gerberalia
Gillar den - får ihop det roliga med det sorgliga utan att det blir alltför krystat...
 Spaaniz
Vilken tragedi! Istället för bröllop blir det begravning.
 eluned
jag gillade den skarpt!
 -Carin-
den här filmen var väldigt bra faktisk, de hade några riktigt roliga stunder....
 Spidde
Inte någon höjdare, men jag tillhör inte heller den tänkta målgruppen. Kevin Smith är dock alltid kul!
 frusara
Väldigt fin film. Mysig och rolig och även lite sorglig. Funkar i alla lägen. Jennifer garner är som alltid mkt bra.
 ledsenpirat
Först undrar jag vad det är för fel på hennes mun, o varför e Adam Alsing med? Sen börjar man tycka hon är lite charmig ändå och jag ser ju faktiskt att det är Silent Bob så jag kapitulerar. Den har en skön vibe och är helt OK. Killar: Om det är hennes tur att välja film, se till att det blir denna så slipper ni lida er igenom en dålig chic-flick i alla fall.
 darling
långsam och förutsägbar. som andra har sagt innan mig: kul att se kevin smith i en film han inte själv regisserat...
 jevlageek
Söt men deprimerande handling. Tanken är bra, men det krävs lite mer för att det ska kunna bli en bra film av det. Förutsägbar så det skriker om det. Stark tvåa.
 tuva11
En bra film med lite blyg humor. Detta är en hemma film som jag först blir lite deppad över men sedan ser jag charmen i det hela. Underbar och älskad <3
 fridenpaden
Helt ointressant. Kände inte för en enda av karaktärerna.
 DigitalRabbit
Va!!En etta är för mycket för denna film.
 chipmod
mja..lite för självklart. i vissa partier undrade jag hur länge jag egentligen tittat. kändes som att den fortsatte i evighet men med många uppsvingar så blir det nog en 3a.
 tjalan
Alltså, det jag stör mig mest på är manuset. Saker som när han kastar vinflaskan och på så sätt får reda på ni-vet-vad, och senare när ni-vet-vem är precis utanför köksdörren när ni-vet-vem säger less than nothing till ni-vet-vem. För mycket kod? Nån kan väl ge sig på att dechiffrera det hela i alla fall. || Och min husgud Kevin Smith är inte direkt en fantastiskt talangfull skådis. Men jag älskar honom ändå.
 mkreku
Ovanlig film som sakta växer på en medan man tittar.
 FridaSofia
Rätt seg, blev något bättre mot slutet, duger som tidsfördriv en fredagskväll.
 Skrållis
nja, sådär
 Daquiri
en skön bakisfilm... lite skysta dubbeltydiga repliker "It going to take a long time to get out of that weddingdress"...
 Mikrooben
En lugn maklig film, som på inget sätt hävdar sig själv, och är totalt tillfredställande.
 jojjo_lk
Över förväntan! Den var bitvis lite stilistiskt pretentiös, men annars finns risken att den hade blivit tråkig. Jennifer Garner växer i mina ögon som skådespelerska. Kevin Smith har alltid känts överreklamerad.
 Cloonie
Jag gillade den. Den var lättsam, trevlig och mysig :)
 Lord_saile
sjuuuukt seg, men annars inget att klaga på, men inte heller något som va jättebra.
 100tonvalspäck
De menade gott men misslyckades på alla tänkbaa punkter.
 danneman84
Tja, en dussinfilm på många sätt. Helt okej, funkar att se en sen kväll i rätt sällskap.
 Infected
Kevin Smith är lite smårolig filmen igenom..men det räcker ju inte så långt, för det är allt som är bra i filmen.
 Piccolo
Gick ju att titta på, men inget man kommer komma ihåg direkt.
 WillyV
Det är inte särskilt bra, med undantag av inledningen efter begravningen går det sakta utför. Ologiska handlingar (Garner), konstiga/icke-trovärdiga karaktärer (Lewis), slemma vänner (Olyphant) och inte speciellt romantisk heller.
 yplantin
Tunn och ganska ointressant historia. Den bjöd dock på några scener där känslorna kändes äkta, vilket lyfte filmen något.
 magnus.ch
Oväntat dålig faktiskt..
 FilmSimon
amen fy fan va dåligt, så jävla ologisk bara... roligt att det finns lite twistar men varända en av dom är så jävla ologiska att jag har lust att stänga av lite helatin :/ blev faktiskt glad i reklam pauserna då jag fick tid att kolla lite på "the ossborns" :D nice nice
 origC-J
Tja, Kevin Smith är ju underhållande.
 finkan
Tyckte om filmen men jag störde mig på att man inte fick se hennes fästman...
 Freaky_Ylva
Jättebra film! Den känns äkta för den är precis som livet. -Den visar att det inte är så lätt jämt med relationer, men att det kan vara väldigt fint när det funkar! Mycket bra skådisar också!
 Scooterpie
Börjar riktigt OK, Kevin Smith räddar filmen från lägre betyg.
 bunnyboy
Fett ostig. Men så jäkla bra att titta på när man är trött och lite kär.
 YouAreNrIchi
Trean är tack vare Kevin Smith. Mer Kevin Smith åt folket!
 Blink182
Är ett stort fan till Kevin Smith, så vafan gör han i en sådan här skitfilm. Jennifer Garner kan allvarligt talat gå och dö enligt mig. Nä nu var jag lite hård men hon kan va det mest irriterande inom filmvärlden
 Goham
Passade på att se denna när jag läste om inspelningen i "My boring ass life" av Kevin Smith. Lär ju inte sett den annars men den var ok, en halvdan 3a vars stora behållning såklart är Smith. Känns som att handligen aldrig riktigt tar fart eller vågar ta ut svängarna, och flera karaktärer är lite för bleka.
 nittonhundra87
Jag gillar den här filmen, överväger nästan en 4:a, jag gillar storyn och Garner är verkligen så sårbar i den här filmen! Nånting jag där i mot alltid undrat VAD HAR HÄNT MED Timothy Olyphants tänder???????? Jätte fula är de! aja, nått jag antagligen alltid kommer få grubbla över I guess!
 mazquara
haha, jag reagerade oxå på hans tänder! såg inte alls bra ut, alldeles för vita.
 XJR
Usch, vilket dravel! Jag försökte verkligen att sätta mig in i filmen, men... det hände liksom ingenting! Vad är syftet med filmen över huvud taget? Vad vill den säga oss? Det enda intressanta i filmen är Kevin Smith's figur, men inte ens denne kunde få mig att se slutet. Juliette Lewis var oväntat blek, var hon drogad? Jag lämnade filmen och gjorde något vettigt istället. Möjligen hände det något i slutet som kunde lyft filmen, men den risken tog jag utan tvekan. Solklar 1:a!
 Musashi
Helt ok romantisk lite smårolig film.
 vonadel
Nä, denna var trist. Hade ganska hyfsade förväntningar på denna. Lät ok när man läste om dem, och med Smith och Garner med borde det kunna bli något av det. Men nä, mest trist som sagt...
 Fantastroid
Svag trea tack vare en jävligt rolig Kevin Smith!
 tpb
Ettan är försnillande nära.
 Starlette
Vilken spretig film. Känns som flera olika filmer i en. Jennifer Garner ser lika konstig ut som vanligt. Och vad har hon gjort med sina läppar?! Filmen vill så gärna förmedla känslor. Men man blir faktiskt aldrig berörd. Den är aldrig rolig, sorglig eller intressant.
 Freaky_Ylva
En film med äkta värme, som beskriver på ett fint och lite småroligt sätt hur livet kan vara. -Hur man kan drabbas av både oväntade motgångar och oväntade känslor och att båda är en process man går igenom. Jag såg om den här filmen nyligen och känner att den förtjänar ett ännu bättre betyg än den 4:a som jag gett den tidigare. Jennifer Garner och Timothy Olyphant gör mycket trovärdiga rollprestationer och Kevin Smith är härlig och rolig som han brukar vara.
Jennifer Garner gör bra ifrån sig. Filmen i sig är dock ingen höjdare även den är lite smårolig på sina ställen.
 celec
Kevin Smith och Juliette Lewis är helt klart behållningen i den här filmen. känner ingen kemi mellan kärleksparet.
 mammene
Mycket här som bara kändes pinsamt och Jennifer Garner var inte bra i sin roll. Hennes kärlekshistoria var bara så förutsägbar och skapade inga vibbar direkt, kändes nästan påtvingad. Behållningen var väl vänskapsbanden och hur det utvecklades. Så mer än en två blir det inte.
« Föregående   |   1 2
Senaste kommentarer
Good Sam (info) 07:48 19/6 (1)
Vice (info) 02:58 19/6 (13)
The Last Witch Hunter (info) 01:44 19/6 (36)
Chernobyl (info) 01:24 19/6 (7)
Fjällbackamorden: Strandridaren (info) 00:56 19/6 (10)
Flykt undan rättvisan (info) 23:33 18/6 (1)
Superfly (info) 23:28 18/6 (62)
End of Evangelion (info) 23:19 18/6 (152)
Brightburn (info) 22:19 18/6 (4)
Black Mirror - White Christmas (info) 21:32 18/6 (12)
Men in Black: International (info) 21:02 18/6 (2)
Climax (info) 20:54 18/6 (11)
Autumn (info) 20:54 18/6 (2)
Body of Deceit (info) 20:53 18/6 (1)
Black Mirror - San Junipero (info) 20:18 18/6 (13)
Fitzcarraldo (info) 20:06 18/6 (178)
Cutie Honey (info) 19:39 18/6 (43)
Detroit Rock City  (info) 16:30 18/6 (177)
Seven Pounds (info) 16:08 18/6 (445)
Beyond Skyline (info) 15:59 18/6 (11)
Skottår (info) 15:50 18/6 (83)
Sjösalavår (info) 13:54 18/6 (11)
Blindspotting (info) 13:12 18/6 (7)
Hemlig pakt (info) 12:11 18/6 (1)
Mamma gifter sig (info) 11:56 18/6 (1)
The Haunting of Sharon Tate (info) 11:44 18/6 (1)
The Unborn (info) 09:18 18/6 (7)
Satans skinn (info) 09:16 18/6 (19)
Booksmart (info) 04:39 18/6 (8)
The Beach Bum (info) 00:46 18/6 (4)
Get Naked (info) 23:54 17/6 (2)
Savannens härskare (info) 23:48 17/6 (96)
På solsidan (info) 23:38 17/6 (8)
Disaster L.A. (info) 23:36 17/6 (7)
Everybody Wants Some (info) 23:35 17/6 (28)
Döda eller dödas (info) 23:35 17/6 (5)
The Affairs of Martha (info) 23:19 17/6 (1)
Public Enemy (info) 22:54 17/6 (7)
Micmacs (info) 22:53 17/6 (101)
Hanasaari a (info) 21:58 17/6 (3)
Black Mirror - Be Right Back (info) 21:57 17/6 (18)
Psych:9 (info) 21:55 17/6 (6)
The Square (info) 21:51 17/6 (84)
The Equalizer 2 (info) 21:45 17/6 (27)
Greta (info) 21:41 17/6 (3)
En kvinnas rop (info) 21:40 17/6 (1)
Bröllopsfest i Karelens runobygder (info) 20:48 17/6 (1)
It Watches (info) 20:25 17/6 (1)
The Poison Rose (info) 19:59 17/6 (2)
Stockholm Östra (info) 19:49 17/6 (31)