Betyg idag: 2 140 Besökare idag: 6 505

jaghardamp
Riktigt stark etta!!!!!!! Skojar inte.
 filmfreak1
Bra underhållning!! Stark 3a
 LaDecima
Eh...?
 Placebohoe
Underhållande för stunden och bra idé, men inget mer än så.
 Battle
"i'm about to open some windows" - en femma bara för det
 Hanness
Så usel så att det nästan borde vara en varningstext på filmen, den strider ju både emot fysikens lagar likväl som naturens, den får en 2a för den lilla komik som filmen innehöll.
 Heartofarebel
Hahaha så jävla dålig att det blir kul!
 Battle
framsidan!!!
 ScArRrFaCe
Ormar på ett plan blir varken en bra eller spännande film. De med omrfobi kanske är lite mer aktiva till skillnad från mig.
 Jarre008
Samuel L Jackson kan inte ha läst manuset innan han tackade ja till denna rulle.
 Kirikou
Jag lärde mig något om ormar och feromoner i alla fall.
 tpb
Jag visste inte om det var ett skämt eller på allvar. Det måste vara ett skämt.
 ouimadame
trashig men lite rolig
 Ful_fisk
Har ormfobi, men det gjorde ingen skillnad eftersom uppenbart datagjorda ormar endast blir komiska! Filmen som sådan är en kass action-rulle. Att den sedan är menad att vara kass spelar ingen roll, den blir ju knappast bättre för det!
 Henkepedia
Ännu en film som är så dålig att den blir bra. Samuel L Jackson gör filmen sevärd.
 Anserine
Utan tvekan en av de absolut sämsta filmer jag sett i mitt liv.
 KBoholm
Den var faktiskt väldigt dålig....
 Deepshit
Helt okej film, Samuel L Jackson är alltid sevärd. Filmen är i sina bästa stunder både spännande och underhållande. Men det finns också många brister samtidigt som filmen är stereotyp. Fast i sin helhet är det är bara en film man ser för stunden, rekommenderas inte till den med ormfobi.
 XJR
Det här var ju pinsamt dåligt! Var Jackson i desperat behov av pengar? En orm som biter av en kabel och genast är hela flygplanet manöverodugligt! OJOJ... HAHA!! Jag orkade bara se halva filmen, fick ju ont i magen av allt skrattande! Om det fanns möjlighet att sätta minusbetyg på en film, skulle denna hamna där. Kan man inte anmäla eländet till "Stoppa plågsamma filmförsök"...?
 rosene
trodde det var filmnördar på den här sidan... den är värd en oscar enligt sam jacksson, kan det finnas något där?
 lekke
De där ormarna såg ju..... inte så bra ut, nej. Det här var ju inte ens roligt ur ett "så dåligt att det är bra"-perspektiv.
 tomatburgare
äckelfaktorn är ju rätt hög i alla fall, det får man ge den.
 Yohanetsu
Tillräckligt korkad för att underhålla.
 Halofreak92swe
Sänker betyget, tyckte den var grym när jag var mindre. "Enough is enough! I've had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!" :P
 Ranma
Det här är nåt av det dummaste jag nånsin försökt titta på.
 Rele
En mindre bra film. Jag ger en tvåa.
 Kebaa
Underhållande nog för mig i alla fall. Haha. Inte alltid man ser ormar på ett plan, liksom. Titeln är dock lite ... döhh.
 johansjosten
Jag undrar om det kan bli sämre än så här.
 tetsuo
hehe, snakes on a train gjordes samma år. så kanske kan det bli värre :)
 Still Chill
Hade en av de bästa bioupplevelserna när jag såg SOAP, alla i salongen hånade den öppet och hjärtligt. Grät av skratt. 5.
 Anvurang
Hade det inte varit för Samuel L Jackson så hade detta varit en klar 1a
 Xenox
Titeln beskriver filmens handling ganska bra.
 Dadpat
Jävligt fula ormar...
 Daesu
En utav de dummare filmerna jag sett, massvis med kontinuitets misstag, oerhört dumma beslut och långsökta beslut. (För att inte tala om slutet, verkade som de glömde bort vad filmen i början handlade om). DOCK, var den ganska underhållande och rolig.
 swecarlsson
Där var ormar på flygplanet.
 emilstjernholm
Makalöst dålig b-film.
 ClintanTheKing
Fartfylld och härlig "action-skräck". Sam Jackson cool som alltid.
 Brouhaha
Storyn är ju givetvis heldum, men med Samuel L Jackson i huvudrollen kan man knappast ge den en 1'a. Fungerar helt okej.
 Djurnord
Spännande och pirrigt!
 silvertrain
En riktigt bra och spännande blandning av action och skräckfilm. Är bra fart mer eller mindre från början till slut. Otäckt med allt kryllande av ormar också. Inget för folk med ormfobi! Får en klockren trea!
 pungsnigel
Samuel L Jackson räddar 2an
Med en titel som "Snakes on a Plane" hade jag mina farhågor om att detta skulle kännas B-betonat och jag hade inte fel. Det är krystad dialog, överdrivet och orealistiskt. T.o.m. Samuel L. Jackson glimmrar till alldeles för sällan. Den har dock sina stunder av komiska scener men de är alldelse för få.
 Tatty
Riktig jävla nervig och paniken pirrar i kroppen på mig och jag ryser till för filmen är pirrig, nervig och läskig.
 filmfreak1
En film som alltid får mig på bra humör.
 cannibalrice
Men lol. Jag ger ett extra plus för filmen är avsiktligt töntig.
 AlbinWesley
Det var fånigare än jag trodde de skulle vara, osmakligt också, och inte roligt. Måttligt underhållande, men ändå nog för en klen tvåa.
 Harford
En som som är hemsk på alla plan.
Det här var ingen höjdare.
 sodomiten
Helt meningslös film som dessutom saknar slutkläm.
Nä, vet du vad?!!!
« Föregående   |   1 ... 12 13 14
Senaste kommentarer
The Bling Ring (info) 02:14 22/1 (94)
San Andreas (info) 02:12 22/1 (102)
Runner Runner (info) 02:09 22/1 (45)
Bridesmaids (info) 01:59 22/1 (348)
The Education of Charlie Banks (info) 01:54 22/1 (15)
En galen natt (info) 01:53 22/1 (202)
Now You See Me 2 (info) 01:52 22/1 (39)
Maniac Cop (info) 01:50 22/1 (74)
Star Wars: The Last Jedi (info) 01:48 22/1 (112)
Jumanji: Welcome to the Jungle (info) 01:34 22/1 (13)
Snödrottningen (info) 01:27 22/1 (5)
Passengers (info) 01:17 22/1 (89)
The Gambler (info) 01:12 22/1 (22)
Brooklyn (info) 01:10 22/1 (48)
Thor: Ragnarök (info) 00:59 22/1 (51)
The Company You Keep (info) 00:42 22/1 (44)
Man of Tai Chi (info) 00:35 22/1 (26)
Dr Mabuses testamente (info) 00:31 22/1 (1)
Phantom Thread (info) 00:03 22/1 (1)
Darkest Hour (info) 00:02 22/1 (2)
Den of Thieves (info) 00:02 22/1 (1)
The Room (info) 00:01 22/1 (195)
The Machine (info) 23:41 21/1 (36)
Medicinen (info) 23:39 21/1 (28)
Chans (info) 23:37 21/1 (10)
Bright (info) 23:30 21/1 (39)
Valerian and the City of a Thousand Planets (info) 23:28 21/1 (56)
Atomic Blonde (info) 23:23 21/1 (40)
Ego (info) 22:59 21/1 (79)
Great Balls of Fire (info) 22:59 21/1 (38)
Aftermath (info) 22:50 21/1 (11)
Döda poeters sällskap (info) 22:45 21/1 (685)
Here Alone (info) 22:44 21/1 (6)
The Open House (info) 22:15 21/1 (5)
Fear and Loathing in Las Vegas (info) 21:55 21/1 (1192)
Play-Mate of the Apes (info) 21:44 21/1 (2)
Miles Ahead (info) 21:41 21/1 (1)
The Raid: Retaliation (info) 21:34 21/1 (70)
The Abducted (info) 21:24 21/1 (2)
Hunt for the Wilderpeople (info) 21:17 21/1 (23)
Downsizing (info) 21:12 21/1 (8)
Slåss för livet (info) 21:00 21/1 (4)
Kedi (info) 20:49 21/1 (10)
Lego Batman (info) 20:46 21/1 (30)
Boktjuven (info) 20:26 21/1 (71)
The Outing (info) 20:18 21/1 (11)
Shaolin Hand Lock (info) 20:16 21/1 (6)
The Polka King (info) 20:15 21/1 (4)
Harakiri (info) 19:55 21/1 (116)
Kill, Baby... Kill! (info) 19:53 21/1 (22)