nodon
Crap.
 soad_87
Ganska bra beckfilm !
 albanross
extremt svag tvåa. edholms så kallade "skådespeleri" är under all kritik. persbrandt räddar upp filmen med underhållande repliker och sin kryckoföring.
 Uroldur
Bra för att vara Beck.
 zodac
ja det är ju Beck...
 Gerrard Olo
Persbrandts komiska ådra är briljant.
 jimmy_dif
bra beck
 Pontflopp
hyfsat..
 O´Reilly
Skitdålig och Rafael Edholm är fan en av världens sämsta skådisar!
 Hulk Hogan
Hihi ja ni, skoningslösa juggar. Läser "Snabba Cash" för tillfället och juggarna är hemska, råa och är vana vid metoder från stenåldern dvs, slå varann me påkar och skära halsen av folk. Den här handlingen är trovärdig och bra. Maffia och hållhakar mm. Kul och väldigt intressant. Bra film!
 Catsangel
ganska grymma scener
 joker88
En av de bättre i Beck serien.
 Ihsahn
Ovanligt seg och tråkig, till och med för att vara Beck. Om inte Persbrandt får springa runt och slåss är det inte lika roligt.
 cherryriot
en av de sämsta beck-filmerna.
 Claude Strife
sevärd
 Scrite
Sevärd så det blir en trea.
 kexchokladet
Tycker detta är på den undre halvan av Beckfilmerna....platt och trist
 Jonnalill
Hör till Beckfilmernas division 2 på grund av sin tråkighet.
 KurtKarlsson
så dåligt med dubbad josef...
 Grillman
jag vet inte , men de känns otroligt B med dubbning i en svensk film , detta är pinsamt
 Nalland
Variationen mellan handlingen och karaktärernas relation emellan kan leda till att det blir segt. Samtidigt kan det göra att man lättare fokuserar, jämt upp. Gunvald Larsson får stå i skymundan här, vilket ju är trist.
 dutten83
Gillade verkligen inte denna. Gunvald var inte med så mycket,kan bero på det.
 Masjävel
Som en vanlig Beck-film... Det vill säga klart sevärd - man vet ju vad man får liksom...
 Daniel Mott
Inte någon av de bättre.
 Skökskjuterska
Risigt skådesspel (ffa edholm) å styltig dialog. Tröttsamt förutsägbart.Filmmakarna kanske inte har några högre ambitioner med filmen än att skapa ngt standardiserat å gångbart men det gör det inte mer ok att skapa sånt är skräp. Har sagt det förut å säger det igen, Beck-serien skulle funka som just en serie på tv och bör ej distribueras på bio. Funkar ju kanske som halvdan tv-undrerhålling en regnig söndagskväll om man är för trött å bakis för att bry sig eller tänka öht.
 ziferN
Helt ok Beck film.
 MrMario
ok
 Fläskkäft
Tre saker utmärker denna film, en fotskadad Gunvald, den genomusle skådisen Rafael Edholm samt en otäckt, otrevligt skildrad jugoslav. Gunvald ska försöka vara trevlig mot en ny kollega, det går ju sådär samtidigt som han går på kryckor och är fly förbannad. Rafael Edholm måste ju vare en av de sämsta skådisarna i Sverige, noll trovärdighet och ingen känsla alls. Det räcker inte med att vara snygg din jävla fjant! =) Kartellverksamhet stör mig som fan i övrigt och det är ju vad denna filmen handlar om.
 TheUnderdogJR
En helt originell Beck film.
 Djason
Ingen större Beckfantast men den här var helt ok. Dock känns det fruktansvärt b när Gunvald ska spela övertrevlig mot den nya kvinnliga polisen. Och han den dubbade fjanten känns fruktansvärt lamt men om jag inte minns helt fel så har väl tyskarna en del att göra med Beckfilmerna. Georgi Staykov spelar skönt otäckt precis som i milleniumtrilogin.
 HerrNenne
Känns väldigt kort, och trots att det känns som om större delen av filmen handlar om det känns det ändå inte som om relationerna med den nyanställde får tillräckligt med tid och djup.
 Ola_Schubert
Tja, ingen höjdare, annat än att karaktären "Gundvald" får blomma ut till det småbarn han egentligen är. En stark tvåa i betyg. Duger som ströunderhållning, i nödfall.
 Sinda
Gunvald var väl den enda riktiga underhållningen i den här filmen, hans leende är skräckinjagande måste jag säga ^^
 LaDecima
Hlea Beck-serien har så gott som bara 2or.
 Tiptaka
pinsamt är ordet.
 annihilat0r
Peter har större utrymme i denna film - Mikael mindre. Spänningen finns där visserligen stundtals men långt ifrån de bästa filmerna i serien. Känns mer som en övergångsfilm för att slussa in den nya gruppmedlemmen på ett värdigt sätt. Malin Birgersson som Alice Levander. Hennes karaktärsutveckling stod dock still genom filmen - jag hoppas att den tar vid i följande filmer. Jag vill inte att Malin ska stå som en objektiv mur i centrum - som här i "Kartellen" - utan skapa och utveckla sin egen karaktär! Det håller jag tummarna för att hon lyckas med!
 Ulrika91
Sämsta Beck-filmen enligt mig. Gunvald fick knappt vara med
 Sarakin76
Bojan!
 Totenkopf
Sköna karaktärer, men alltför tunn story för att ge mer än en tvåa.
 eliastheman
hahaha, vad fan tänkte bojan när han hoppade ut genom fönstret?
 Cipramil
Jorå, den har sina usla inslag. Men Peter Haber spelar bra, och det är en spännande berättelse.
 Xenox
En lite svagare Beck-film.
 Rock Snack
Det finns en del fåniga scener och karaktärer som gör att det blir svårt att ta vissa "hemska" scener seriöst. Skådespeleriet är hyfsat. Jag tycker dessutom alltid att det är kul när kvinnor får mer seriösa och centrala roller i thrillers. Men filmen är inte minnesvärd på något särskilt sätt, även om den är måttligt spännande. Därav betyget.
 DEB
En medioker Beckfilm. Stark tvåa.
 RadioSaga
Lite svagare, men ändock en bra Beck-film!
En av de bättre Beck-filmerna. Ganska spännande och underhållande.
 dudson
Stark och lekfull Beck med energi och bra skådespel.
 Murvel48
Sämsta Beck-filmen så här långt i serien (avsnitt 11). Ett hafsigt manus, en krystad story (speciellt slutet) och det var mycket som gick på tomgång för att få ihop full speltid. Och Gunvald gjorde en parodi på sig själv...
 jonbo
Det börjar med två flagranta mickdoppar och det utvecklas till den sämsta Beck hittills. Uselt manus, usla försök till humor, Gunvald är någon form av parodi och Edholm fruktansvärd i sin roll, och själva historien känns som ett dåligt avsnitt av NYPD.
« Föregående   |   1 2 3 4
Senaste kommentarer
Alita: Battle Angel (info) 09:14 16/2 (7)
Desert Saints (info) 08:44 16/2 (15)
Blodigt allvar (info) 08:41 16/2 (6)
Remains to Be Seen (info) 08:32 16/2 (1)
Den osynlige gästen (info) 01:42 16/2 (12)
Min bäste väns bröllop (info) 01:15 16/2 (285)
Bad Times at the El Royale (info) 01:05 16/2 (16)
The Little Stranger (info) 23:59 15/2 (4)
Polar (info) 23:57 15/2 (17)
Bird Box (info) 23:55 15/2 (47)
IO (info) 23:50 15/2 (10)
The Finest Hours (info) 23:50 15/2 (23)
Hellraiser: Judgment (info) 23:46 15/2 (5)
Fantastiska vidunder: Grindelwalds brott (info) 23:46 15/2 (21)
Overlord (info) 23:41 15/2 (13)
Dogman (info) 23:20 15/2 (2)
Det finns inga gränser (info) 22:58 15/2 (2)
Cold War (info) 20:03 15/2 (12)
The Man Who Killed Hitler and Then The Bigfoot (info) 19:03 15/2 (4)
A Family (info) 18:34 15/2 (3)
Shanghai (info) 17:34 15/2 (44)
Air Strike (info) 16:25 15/2 (4)
Aquaman (info) 14:03 15/2 (24)
The Trader (info) 13:51 15/2 (3)
Leap Year (info) 13:28 15/2 (1)
The Limehouse Golem (info) 11:59 15/2 (10)
Neds (info) 11:57 15/2 (15)
Medan du sov (info) 11:32 15/2 (199)
Mercuriales  (info) 11:17 15/2 (1)
Livet blomstrar (info) 10:31 15/2 (1)
Mondo cane 2 (info) 06:23 15/2 (11)
My Happy Family (info) 05:38 15/2 (3)
Police Story (info) 05:24 15/2 (71)
Ondskans mirakel (info) 03:43 15/2 (23)
Hindenburg (info) 03:11 15/2 (5)
Madame (info) 00:29 15/2 (3)
The Future Of Pinball (info) 23:26 14/2 (6)
Baby Driver (info) 23:16 14/2 (73)
Din för i kväll (info) 23:10 14/2 (19)
Ciao Bella (info) 22:37 14/2 (155)
Morden i Sandhamn - I de lugnaste vatten (info) 22:19 14/2 (9)
Fyre: The Greatest Party That Never Happened (info) 21:46 14/2 (9)
Rampant (info) 21:32 14/2 (1)
Sleeping with Other People (info) 21:20 14/2 (12)
Den of Thieves (info) 21:04 14/2 (22)
Happy Death Day 2U (info) 20:41 14/2 (1)
Alla presidentens män (info) 20:23 14/2 (168)
The Salesman (info) 20:20 14/2 (24)
Soldier (info) 20:18 14/2 (157)
Tales from the Hood 2 (info) 19:42 14/2 (2)