FallsToClimb
Fånigt sexistisk men underhållande. Och jag börjar mer och mer se tjusningen i Jackie Chans akrobatkonster. :)
 Mikrooben
Verkar bygga på 30-minuters brain-stormande på temat, kung-fu, kulturkrockar, absurditeter och fördomar. Men om man inte heter freud så kan man nogfinna den här filmen underhållande.
 Danielchrister
 Goirwei
sevärd
 saxen11
Stark tvåa
 Hald
Hade kunnat vara en svag trea om det inte varit för Chris Tucker - filmhistoriens mest irriterande skådespelare.
 Chris90
Jackie Chan, blääk
 Mara Jade
Utan Chris Tucker hade filmen troligtvis varit rätt så sevärd, nu är han tyvärr med och hans blotta närvara och hans hemskt irriterade röst förstör hela filmen.
 Sinda
Jag håller med er allihop chris tucker förstör
 Ngdawa
heelt fantastisk film! tycker presis emot alla här, tydligen.. :b tycker christ tucker är ritkigt grym, och sjlvklart kan man inte klaga på chan heller..en stort pluss för bästa bloopers! :D
 FabianBom
den mest underhållande av trilologin , bättre manus och spänning och humor.
 dutten83
Helt okej...
 badpanda1606
Den här är nog roligast av de tre filmerna och det borde igentligen ha räckt med dessa två, skippa trean om du ser dessa för första ggn
 aronsoderlind
jackie chan enastående
 ThoXXiC
En ok film..
 alfiepalfie
Rätt bra faktiskt :) Är det någon som vet vad alla låtar i filmen heter? eller vart man kan hitta de?
 Nalle fighter
Bra men ettan är bäst
 Brouhaha
Chan och Tucker är som en asiat och en afrikan. Klockrent koncept.
 ilBrutto
Det är svårt att inte bli charmad när man har en tioåring bredvid sig som skrattar åt Jackie så tårarna rinner...
 Roosie
Den är så rolig
 ziferN
Inte lika bra som ettan.
 MrMario
Ingen klocren träff
 N-din
Jag älskar dom här filmerna, lika bra allihopa :D
 Djason
Bra uppföljare men når inte riktigt upp i första filmen som är riktigt bra. Tucker och Chan är så härligt omaka.
 TheDarkKnight
Alla Jackie Chans filmer är underhållande.
 ferttoo
Sämre än ettan, men kul underhållning.
 krutemil
Så fort Chris Tucker öppnar munnen börjar jag skratta och kalla det gärna dålig och billig humor men filmen är enligt mig väldigt komisk och underhållande. Rätt så värdelös film annars men det spelar ingen roll så länge den är rolig. Fightingscenerna är också underhållande och häftiga och de mer allvarliga scenerna ger en bra kontrast till det roliga. Sedan tror jag mig ha hittat Sandra Bullocks tvilling i form av Roselyn Sanchez.
 robbieroy
Sakta, sakta har man börjat förlora lite av den charm som var signifikativ för film nr 1, men det är fortfarande kul ska sägas. Det roligaste är när Tucker frågar om vägen i ett gatustånd och istället får en höna. Fan vad dumt!
 Masjävel
Lite sämre än ettan, men ändå god underhållning.
 gurra-91
Denna var lite för mycket.
 LaDecima
Nä.
 Crabrape
Denna film är i mina ögon sanslöst rolig, precis som ettan. En jävla skitfilm, men på "rolighets-skalan" så är den ju klockren! Chris Tucker är riktigt jävla rolig, och skitbra på att skrika (?), medans Jackie Chan är minst lika rolig, och förgyller fightingscenerna!
 Chriistian2
Rätt så rolig och underhållande men antar att 1an är bättre som inte setts av mig ännu..
 benne D
helt otrolig, en perfekt amerikansk gangster-komed film
 Galivan
Det blir lite för mycket av Chris Tucker, hans karaktär är för endimensionell för att det ska hålla. Småkul, men lite för utstuderat larvigt.
 Vitus
"that's ricky tan?" haha, en kul film men för helt fel anledningar misstänker jag.
 Hulk Hogan
Jag tror att dem flesta anser att den första filmen var bätte. Man gillade den humorn. Det gick ju hem överallt. Men att man sprutar ut sånna här Rush Hour filmer nu tycker jag inte om. Det räcker nu. Även om den här funkade så känner jag att jag inte kommer se 3:an. Jag tackar för underhållningen, men nu är jag mätt och belåten!
 RadioSaga
Åh, denna duo!
 yrkeschaufföre
Det som Jackie Chan höjer sänker sen Chris Tucker! Inte riktigt lika rolig som ettan så en stark tvåa från mig.
 ClintanTheKing
Alltså dem här filmerna är så jävla sköna! Jag tycker den här är minst lika som första. Chan är grym i kampsports-scenerna och finns det nån skönare än Tucker?
 Xenox
Ungefär likadan som ettan.
 Sture Stenhög
Visst finns det ett visst mått av trötthet här, och det börjar lite halvtaskigt, men den tar sig riktigt bra efterhand, och i slutändan är det här inte så fasligt mycket sämre än första filmen. Båda filmerna bygger ju helt och hållet på konceptet att Chris Tucker och Jackie Chan ska vara roliga tillsammans, och det tycker jag verkligen att de är. I övrigt är det här lite av en sista släng av 90-talets blockbuster-formel där underhållning inte behövde vara nåt annat än just underhållning, och där det inte riktigt fanns några begränsningar för vad man kunde skämta om. En kul rulle helt enkelt
 mammene
Två sköna figurer som verkligen kompletterar varandra i en skön och underhållande rulle där man skämtar om det mesta, befriande!
Handlingen har flyttat sig från Amerika till Asien. Denna uppföljare fortsätter på samma spår med en snabbsnackande Tucker och en fantasirikt och kreativt sparkande av Chan. Fortfarande underhållande. 3+
 Supernaut
Mer av samma. Inte så speciellt, men underhållande.
 yrkeschaufföre
Jackie och Roselyn höjer den och Chris sänker, men slutresultatet är ändå okej för den lovar inget mer än action, och det levererar den.
 fridenpaden
Bättre än första .
Underhållande
 amotherscrime
Gillar komedin, hatar filmen i övrigt. Tål inte dålig action.
 Zebulonm
Skön actionkomedi...
« Föregående   |   1 ... 4 5 6
Senaste kommentarer
Midnight Special (info) 12:22 17/6 (41)
Kikis expressbud (info) 12:07 17/6 (5)
The Meg (info) 11:16 17/6 (45)
The Mule (info) 10:01 17/6 (17)
Maybe It's Love (info) 09:58 17/6 (2)
Black Mirror - Fifteen Million Merits (info) 08:35 17/6 (27)
Black Mirror - The National Anthem (info) 08:16 17/6 (31)
Lady Bird (info) 04:22 17/6 (45)
A Bigger Splash (info) 03:38 17/6 (16)
Suspiria (info) 03:27 17/6 (20)
Alan Partridge: Alpha Papa (info) 02:50 17/6 (29)
Ukrainian Rhapsody (info) 02:45 17/6 (1)
Ensam i Berlin (info) 02:32 17/6 (7)
Dawn of the Dead (info) 02:24 17/6 (977)
Star Trek: Insurrection (info) 00:46 17/6 (79)
Konspirationen (info) 00:40 17/6 (80)
Disaster L.A. (info) 00:12 17/6 (7)
Batman vs. Teenage Mutant Ninja Turtles (info) 23:41 16/6 (2)
Night of Lust (info) 23:39 16/6 (1)
Deepwater Horizon (info) 23:28 16/6 (53)
Dagar emellan (info) 23:04 16/6 (3)
Arena (info) 23:03 16/6 (43)
American Psycho (info) 21:31 16/6 (1111)
Black Mirror - The Entire History of You (info) 21:28 16/6 (21)
Grave of the Vampire (info) 21:18 16/6 (6)
Snömannen (info) 21:00 16/6 (51)
Fast Lane (info) 20:44 16/6 (1)
The First Purge (info) 19:33 16/6 (18)
Good Luck Chuck (info) 18:05 16/6 (261)
The Commuter (info) 18:02 16/6 (36)
Micke & Veronica (info) 18:01 16/6 (43)
Why Are We Creative?  (info) 17:16 16/6 (1)
Adam & Eva (info) 16:58 16/6 (293)
Spegeln (info) 16:23 16/6 (147)
Rampage: Big Meets Bigger (info) 16:21 16/6 (32)
På heder och samvete (info) 14:57 16/6 (223)
Zorba (info) 14:53 16/6 (32)
Holiday (info) 13:32 16/6 (11)
End of Days (info) 12:28 16/6 (298)
Remote Control (info) 12:13 16/6 (1)
Code 46 (info) 11:54 16/6 (123)
Four Brothers (info) 10:45 16/6 (211)
Vilken jävla cirkus (info) 10:13 16/6 (12)
The Way Back (info) 09:37 16/6 (131)
Shaft (info) 09:25 16/6 (248)
All I See Is You (info) 09:22 16/6 (2)
300 (info) 09:20 16/6 (1720)
Bad Day for the Cut (info) 08:26 16/6 (5)
Flykten från Enplansvillorna (info) 06:22 16/6 (8)
Sabotage (info) 02:50 16/6 (78)