retsirkrep
bra beck! gillar storyn =) absolut sevärd.
 joker88
Tycker Beck filmerna är helt ok.
 Ihsahn
För mycket privatliv och för lite polisarbete. DEssutom tycker jag historien var ganska lam den här gången. Och vad är det där för idiotiskt omslag som FT har? Det spoilar ju helahandlignen!
 Claude Strife
Bra och mycket psycho
 Scrite
Okej, men lämnar inget mer intryck.
 kexchokladet
Känns som man rapar sammaomdöme om alla beck-filmerna..Det är underhållning och spänning för stunden.
 nifty
älskar alla beckfilmer! å denhära va sjukt spännande!:D
 Jonnalill
På den här tiden var Beckfilmernas manus fortfarande ganska genomarbetade. Bra underhållning!
 Abigor
Har vissa likheter med Roseanna som ju är bland de bättre
 Mikrooben
Den är svensk film, det är beck, inget dålig produkt alltså, men man orkar inte se de mera än en gång max. två
 carpeominous
enda beck-filmen som får mer än en trea av mig. halleluja! dock en väldigt svag trea. jag tycker att den här står ut lite i mängden av alla beck-filmer.
 dutten83
Helt okej story!den fångade mitt intresse!:)
 Masjävel
Som en vanlig Beck-film... Det vill säga klart sevärd - man vet ju vad man får liksom...
 sanandra
Har visserligen inte med filmen att göra (som är helt okej), men varför har man det filmomslaget man har? Avslöjar inte det hela grejen liksom? Tråkigt ju.
 Muzzic-Maria
Jodå, den fångade mitt intresse från start till slut, helt okej intrig, intressanta vändningar, snyggt gjort. Men snackar vi filmomslag så både bidrog den till mitt köp, samtidigt som jag idag frågasätter om det verkligen är så bra med tanke på filmens händeseförlopp, att det avslöjar kanske lite för mycket...
 ziferN
Typiskt Beck-Film.
 WinDrop
Politiskt korrekta Martin Beck. :(
 Elmore
Beck, varken mer eller mindre. Plus för att vi inte bara får se Gunvald förbannad hela filmen.
 MrMario
ok
 Cumlin
Det här var den sämstabeckfilm jag nånsin sett. Ful och tråkig, ingen som helst spänning. Kul att filmomslaget spoilar!
 jiemm
Fruktansvärt dålig. Men ändå såpass sebar att den når upp till en svag tvåa.
 Mysharry
Den hade sina ögonblick, men känns som en typiskt dålig svensk action film producerad av Fyran. Varken Haber eller någon annan imponerar. Första Beck-filmen för min del, faktiskt!
 larsekorre
Jag hade svårt att hålla mig vaken. Tycker att Haber är menlös och att Persbrant är den enda karaktären som är lite kul. Jag ser nog gärna honom ilsk hela filmen!
 nomiiis
Bra beck (som vanligt). Men man får ju se vem mördaren är och typ hela "spänningsakten" på fodralet???
 Fläskkäft
Den här var klart en av de bättre i den eviga sagan om Beck & Co. Bra spänning och lite finurlighet är allt som behövs för att det ska funka ordentligt. Jag ser att det var en annan regissör än Sundvall och Hamrell och det gynnade enbart resultatet. Jag skrattade så jag vek mig åt Peter Haber och incidenten med nallen i slutet. =)
 TheUnderdogJR
En av dem få bästa helt klart! Beck filmerna är helt klart underbara.
 Ola_Schubert
En film som duger som ströunderhållning, en svag trea i betyg
 Sinda
Klart en av de bästa Beck-filmerna
 Paramis
Håller med Sinda.
 LaDecima
Beckserien är rätt trist överlag.
 Anden2010
Det här var en mycket bra BECK film.
 djonipony
halvkollade på jobbet, funkade väl.
 annihilat0r
Mer tragisk än den generella Beck-filmen. Mycket sorg och dramatik i alla "små historier" - som alla har sina roller att spela i den stora - "Annonsmannen". Malin Birgerssons karaktär "Alice" tar ytterliggare ett kliv framåt! Peters karaktär "Martin Beck" är skötsammare än normalt - och visar stor solidaritet. Mitt hjärta saknar Per Morberg.. fortfarande.
 princess_83
en spännande beckfilm
 Rock Snack
Beck brukar alltid vara underhållande. Inte bra, men klart underhållande. Denna var snäppet bättre än det. Men den är fortfarande inte "Bra".
 ami86
Jomen denna minns jag som rätt bra. Originell och läskig idé.
 eliastheman
not to spoil men ni vet hur det slutar för alla skurkar i beckfilmer... detta var riktigt lame.. tänkte ge en tre tills sista tio min, nu blev det en tvåa
 Hogman
Var några år sedan jag kollade Beck, men dom är rätt kass. Grannen i Beck, skall han vara rolig? Och dramat med barnbarnet...så dåligt
 Xenox
En av de bättre Beck.
 Rock Snack
Såg om den och den är rätt bra. Tyckte att Eva Fritjofsson gjorde ett bra jobb när hon fick frispel på Beck när han frågade om hennes son. Många skådisar brukar vara alldeles för samlade, men hon var helt lagom frenetisk.
 dudson
En av dom bättre spännande beck filmerna med en enormt creepy sjuk kärring och hennes wacko son
 DEB
Spännande trots att det inte händer så vansinnigt mycket i mitten av filmen, helt klart en av de bättre Beckisarna.
Jag har endast sett två Beckfilmer med Haber och Persbrandt och båda gångerna har det varit för att andra har hyrt dem. Denna filmen imponerar dock på mig jämfört med spår i mörkret. Regissören Daniel Lind Lagerlöf är dessutom en favorit. Intressant handling.
 skägg
Hur tänkte dom när dom avslöjar mördaren på omslaget?!
 RadioSaga
Rätt så spännande må jag säga!
 Troddel
En dålig svensk dussindeckare.
Under tonåren var det här en av mina favoritfilmer men idag tycker jag inte den är lika bra. Därmed inte sagt att den är dålig för det är den inte. Tempot är lite väl lågt men filmen lyckas ändå bli ganska underhållande. Stark 3:a.
Bra
 Murvel48
Bästa Beck så här långt i serien (nr 14). Stark trea!
 Rele
Jag gav en tvåa till den här Beck filmen 13 är sedan. Det var för lågt och därför ändrar jag mitt betyg till en trea.
« Föregående   |   1 ... 3 4 5
Senaste kommentarer
Ha ett underbart liv (info) 12:08 20/2 (127)
The Dead (info) 12:05 20/2 (53)
Alita: Battle Angel (info) 11:45 20/2 (11)
Wood Job! (info) 08:29 20/2 (2)
A Night at the Garden (info) 00:58 20/2 (2)
Patriots Day (info) 00:57 20/2 (28)
48 timmar (info) 00:45 20/2 (145)
Polar (info) 00:44 20/2 (18)
The Equalizer 2 (info) 00:43 20/2 (22)
Game Night (info) 00:36 20/2 (43)
Bone Tomahawk (info) 00:24 20/2 (59)
Northmen: A Viking Saga (info) 00:15 20/2 (8)
Prince of Persia (info) 00:12 20/2 (333)
Mr. Right (info) 00:05 20/2 (30)
Sinister (info) 00:03 20/2 (263)
Big Bad Wolf (info) 23:58 19/2 (12)
Children of the Corn (info) 23:32 19/2 (32)
En dålig flicka? (info) 23:24 19/2 (4)
Min middag med Andre (info) 23:19 19/2 (20)
Overlord (info) 22:46 19/2 (14)
Suicide Squad (info) 22:43 19/2 (156)
Ben is Back (info) 22:38 19/2 (1)
Vi två (info) 22:25 19/2 (1)
The Hateful Eight (info) 21:48 19/2 (203)
Robin Hood (info) 20:39 19/2 (8)
How It Ends (info) 19:02 19/2 (24)
Mary Queen of Scots (info) 18:09 19/2 (6)
Kör hårt, Marlowe! (info) 17:13 19/2 (7)
Hammett (info) 17:03 19/2 (11)
Happy Death Day 2U (info) 16:45 19/2 (3)
The Cloverfield Paradox (info) 16:18 19/2 (47)
Heroine Disqualified (info) 16:00 19/2 (1)
IO (info) 15:53 19/2 (11)
Cinema Paradiso (info) 13:50 19/2 (255)
The Spy Who Dumped Me (info) 13:26 19/2 (8)
Amazonas skatt (info) 13:25 19/2 (16)
Risk (info) 13:16 19/2 (7)
Unga Astrid (info) 13:16 19/2 (11)
Cold Fish (info) 12:17 19/2 (27)
Vaiana (info) 09:41 19/2 (79)
Midnatt i ondskans och godhetens trädgård (info) 09:14 19/2 (72)
Piratpatrullen (info) 06:07 19/2 (39)
Fyra år till (info) 02:43 19/2 (75)
The Sight (info) 01:27 19/2 (2)
Bloodwork (info) 00:49 19/2 (3)
Shoplifters (info) 00:42 19/2 (12)
Chocolat (info) 00:39 19/2 (732)
Outbreak - I farozonen (info) 00:37 19/2 (115)
100 steg från Bombay till Paris (info) 00:33 19/2 (66)
Stardust (info) 00:28 19/2 (807)