Sarakin76
Sisådär. Får en 3:a
 mr_magi
hyffsat bra film
 Bijan
Ett på något sätt ödmjukt brutal film som känns svår att betygsätta, men till slut hamnar på en svag fyra.
 Danielchrister
Stenhård och häftig action. Underhållande.
 Becca94
Det här är faktiskt en av mina favoritfilmer. Helbra, och jätteunderhållande.
 Jepps0n
Mycket sevärd film, väldigt underhållande och sevärd!
 beaverboy
hade väntat mig att den skulle vara lite bättre!
 Dicku
Den här filmen e fruktansvärt underhållande, hade det inte varit för André "3000" Benjamin så hade jag nog gillat filmen mycket mer, tycker han e en värdelös skådis och borde hålla sig till musiken.
 RSQuattro
Marky Mark äger!
 Solidus
Fyra söner (två vita och två svarta) tar lagen i sina egna händer och ger sig på jakt efter den person som mördade deras mamma. Hur kan man inte tycka om det? Ännu ett hårtkokt verk av John Singelton.
 Kekz
Gillade verkligen skådespelarinsatsen av Garret Hedlund. Rekommenderar filmen starkt.
 Brecca
tyckte den va riktigt bra ....
 Robs
lite tråki..
 ziferN
Gillade verkligen den här filmen, underhållande som fan! Mark Wahlberg äger som vanligt.
 Dahlberg_
Gillade denna film skarpt
 Spider
svag fyra typ :)
 Kolle87
En bra film, med glimten i ögat!!!
 JBL
André är bra! :D
 dassalock
Bra film trots mainstream.
 JohannesT
älskar när whalberg kommer gående på isen i slutet.. hur lång tid tog det att gå dit egentligen? :)
 Halofreak92swe
Shit vad hård! Riktigt grym film!
 Ozzybloke
Bra film, så bra som man förväntade sig.
 Amx
Vill egentligen inte ge den mer än en fyra men jag gillar den som fan. Jävligt töntig story egentligen men den är nice att se när man har tråkigt....ungefär vad jag hade precis.
 Ghostface
I grund och botten en skitfilm men den har ett relativt högt underhållningsvåld och markie marks överdrivna machokaraktär är lite rolig.
 Tobbe666
Synd att man inte kan ge mindre än ett. En av de sämsta filmer jag sett.
Stabil tvåa!
Grym hämndrulle!
 ninna_90
det enda bra i denna filmen är Garrett Hedlund
 Tepesco
Egentligen en ganska dålig film men underhållande för stunden MEN en hämnd film kan vara så mycket bättre än detta.
 need_sleep
Den funkar som action-rulle, men den är tunn...
 mmsdos
Filmer som denna tilltalar min smak rätt bra, hämnd inte för seriöst manus lite hjärnlös action men en hel del lösa delar. Lämnar lite till fantasin. Jag tycker om denna film ordentligt, gillar du action så ska du se denna. Ingen besvikelse här dock kanske inte en 4a för dig som för mig.
 vbkjasmin
Jag är ingen actionmänniska, men denna imponerar ändå på mig, vet inte vad som är så bra med den, men tycker den är värd att se!
 Astrojacob
Tyvärr ett för lågt tempo första timman med många känslomässiga, utdragna scener, men tar sig rejält mot slutet och både en ok intrig o lagom action landar på en svag Fyra.
 missbaath
Gillar denna film. Den har hjärta och tempo. Inga bröder/killar jag skulle vilja bli osams med ;). Helt klart sevärd!
 Hypostas
Den börjar bra, men spårar ur mot slutet med överdrivna actionscener.
 XJR
Är lite kluven, filmen är bitvis riktigt bra, coola grabbar som skiter i faran och bara rakt in bland bovarna är alltid kul, men.. Sedan blir det enbart fel ibland, känns som om filmen skulle kunnat bli bättre. Slutet är ganska väntat, det är ju en Hollywoodfilm. En stark 3.a vill jag dock sätta.
 Goda modern
Nej nej nej! Jag är så trött på alla som tar lagen i egna händer och rättfärdigar allt dödande med att de gör det för ... valfri orsak. (eller var jag bara trött och på dåligt humör?)
 Kautsky
Svag trea, många dåliga inslag som sänker den.
 Murvel48
En i alla avseenden urdum film.
 pamelalundmark
Enkel handling och värdelös dialog. Fjantig rakt av. Nej, ingenting för mig.
 ClintanTheKing
Detta är vad jag kallar bra film. Action/drama med riktigt välgjorda realistiska fartscener och dessutom mycket spännande och smått obehaglig, samtidigt som den är lite sådär småmysig med kalla vintermiljöer i Detroit. Stabil cast med Mark Wahlberg i spetsen i en roll helt passande för honom. Det är sådana här rullar man vill se honom i! Chiwetel Ejiofor visar även att han kan spela skurk på ett trovärdigt och bra sätt. Four Brothers är i klass med "Shooter" i min bok, alltså riktigt bra.
 dafreakish
Helt okej kvällsunderhållning egentligen helt befriad från intelligens men som klarar sig på hög energi och en rolig cast. Hade kanske fått en svag trea om det inte vore för att sista halvtimmen är ultrabrutal och direkt usel.
 Supernaut
En medioker tvåa med horribel sexism men räddas till en knapp trea av fackföreningsromantik.
 Hogman
Inte trovärdig, nästan töntigt när alla skall vara så hårda...hur den kan ha 6,9 på IMDB är obegripligt.
Jag har länge haft mina ögon på denna film men beroende på en dum orsak hade jag inte sett den, den dumma saken var att jag underskattade filmen innan jag hade sett den. Detta är en bra film som lyckas balansera mellan ett finstämmigt drama om fyra adoptivbröder som sörjer sin mördade mor och massor av action, spänning och underhållning.3+
 Canaletes
Fantastiskt efterblivet och IQ-befriad! En film som man inte tar på allvar. Trodde den var en seriös film inte någon korkad light-komedi, hatar när man ska blanda det med ett sånt här mordfall som ska vara berörande. Teamet som tog hand om soundtracket måste ha varit tondöva med den opassande musiken som spelades var tionde minut. Medioker näst intill skrattretande skådespel. Jag ger den en 2.a bara för att den funkar som underhållning men annars 1:a för det den är fullständigt korkat. 3.1/10.
 vladi
Horribelt.
 Bear
Länge sedan jag såg något som var så genomuselt.
 ToddDowney
Gillade denna när jag var yngre. Men nu när jag såg om den, så nej nej nej nej. Riktigt dåligt.. Men actionscenerna räddar den från bottenbetyg.
« Föregående   |   1 ... 3 4 5
Senaste kommentarer
Viking Destiny (info) 20:31 23/7 (1)
The Witch In The Window (info) 20:26 23/7 (1)
Jane Fonda in Five Acts (info) 19:49 23/7 (2)
Colette (info) 19:46 23/7 (7)
The Humanity Bureau (info) 18:32 23/7 (5)
Les Seins de glace (info) 16:08 23/7 (1)
Teach 109 (info) 16:00 23/7 (1)
The Final Year (info) 15:40 23/7 (2)
Masjävlar (info) 15:33 23/7 (809)
Rallybrudar (info) 14:31 23/7 (133)
Downsizing (info) 13:13 23/7 (46)
Hycklaren (info) 13:07 23/7 (13)
Den siste samurajen (info) 11:54 23/7 (937)
The Intruder (info) 11:33 23/7 (1)
Kommissarien och havet - Den inre kretsen (info) 07:07 23/7 (28)
Tank 432 (info) 04:05 23/7 (8)
Utøya 22 juli (info) 03:47 23/7 (18)
Pride (info) 02:45 23/7 (82)
Barbie: Dagbok (info) 01:42 23/7 (12)
The Deminer (info) 00:34 23/7 (3)
Hell or High Water (info) 00:06 23/7 (61)
The Boy Who Harnessed the Wind  (info) 23:39 22/7 (3)
The Girl with the Dragon Tattoo (info) 23:34 22/7 (365)
Rocketman (info) 22:56 22/7 (11)
Long Shot (info) 22:46 22/7 (6)
The Diabolical (info) 22:28 22/7 (6)
Blueprint (info) 21:35 22/7 (9)
Birdman (info) 21:33 22/7 (212)
Arne Dahl: Mörkertal (info) 21:03 22/7 (10)
The Hard Way (info) 20:55 22/7 (7)
Secret Obsession (info) 20:48 22/7 (4)
Barry Lyndon (info) 20:34 22/7 (554)
Climax (info) 19:32 22/7 (13)
Jeepers Creepers 3: Cathedral (info) 19:24 22/7 (11)
The Silence (info) 18:48 22/7 (12)
Headshot (info) 18:43 22/7 (5)
Alita: Battle Angel (info) 18:41 22/7 (28)
Yesterday (info) 18:14 22/7 (6)
Lejonkungen (info) 18:12 22/7 (8)
BlacKkKlansman (info) 18:10 22/7 (43)
Francofonia (info) 17:09 22/7 (3)
Cargo (info) 12:30 22/7 (18)
Dumbo (info) 11:40 22/7 (4)
Hardcore - En brutal verklighet (info) 11:34 22/7 (18)
Min börda (info) 11:30 22/7 (3)
Turist (info) 11:01 22/7 (161)
Svenska bilder (info) 07:46 22/7 (35)
Indiana Jones och de fördömdas tempel (info) 07:38 22/7 (523)
Jakten på den försvunna skatten (info) 07:30 22/7 (612)
Spider-Man: Into the Spider-Verse (info) 05:37 22/7 (15)