Pam-Pam
Längtar så! Mmm, Josh Holloway... Lost-Sawyer!
 yangbo
bättre än väntat måste man ju säga ändå
 Syd
Mäkta trist, och onda barn har ju förlorat sin charm sedan orginal-Omen
 solon
Zzz. Vinnare av 2007 års minst originella film. Hatar barn som ska vara onda och häftiga, och stör mig enormt mycket på intelligensbefriade kidnappare.
 solmannen
besvikelse
 Skullbone
Svårt att sätta betyg, vet inte om jag ska sätta en 1:a eller 2:a, filmen tillför igentligen ingenting och är inte alls särskilt bra. Tycker för det första att vargarna inte alls fungerar och att filmen rakt igenom är alldeles för ytlig och går aldrig på djupet.
 merilina
ok film
 Bijan
Väldigt ointressant. Se Omen istället. Old version.
 Lenkan
Tycker den var helt ok. Jag gillar filmer med onda barn, de skrämmer mig alltid en smula. Något förutsägbar, men ändå underhållande
 huey
Plus för "vargarnas" skådespelarinsats.. de glänser i sammanhanget..
 Luciphere
Omen-ripoff i kombination med kidnappardrama. Film av denna typ behöver ett hyfsat djup och någorlunda nyanserade karaktärer för att funka. "Whisper" misslyckas på båda punkterna. Dock inte usel... bara intetsägande.
 Marybell
Kan inte totalt såga den här filmen för jag blev faktiskt förvånad under en scen i filmen...men mer än så va d tyvärr inte,
 hallonsocka
Någonstans mellan en tvåa och en trea..
 rosaalvan
Kändes lustigt nog som att Josh Holloway hade lämnat Lost-ön och hamnat i denna storyn istället. Han kunde lika gärna spelat samma roll.Ja ja, ingen höjdarfilm men den gick att titta på.
 OOP!
Seriööööööööööööööööööööööööööööööö
 todape
Okej men ganska löjlig Omen-inspirerad film. Att castingen valt två av de kändaste ansiktena från två av de populäraste teveserierna (Lost, Prison Break) och kastat in i en film av detta slag känns inte positivt då man som tittare har svårt att undvika att koppla dem till sina respektive roller i serierna. Det förstör helt enkelt lite av spänningen.
 queerish
den är lite läskig men inte läskig på det sätt som jag vill ha det. fast mest hände det väl egentligen ingenting alls.
 Christofer
Sköna Damien-vibbar, där grabben gör det riktigt bra. Spännande fram till slutet, som tyvärr är alldeles för simpelt och trist. Evil cannot be killed...
 ochsebbe
Katastrof!
 the Feber
Intressant tanke, men hade varit betydligt läskigare om inte ungen hade varit besatt. I övrigt inget positivt att rapportera!
 angrybeaver
Söt, men förutsägbar.
 Tobetobbs
Riktigt tuff faktiskt!!
 jonbo
Inte helt oäven och brister mestadels på det som så många andra också saknar - något eget.
 aronsoderlind
Josh Holloway gör en riktigt bra roll.
Blev positivt överraskad av den här. Skön Omen-stämning vissa stunder och en story som håller. Sen gillar jag filmer som utspelar sig i kallt klimat. Mot slutet blir de tyvärr lite för mycket - enbart därför rök fyran
 Takito
börjar riktigt bra blir sämre i slutet
 Chris90
Rätt tråkigt, väldigt förutsägbar.
 Emilotte
Bra val om man vill ha en skräckis utan onödigt mycket blod, våld och blablabla. Positivt överraskad! Blev riktigt skraj, hade svårt att gå hem sen i mörkret. Filmen i sig var väl sådär. Helt okej story, snygga skådisar och höll sig till verkligeten vilket fick en att dras med i filmen. Vill ge den en fyra i kategorin, men helheten kan den inte få mer än en trea.
 TheHorrorfan
Nja stark 2a. Men som dom flesta har skrivit lite smått tråkig.
 Taandborste
Nej, riktigt dålig. Gillade inte storyn och ingenting hände. Var ett mirakel att jag inte stängde av filmen efter 20 minuter.
 Mystica
Den har vissa få kvaliteter, dessvärre som jag inte kan ta upp här. Utöver dom så är den ganska dålig tyvärr.
 Ibanez
Faktiskt lite läskig på sina håll, men tillräckligt dålig för att få en tvåa ändå
 Dadpat
Plankar hej vilt från högkvalitativa skräckisar men blir bara ett tämligen uselt collage.
 chriistianwest
En tvåa för ungen som spelade bra :) annars rätt dålig film
 Pillynilly
Tycker ungen ser ut som Noomi Rapace och gör ett skrämmande bra jobb. Hoppas han får fler jobb. Hans karaktär var det intressanta i filmen, resten är rätt blasé.
 Djurnord
Kuslig spännande. Bra film.
 FrökenTeddy
Något luddig men okej film.
 Adeoo
Sådär, absolut ingen höjdare. Nästan så den får en 2:a, men jag var ganska underhållen så.. En svag 3:a! 5/10
 lightship
Brutalt obehaglig unge men sådär annars.
 Tatty
Spännande och bra.
 Dele
Visst finns här några laddade ögonblick, men mest är detta fyllt med allehanda klichéfyllda hopplock. Inte särskilt engagerande.
 Hanness
Inte bra men inte heller dålig, pendlar mellan 2-3.
Senaste kommentarer
Ubåten (info) 21:50 22/4 (663)
En förtrollad romans (info) 20:56 22/4 (189)
Thor: Ragnarök (info) 20:44 22/4 (101)
The Novelist (info) 20:30 22/4 (2)
Transnistra (info) 20:27 22/4 (3)
Switchblade Romance (info) 20:15 22/4 (196)
Blood Brothers (info) 19:23 22/4 (9)
Wild Things 2 (info) 18:46 22/4 (52)
Drunk Parents (info) 17:29 22/4 (1)
Only Lovers Left Alive (info) 15:15 22/4 (90)
Vi har en påve! (info) 14:55 22/4 (14)
Coffee and Cigarettes (info) 14:46 22/4 (383)
Fantastiska vidunder: Grindelwalds brott (info) 14:02 22/4 (26)
Krampus (info) 13:32 22/4 (29)
Bohemian Rhapsody (info) 13:31 22/4 (63)
As Good as Dead (info) 12:08 22/4 (10)
Snow Sharks (info) 11:43 22/4 (9)
Fyra fula fiskar (info) 11:06 22/4 (121)
Joni (info) 09:32 22/4 (2)
Hell or High Water (info) 09:29 22/4 (60)
Into the Grizzly Maze (info) 09:12 22/4 (24)
I Feel Pretty (info) 05:40 22/4 (12)
The Lost Tree (info) 04:38 22/4 (2)
Kong: Skull Island (info) 00:42 22/4 (104)
Arctic (info) 00:36 22/4 (4)
Shazam! (info) 23:44 21/4 (7)
The World's End (info) 23:39 21/4 (153)
King Lear (info) 23:13 21/4 (2)
The Purchase Price (info) 23:01 21/4 (3)
Aguirre – Guds vrede (info) 22:46 21/4 (276)
Den långa flykten (info) 22:32 21/4 (5)
Replicas (info) 22:32 21/4 (4)
Robin Hood (info) 21:55 21/4 (12)
Our Kind of Traitor (info) 21:39 21/4 (11)
God's Own Country (info) 21:34 21/4 (13)
Blindspotting (info) 19:56 21/4 (6)
Vincent van Gogh - Vid evighetens port (info) 18:29 21/4 (6)
Eureka (info) 15:01 21/4 (42)
Saknaden (info) 15:00 21/4 (18)
One Cut of the Dead (info) 14:23 21/4 (5)
Blockers (info) 13:53 21/4 (15)
Childhood's End (info) 13:31 21/4 (1)
A Bigger Splash (info) 11:46 21/4 (14)
The Curse of La Llorona (info) 11:46 21/4 (3)
The Dirt (info) 11:00 21/4 (14)
Fångade av scientologin (info) 08:39 21/4 (36)
Lyrro - Ut & invandrarna (info) 07:49 21/4 (16)
The Long Night of Francisco Sanctis (info) 03:57 21/4 (1)
Jurtjyrkogården (info) 02:57 21/4 (9)
Extinction (info) 02:34 21/4 (25)