en barnfilm var den väldigt kreativt gjord
 karlmats
Jag har alltid gillat Rodriguez och har fram till nu sett honom som killen som gör en massa bra filmer plus en massa barnfilmer listade i en stor brun klump här på FT. Fördomarna har vuxit varje gång jag har varit inne på hans sida och när jag nu äntligen sett en av dessa bruna barnfilmer kan jag glatt säga att han numera endast är killen som gör en massa bra filmer. Det här är naturligtvis gjort för barn men är så kreativt och välskrivet att jag uppskattar det till fullo ändå. Lite moralkakor kan jag leva med när jag får en härlig cast, bra musik, en skön urflippad story och kreativa lösningar på köpet. Alexa Vega imponerar stort som lilltjejen och när både Banderas och Gugino går in helhjärtat för detta blir det en skön mix av barnvänlighet och seriositet. Gästspel av Machete skadar naturligtvis inte heller och 3an blir till slut rätt stabil.
 Klintan911
Trots att filmen är gjord för barn så finns det betydligt bättre barnfilmer än just den här.
 metalguy
nja inte bra.
 Xenox
Detta är en barnfilm som jag tyckte mycket om när jag var liten. Idag kan jag dock inte ge den ett högre betyg än en trea, men som barnfilm är verkligen sevärd.
 ClintanTheKing
Ger den en svag tvåa för att jag gillade den som barn.
 amotherscrime
Spy Kids-filmerna är de sämsta som någonsin gjorts. Alla kategorier. Barn-film eller ej.
 Ehrniz
En rätt så underhållande film som först och främst riktar sig till barn. Rodriguez får hjälp av sina gamla beprövade kumpaner (Banderas, Marin, Trejo, Clooney) att försöka ro filmen i land. Tyvärr räcker det inte att slänga in ett gäng "stora" skådespelarnamn för att lyfta filmen. Barnskådespelarna är rätt så taffliga och cgi-sekvenserna var inte ens bra 2001.
 zallaxx
underhållande
 FilmJohan_77
Film som gör sig bra till barn, sett med min dotter som gillar dessa filmer mycket då barn ser film på ett annat sätt än vi vuxna, dom funkar om du vill se något lagom med ditt barn
 Brouhaha
När man var liten drömde man ju om att få se den här filmen. Men jag gjorde det aldrig. Nu när man såg den 15 år sedan kan jag väl inte påstå att den levde upp till mina förväntningar. Och att casta en av ungarna som en krullig semi-ginger? Hur tänkte de? :/ Mr T-1000, Banderollas och C Gugino är såklart sevärda, av olika anledningar, men det kan inte på något vis bära filmen.
 Almgren
Totalt värdelöst
 GinNTonic
Jag hatar den inte, men den gav mig ingenting. Men det är ju en barnfilm, så jag får skylla mig själv som såg den.
 Noseman 2005
Den är ändå lite charmig. (5/10)
 päronanton
Denna såg jag mycket när jag var liten. Nu i vuxen ålder känts den mer kult!
« Föregående   |   1 2 3 4
Senaste kommentarer
The Huntsman: Winter's War (info) 07:22 25/4 (34)
House at the End of the Street (info) 06:47 25/4 (71)
The Silence (info) 06:10 25/4 (4)
Bunny Drop (info) 01:51 25/4 (1)
Patriots Day (info) 23:37 24/4 (30)
Avengers: Endgame (info) 23:32 24/4 (6)
Dr Hfuhruhurrs dilemma (info) 21:54 24/4 (95)
A Sense of History (info) 21:53 24/4 (15)
Flickor i karriären (info) 21:51 24/4 (28)
No Picnic (info) 21:51 24/4 (1)
Never Look Away (info) 21:24 24/4 (7)
Let's Be Cops (info) 20:11 24/4 (64)
Don Jon (info) 20:05 24/4 (121)
Leave No Trace (info) 19:58 24/4 (17)
Svensson, Svensson - i nöd och lust (info) 19:46 24/4 (56)
Rose Red (info) 19:26 24/4 (281)
I am Nojoom (info) 19:24 24/4 (1)
Wildling (info) 19:24 24/4 (8)
Unga Astrid (info) 19:00 24/4 (16)
The Prodigy (info) 18:00 24/4 (3)
Belinder auktioner (info) 17:35 24/4 (2)
Gentle (info) 17:27 24/4 (6)
Snödrottningen (info) 17:26 24/4 (3)
Crocodile Dundee II (info) 17:21 24/4 (156)
Us (info) 17:12 24/4 (14)
Tornet (info) 17:10 24/4 (2)
Wallander - Saknaden (info) 17:03 24/4 (24)
Lysande gift (info) 16:55 24/4 (18)
Journal 64 (info) 16:53 24/4 (2)
Crocodile Dundee – en storviltjägare i New York (info) 16:46 24/4 (227)
Meningslösa konversationer i fantastiska miljöer (info) 16:06 24/4 (5)
Inbred (info) 15:56 24/4 (20)
Mad Dog och Glory (info) 15:44 24/4 (49)
Free Solo (info) 15:12 24/4 (18)
Sune vs. Sune (info) 15:06 24/4 (6)
The Babymakers (info) 14:01 24/4 (12)
You Were Never Really Here (info) 13:45 24/4 (34)
Dead Man (info) 12:16 24/4 (278)
Fogden Sansho (info) 09:53 24/4 (34)
Marshall (info) 06:58 24/4 (5)
Kursk (info) 04:39 24/4 (7)
Triple Frontier (info) 03:48 24/4 (11)
Glass (info) 03:45 24/4 (22)
Johnny English Strikes Again (info) 03:44 24/4 (16)
Hard Candy (info) 02:49 24/4 (532)
Alien Warfare  (info) 01:28 24/4 (1)
Lifepod (info) 00:59 24/4 (10)
Slithis (info) 00:50 24/4 (1)
U.S. Marshals (info) 00:47 24/4 (177)
Katie Says Goodbye (info) 00:11 24/4 (3)