Fortini
hahaha
 halvdebil
rätt ojämn och så har den ett lågt tempo och en helt ologisk handling. men sen har den ju sina lysande stunder... som det briljanta slutcitatet.
 Smoking Bianco
HAHA, 3+ jävligt sevärd. Antingen tycker man att humorn i denna är jävligt torr ellr så tycker man som jag att den är genial.
 Blink182
SKön komedi där de skämtar om "röka på" kulturen. De har gjort det väldigt klockren och rolig. BLir lite sämre mot slutet dock.
 silfver
Haha, kul ändå. :)
 LAVIN
Gillar verkligen Dave Chapelle, men shit maan va fan den här filmen är verkligen inte bra. Skulle inte gilla den hur väck jag än va. Blev faktiskt grymt besviken på den här filmen.
 tjalan
Dummaste filmen någonsin, fast jävligt rolig emellanåt.
 Hahmo
Ett ord räcker : Flummig !
 nojiri
Älskar denna filmen Harland Williams & David Chappelle är grymmt bra, Älskar dialogen med hästen
 Rosen88
Det är ju bara flum rakt igenom, jag blev galen. Det räcker inte att göra en film som handlar om droger för att den ska vara bra, How High lyckas där otroligt fantastiskt mycket bättre
 KaptenR
Så jäääävla sjukt rolig så det inte är sant. Hans orgasm när han FÅR ett hekto weed utanvidare är så otrolig. Smoke it. See it. Buy it.
 smorgasbord
Chapelle är ju lika skön som alltid. får trean för viss humor och dess fånighet. najs film att bara kolla när man inte har nåt annat att göra
 nestle
Haha, härlig film! Gillar när komedier är oseriösa. Svag 4:a!
 Noggster
tråkig stonerfilm =(
 NFM
Jag tycker den är rolig. Dock var jag nog fjorton eller så första gången jag såg den.
 Jompalompier
Haha, hade nog uppskattat den mer om jag var i deras tillstånd ;D
 NasNas
i Like. stoner filmer is the shit särskillt när dom blir överdrivna =)
 Dumass
Man måste vara smoker för att uppskatta många sånnahär filmer.
 Pitha
Vilka hemskt stereotypa karaktärer jag klarar inte av det här hemskt dåligt skådespel, chapelle är OK.
 Zok
Godkänd, rätt kul på sina ställen. Men ibland blev det för överdrivet.
 Gaass
En av de bättre stoner rullarna helt klart.
 fatassmovieboy
Ett absurt äventyr alá: Mary Jane (Inte Spideys brud) Kass för övriigt
 snöbrigad
Denna rulle är egentligen inte bra. Men så underbart rolig. Har en fling för pårökta karaktärer...hm det där lät fel :/ men många roliga stunder. Särskilt hunden
 Viktor Glantz
ganska skoj ibland. under ett visst inflytande iaf
 Sartus
Smaken är som baken säger man, och jag måste hålla med om det uttrycket. Jag kunde knappt se klart hela filmen. Den kändes meningslös och totalt ovettig. Kunde jag betygsätta en 0:a skulle jag göra det.
 Christofer
Jag tror att man skulle uppskatta filmen bättre om man såg den pårökt. Annars är ju Chapelle alltid rolig att se, men här gör han ingen speciellt bra prestation. Lagom lång för att orka se klart iaf (74 min exkl. eftertexterna).
 ziferN
Hyfsad bra tidsfördriv, underhållande och hade endel roliga scener kan jag säga, svag 4a.
 Djason
Kass knarkfilm. Dom som har gjort filmen måste verkligen varit höga.
 annihilat0r
OBS! Du måste vara skyhög/redlöst berusad för att överhuvudtaget kunna få fram ett leende till denna film! OBS!
 Risk
Stoner-filmer är gjorde för att se stenade. Denna är en perfekt sådan. Enligt min mening.
 Kapten Criz
inte helt värdelös, men bra nog nära...
 jeremy_jones
Nej, tror knappast några hjälpmedel hjälper detta. hur starka de än är. "Fuck you, fuck you, fuck you, your're cool, fuck you" Var rätt skoj dock.
 swordfish
Riktig stoonerulle!
 Valarn
Förmodligen krävs det röka för att tycka om filmen. Tror att jag log lite en eller två gånger. Jämför med mängden skämt och "roliga scener" är det miserabelt låg statistik, för en komedi.
 Benisakura
Den får en etta eftersom det var så många gånger jag skrattade när jag såg filmen.
 Svartis
faktiskt riktigt onödig film. men den har sina små stunder. EN av dessa stunder är inte själva narkotikan.
 Eddydasilva
HAHAHAH jag har sån jävla humor fan va ja skratta!! hahahaha man måste inte hålla på med droger för att man ska tycka filmen är kul eller? Ja håller inte på med sånt idiotiskt och endå tyckte ja filmen va rolig.
 johansk8
Tror det är en rolig scen i filmen. Det är när de sitter på ett möte för Anonyma narkomaner och killen som vill sluta med cannabis mobbas av de tyngre missbrukarna.
 tpb
Har inte rökt en holk i hela mitt liv, så jag antar det är därför detta inte roar mig alls.
 Ghostface
Inte den bästa stonerkomedin men den har vissa moment som underhåller även om den är väldigt ojämn.
 madox
Smakul. Speciellt under paverkan.
 madox
Andrar till en fyra eftersom jag sett den fyra ganger nu..
 FourTwenty
Bland de roligaste filmer jag sett, jag är inget större fan av komedier i vanliga fall men den här är verkligen suverän! Förstår dock om vissa PK-människor inte gillar den.
 exu
Jävla rolig film det här. och älskar 90-talet <3
 Ojhda
Fyran är nära, klassiker! Dave Chappelle, kom tillbaka till oss!
 Fredzon_M
Dave Chapelle är guld. Har sett den ett par gånger men minns inte så mycket p.g.a cloudy mind syndrome
Denna filmen är ju störtskön och i rollistan finn ju en av de bästa stå-upp komikerna. Dave chappelle. En avslappnad och kul film om 4 ungdomskompisar som gillar att röka maja.
Fånig...
 deswhip
Den här filmen tillhör genren "fåniga oseriösa komedier" och i den genren är den guld! :) Jag ger filmen en fyra för humorn är av topp kvalitet och fyra är högsta möjliga betyg i genren...
« Föregående   |   1 2 3 4
Senaste kommentarer
Once Upon a Time in Hollywood (info) 13:43 20/8 (10)
Sången om Stockholm (info) 13:06 20/8 (8)
A Young Man with High Potential (info) 12:39 20/8 (1)
I Don’t Feel at Home in This World Anymore (info) 12:22 20/8 (21)
Satanic (info) 12:08 20/8 (7)
Tank 432 (info) 12:00 20/8 (9)
Palos brud (info) 11:00 20/8 (1)
Vincent van Gogh - Vid evighetens port (info) 09:01 20/8 (7)
Let the Sunshine In (info) 05:08 20/8 (7)
Hands of Stone (info) 01:49 20/8 (5)
Drömmarnas värld (info) 23:33 19/8 (111)
Buffalo Bill (info) 23:31 19/8 (7)
Midsommar (info) 23:19 19/8 (24)
Under pyramiden (info) 22:58 19/8 (6)
Wicked Witches (info) 22:28 19/8 (1)
Leptirica (info) 22:00 19/8 (3)
Gentlemen (info) 20:17 19/8 (32)
Flicka och hyacinter (info) 20:08 19/8 (90)
Wonder Woman (info) 20:00 19/8 (110)
10 Years (info) 19:38 19/8 (22)
Behöriga äga ej tillträde (info) 19:05 19/8 (1)
För en liten snuvas skull (info) 18:58 19/8 (2)
Maskeraden (info) 18:42 19/8 (3)
Rosenbaum - Det sista vittnet (info) 18:36 19/8 (2)
Rosenbaum - Målbrott (info) 18:27 19/8 (1)
Rosenbaum - Bländverk (info) 18:23 19/8 (2)
Paddington (info) 18:02 19/8 (46)
The Last Black Man in San Francisco (info) 15:48 19/8 (2)
Cloud Atlas (info) 15:35 19/8 (305)
Den skyldige (info) 13:31 19/8 (14)
Superman the Movie (info) 11:23 19/8 (268)
Scarface (info) 10:50 19/8 (1043)
Kungsgatan (info) 09:53 19/8 (17)
Lejonkungen (info) 09:05 19/8 (19)
Pandoras ask (info) 06:38 19/8 (29)
A Touch of Zen (info) 06:37 19/8 (22)
Bring It On: Worldwide #Cheersmack (info) 04:22 19/8 (1)
Fruktans lön (info) 03:18 19/8 (43)
Poirot: The Adventure of the Egyptian Tomb (info) 23:12 18/8 (1)
Highlander (info) 23:05 18/8 (349)
Bloodfist VII: Manhunt (info) 22:56 18/8 (3)
De förskräckliga barnen (info) 22:52 18/8 (14)
Happy-Go-Lucky  (info) 22:37 18/8 (161)
About Time (info) 22:37 18/8 (134)
Stormen (info) 22:28 18/8 (29)
The Warriors - Krigarna (info) 21:48 18/8 (373)
The Jurassic Games (info) 20:55 18/8 (2)
Free State of Jones (info) 20:15 18/8 (21)
Kyss mig (info) 20:15 18/8 (92)
Good Boys (info) 19:10 18/8 (2)