sjoberg4u
Amerikansk komedi när den är som värst med en irriterande Dane Cook.
 Murvel48
Usel film på alla sätt och vis
 enectrixx
Funkar bra som ren humorfilm men knappast särskilt bra.
 Mallvara
Riktigt underhållande! Absolut sevärd och gav massor av asgarv! Tidigare kommentarer måste komma från folk utan någon humor alls.
 TheJorre
Vissa roliga scener men inte särskilt bra. Svag trea.
 Lajw
En film om mitt liv, en riktig komedi. Gotta love life
 dileva
sexistisk på ett riktigt dåligt sätt. vem vill producera en sån här skitfilm?
 Ngdawa
undrar vad syftet med denna filmen va, totalt meningslös..
 shanghaikid
Riktigt rolig rulle
 ziferN
Rätt så rolig och underhållande komedi rulle, denna gav perfekt tidsfördriv sådär på eftermiddagen och Dane Cook är lika skön skådis som alltid. Stark 3a.
 arthuro
inte för att den höll särskilt hög klass under första halvan, men efter andra halvan när han tappade förståndet föll historien till riktigt låga nivåer.
 yllsson
Intressant att se att de behövt göra Chucks kompis helt sinnessjukt mansgrisig utan några gränser, så att Chuck ska kunna komma undan med diverse låga attityder och ändå anses som den mer oskyldiga av dem. F ö är filmen smått underhållande, men verkligen inte bra.
 NeeB
Sådär jobbig att se. man skrattar lite då och då. Men annars urk.
 yrkeschaufföre
Jag tyckte att Jessica var ovanligt bra men filmen ger ju verkligen inget mer än chansen att kolla på massa snygga tjejer och är det det man söker finns det ju lämpligare "filmer"
 Ajax Swan
En rom-com som sticker ut endast för att den innehåller väldigt grafiska sexscener. Annars typisk för genren. En del överspel som inte är motiverat. 2:a (4/10)
 aquarium
Gav den iaf 10 min...av nån anledning.
 DanneManne
Riktigt kul film :)
 missdiss
Filmen har en bra handling och ovanligt våga oförklarliga scener åtminstonde på slutet. Men är en über chickflick och är inte för alla. Men det går titta på.
 misternajs
Småtokigt o gullig film, en simpel romans/komedi. Om en kille som får en förbannelse över sig som liten. Och gör så alla tjejer faller för den stora kärleken efter att de träffat honom. Rolig o sexig fram till att han själv stöter på den riktiga kärleken....Jessica Alba som bara e såå snygg :) lättsam o enkel film som inte behöver nån eftertanke. Får bli en svag trea för avsaknad handling men bra kul o bra för alla chicks
 Gobo
När kan man få se en ordentligt bra film egentligen?
 ulpe01
Usel. (Vill inte slösa fler ord på den än så).
 TheHorrorfan
Ok men inte så mycket mer.
 Litsne
Genuint dålig. Efter halva filmen stängde jag av.
 emmahan
Oj oj oj.
 8ara90
Det enda som fick mig igenom filmen var Jessica Albas great looks. Inget mer.
 Freaky_Ylva
En svag trea.. Utan pingvinerna hade det nog varit en tvåa.
 Kulturgam
Såg fem minuter, sätter en etta.
 Sam Wördington
Det finns många filmer under kategorin dåliga komedier, men denna är verkligen ett snäpp sämre än de flesta i alla element, från den sextokiga bästa vännen till huvudpersonen.
 SynthErik
Typisk, förutsägbar, romantisk komedi. Den hade sina stunder. Svag trea
 eandersson
Ungefär som Freaky_Ylva säger, pingvinerna är ju en solklar topp i den här mediokra filmen. Söt på vissa ställen, speciellt på pingvinställena, någon form av sjukhumor som jag gillar på något enstaka ställe. Annars inget att lägga på minnesbanken direkt, blandad underhållning för stunden.
 WillyV
Givetvis rätt igenom skit. Det enda, enda, som var roligt var när kompisen ertappades med en buttplug. Dane Cook och Jessica Alba är båda stolpskott som skådisar, Alba är åtminstone snygg. Fan, inte ens en tjej med tre bröst kunde rädda filmen från en etta.
 Mikael602
Jessica Alba är iaf snygg
 yrkeschaufföre
Jessica spelar helt okej. Men resten är lite störigt, det hade väl gått att göra ett "tiden-går-och-han-averkar-massa-tjejer"montage utan att vara på gränsen till porr?
 Ulfster
Tvåa för pingvinerna. När ska Alba göra en bra film?
 kimpah
En film man inte gärna erkänner att man sett, men det har jag! Visst var den rätt rolig, men jag är glad att jag såg den ensam med tanke på alla snuskiga detaljer.
 GrandMaster_E
Riktig dynga!
 foppa99
buuuuuuuuu
 yrkeschaufföre
Det är visst inte mer än två månader sen jag såg den sist! Och den är ju inte speciellt bra men Alba är ju så söt, och faktiskt ganska bra i den här!
 everdying
Bästa romcom jag sett! Tycker inte alls om filmer i den här genren men denna är ju bäst, massvis med skratt!
 Detvarengång
Såg den i helgen med kompisar å tyckte den va störtskön :P, Jessica Alba är världens snyggaste å inte botoxad! Älskar när filmer underhåller till tusen när man kollar!
 metalguy
En av de bättre romantiska komedierna jag sett. Dane Cook är självklar i huvudrollen.
 BadCharlotte
Mestadels tråkig men erkänner att den får en att le under några få stunder. Rekommenderas inte.
 Andreas_
Är inte mycket för romantiska komedier, men är dom välgjorda så kan dom faktiskt överraska och ibland vara riktigt bra, som denna. Jag hittar egentligen inget att klaga på utan allt flyter på enligt den självklara romantiska komedimallen och det blir varken för fånigt, sött eller tråkigt. Dane Cook levererar som vanligt. en stark 4:a
 snyltare
Jag hade kunnat klippa ihop den till en 30-minutersfilm som kunde varit lite sympatisk. Jag kan säga direkt att kompisen skulle rykt helt i filmen då. Det är så ROLIGT att skratta åt tjejer som är FETA och FULA!! Däremot uppskattade jag sexscenerna (fniss)! Jag tyckte att de var rätt kreativa.
 egoman
En av de mest förnedrande och sexistiska filmer som gjorts. Dålig på förvånansvärt många nivåer.
 gubben viktor
Hissnande dålig. Man tror knappt sina ögon ibland. Replikerna, handlingen, den hemska birollen (hans kompis), de galna utspelen, överspeleriet. Man undrar bara hur hon ens kan titta åt hans håll. Ingenting stämmer.
En film som fungerade en ledig, lat dag som underhållning. Det finns inget utmärkande eller minnesvärt den lämnar efter sig men detta hamnar på en godkänd nivå för mig under hela sin speltid. 2+
 Gr3veN
Lagomt sexistisk och småmysig. Dane Cook suger dock som vanligt.
 HerrNenne
Gillar idén men utförandet är inte okej, och många gånger avskyvärt, som tex kompisen, urballandet och Eleanor.
« Föregående   |   1 ... 4 5 6
Senaste kommentarer
Jane Fonda in Five Acts (info) 19:49 23/7 (2)
Colette (info) 19:46 23/7 (7)
The Humanity Bureau (info) 18:32 23/7 (5)
Les Seins de glace (info) 16:08 23/7 (1)
Teach 109 (info) 16:00 23/7 (1)
The Final Year (info) 15:40 23/7 (2)
Masjävlar (info) 15:33 23/7 (809)
Rallybrudar (info) 14:31 23/7 (133)
Downsizing (info) 13:13 23/7 (46)
Hycklaren (info) 13:07 23/7 (13)
Den siste samurajen (info) 11:54 23/7 (937)
The Intruder (info) 11:33 23/7 (1)
Kommissarien och havet - Den inre kretsen (info) 07:07 23/7 (28)
Tank 432 (info) 04:05 23/7 (8)
Utøya 22 juli (info) 03:47 23/7 (18)
Pride (info) 02:45 23/7 (82)
Barbie: Dagbok (info) 01:42 23/7 (12)
The Deminer (info) 00:34 23/7 (3)
Hell or High Water (info) 00:06 23/7 (61)
The Boy Who Harnessed the Wind  (info) 23:39 22/7 (3)
The Girl with the Dragon Tattoo (info) 23:34 22/7 (365)
Rocketman (info) 22:56 22/7 (11)
Long Shot (info) 22:46 22/7 (6)
The Diabolical (info) 22:28 22/7 (6)
Blueprint (info) 21:35 22/7 (9)
Birdman (info) 21:33 22/7 (212)
Arne Dahl: Mörkertal (info) 21:03 22/7 (10)
The Hard Way (info) 20:55 22/7 (7)
Secret Obsession (info) 20:48 22/7 (4)
Barry Lyndon (info) 20:34 22/7 (554)
Climax (info) 19:32 22/7 (13)
Jeepers Creepers 3: Cathedral (info) 19:24 22/7 (11)
The Silence (info) 18:48 22/7 (12)
Headshot (info) 18:43 22/7 (5)
Alita: Battle Angel (info) 18:41 22/7 (28)
Yesterday (info) 18:14 22/7 (6)
Lejonkungen (info) 18:12 22/7 (8)
BlacKkKlansman (info) 18:10 22/7 (43)
Francofonia (info) 17:09 22/7 (3)
Cargo (info) 12:30 22/7 (18)
Dumbo (info) 11:40 22/7 (4)
Hardcore - En brutal verklighet (info) 11:34 22/7 (18)
Min börda (info) 11:30 22/7 (3)
Turist (info) 11:01 22/7 (161)
Svenska bilder (info) 07:46 22/7 (35)
Indiana Jones och de fördömdas tempel (info) 07:38 22/7 (523)
Jakten på den försvunna skatten (info) 07:30 22/7 (612)
Spider-Man: Into the Spider-Verse (info) 05:37 22/7 (15)
Adrift (info) 05:35 22/7 (10)
Red Sparrow (info) 05:31 22/7 (25)