Betyg idag: 1 738 Besökare idag: 5 710

Smoking Bianco
Vilken jävla skitfilm. Man kan faktist inte göra en film grundad på inget annat än en endaste idé!
 Malla_Malin
Felstavat på efternamnet.. Han heter Herrmann, med två N i slutet.. han har gjort fler filmer som står skrivet under Edward Herrmann Pinsamt, mycket pinsamt i början.. sen blev den rätt kul. Men fortfarande lite väl pinsamma delar här å där
 carsan
satt o vänta hela filmen på att den skulle gå igång men det hände ju aldrig. men ja någon enstaka rolig scen vare ju så får bli en 2:a
 PiraterIStan
Faktiskt över förväntan. Det blir faktiskt en lite lagom starkt lysande trea.
 Ellirc
värsta på länge...
 starstream
Filmen håller väl ingen högre kvalité men fungerar bra som bakis-söndagsunderhållning :)
 Lesthi
Stark trea! Knäpp och rolig film. jag gillar idén och Isla är så söt ^^
 Ramza
Bättre än förväntan. Knappast en perfekt komedi och vissa tokigheter va lite påklistrade. Isla Fischer är iaf sjukt charmig.
 bjornnyquist
Trodde det skulle vara en skit film men den var ju riktigt bra. Sedan önskar man att man hade den där tjejen själv. She seems so perfect.
 JonasM
Förvånansvärt underhållande bakfyllefilm. Jason Biggs är ju faktiskt ganska rolig.
 Blink182
Det fanns massa grejer i den här filmen som jag tyckte va kul och som skilde sig från andra kärlekskomedier. Knulla Isla Fisher asså.
 buglady
American pie- typ av humor...njaaa, kan inte ge högre än en 2:a.
 zomg
sådär. lite kul här & där, men ändå rätt tråkig.
 Abigor
Lam humor, försöker möjligtvis köra samma stuk som American pie-filmerna men lyckas inte.
 DIProgan
Gillar kampen i den här filmen om att va spontan och våga göra saker på sitt eget sätt men ibland blir det lite väl lovey dovey cheesy. Hade velat att filmen kunde va en fyra men tyvärr.
 Chinaberry
Sämsta filmen jag sett på mycket länge. Helt otroligt usel!
 biverkningar
lite nya skämt men åh så förutsägbar även vändningarna är väntade.
 ibbie
nej den här var så tråkig så jag tog till flaskan en kväll vi hade bestämt att inte dricka på..
 mkreku
Oj, vad jag gillar Isla Fisher.. men filmen var ju ingen höjdare.
 petson81
Utan tvekan den mest skruvade och sjuka film jag sätt på länge, men ändå så hade den sina stunder.
 ninniblue
riktigt sjuk film men underhöll ändå. Jag älskar Isla Fisher!!
 jonbo
Av nån anledning tyckte jag denna funka rätt bra. Behaglig morgonfilm. Man ska kanske inte räkna med nåt djupare ibland.
 knudwig
Börjar helt ok, men urartar till skräp efter någon halvtimme
 Henkke
Riktigt jävla rolig!
 carre006
tycker man att den här filmen är riktigt jävla rolig måste man vara riktigt jävla tråkig
 anemona74
Gullig och Jason och Isla är bra skådisar i denna genre. Jag hade oxå sagt JA där på the diner, vilket äventyr! Sedan vet man aldrig hur det slutar, men det har inget med tiden att göra.
 Rufsa
rolig och flummig!
 Körsbär
Tyvärr tråkig, filmen saknar lite personlighet & det känns som om man sett det mesta förut. Isla får 3.
 heymagpie
Fruktansvärt oromatisk, ångrar att jag ens såg den!
 yrkeschaufföre
Jag älskar Isla Fisher!! och därför tyckte jag väldigt mycket om den här filmen. Jag har själv råkat ut för ett oväntat frieri och har alltid ångrat att jag inte sa ja! instinktivt - det hade nog inte skadat. Det finns ett antal underbara scener som man direkt kan koppla till Michael Ian Black och de gillar jag verkligen.
 ROCK0N
Rooolig! Isla är hur bra som helst!
 Bewitched
Faktiskt helt okej, men på gränsen till en tvåa. Fisher spelar över en aning... Gå in och läs min recension av filmen på: http://bewitched.blogg.se
 snyltare
Jo, jag gillar ju också Isla Fisher, eftersom min brorsa gör det. Det mesta var najs, intressant och engagerande fram till 2/3 av filmen, där det helt tappade stinget och styrfarten. Jag skulle gärna ha velat se den här filmen igen, men med ett annat slut! Tidigare har jag undvikit alla filmer med Jason Biggs, men här var han riktigt trevlig, tyckte jag. VEM har friat till yrkeschaufföre??
 PajoB
Helt okej. Skrattade högt några gånger, därför en trea istället för tvåa
 sawa
Tramsig. Orkade inte se klart
 xorcist
Sämre än "Loser". Inte så väldans bra med andra ord.
 sveparn
Det här var inte riktigt vad jag trodde jag skulle se när jag såg trailern. Vilken hemsk film. Se den inte! Har ett par riktigt obekvämma skänt som inte passar ihop med det romantiska.
 fari
De har försökt återanvända Jason Biggs' karaktär från American Pie filmerna vilket gjort att delar av filmen känns som totala ripoffs medan andra är helt vanliga romantisk komedi teman. Det blir en konstig blandning men den fungerar ändå, kanske just för att man indentifierar hans AP karaktär och på så sätt inte får samma usch effekt som man annars skulle fått. På det hela så tyckte jag att det var en helt vanlig, run of the mill romantisk komedi och såna är inte särskilt nydanande men det verkar inte bry sig om. På den skalan kan den aldrig få mer än en tvåa, dvs knappt godkänd. Jason Biggs karaktär verkade mer melankolisk och tillbakadragen vilket var intressant att se, han kunde faktiskt fixa det. Who knew...
 Bear
Birollerna (föräldrarna) var roliga.
 Lembit
Känner verkligen att jag valt film med omsorg på sistone...
 IdaD
Gud vad det spårade ur...
 Maxter
Helt galen romantisk komedi med glimten i ögat och så jävla pinsam =D
 Bumsi
småmysig. En fruktansvärt svag fyra
 marleey
Lite små rolig och charmig på sina håll. Men som sagt, det är lite. Alldeles för svagt manus, story och skådespelare. Jason Biggs är ingen höjdare till skådis. Han är varken rolig eller charmig, så att han ska vara huvudroll i en kärlekskomedi är helt befängt. Den tunna storyn är proppad med saker och karaktärer som inte tillför något till handlingen alls. Det brukar vara ett tecken på att manuset är tunt när man måste kasta in massa dravel för att tiden ska gå. Allt detta dravel gör dessutom att det bara känns urspårat.
 exu
tråkigaste skit jag sett. blir ledsen över hur dåliga filmer det finns.
 ziferN
Små mysigt, underhållande och faktiskt lite kul om man är på rätt humör. Men detta är samtidigt amerikansk romcom som är medioker som bäst, men det är ändå underhållande för stunden, förvänta dig dock inget nytt.
Denna film har lyckats med något riktigt bra och väldigt viktigt. Man har castat den med kul och underhållande skådisar från huvudrollerna till birollerna. Tyvärr är detta också det enda som man riktigt har lyckats med. Manuset är ett kaos där det nästan från minut till minut ändrar i kvalitè. Ena stunden är det kul och bra för att sedan vara riktigt dåligt och så tillbaka igen och därimellan alla andra sorters kvalitèsteg. Det är ljuvliga Isla Fisher som gör att jag ser färdigt denna film.
 Itake
Haha, no.
 Tatty
En fjantig komedi som är okej och rolig.
« Föregående   |   1 2
Senaste kommentarer
Polar (info) 05:40 20/1 (1)
The Demon of Mount Oe (info) 03:50 20/1 (1)
Belizaire the Cajun (info) 03:14 20/1 (2)
United (info) 02:02 20/1 (15)
Berättelsen om Askungen (info) 01:25 20/1 (60)
Zoolander (info) 01:19 20/1 (683)
Christoffer Robin & Nalle Puh (info) 00:30 20/1 (10)
På driven i New York (info) 00:28 20/1 (139)
A Star Is Born (info) 00:16 20/1 (30)
Tårtgeneralen (info) 23:39 19/1 (34)
Glass (info) 22:47 19/1 (3)
I trollkarlens hatt (info) 22:46 19/1 (2)
Mission: Impossible - Fallout (info) 22:42 19/1 (39)
The Meg (info) 22:29 19/1 (34)
Tvillingarna på äventyr i London (info) 22:24 19/1 (51)
Heja Roland! (info) 22:20 19/1 (18)
The Wall (info) 22:12 19/1 (6)
The Trip (info) 21:59 19/1 (89)
24 Hours to Live (info) 20:55 19/1 (6)
Brassed Off (info) 20:39 19/1 (114)
Bird Box (info) 20:02 19/1 (41)
Sarahs nyckel (info) 20:00 19/1 (45)
7:35 in the Morning (info) 20:00 19/1 (66)
A Cure for Wellness (info) 19:02 19/1 (56)
Curse of the Scarecrow (info) 18:41 19/1 (1)
Beautiful Boy (info) 18:15 19/1 (6)
Cover Versions (info) 18:14 19/1 (1)
Vice (info) 17:06 19/1 (5)
Unbreakable (info) 16:58 19/1 (583)
Maria Wern - Jord ska du åter vara (info) 16:32 19/1 (1)
Amelie från Montmartre (info) 15:51 19/1 (1835)
IO (info) 15:46 19/1 (2)
Kopps (info) 15:23 19/1 (938)
Under sanden (info) 15:19 19/1 (23)
Our Idiot Brother (info) 15:15 19/1 (97)
Gold Diggers of 1933 (info) 14:26 19/1 (13)
Mur-mummel (info) 14:17 19/1 (2)
Halloween (info) 13:39 19/1 (28)
Mauritz Stiller (info) 12:17 19/1 (2)
Ned Rifle (info) 11:14 19/1 (3)
Solo: A Star Wars Story (info) 11:09 19/1 (54)
Santo and Dracula's Treasure (info) 10:18 19/1 (2)
Marty (info) 09:35 19/1 (26)
True Grit (info) 09:33 19/1 (407)
Split (info) 09:32 19/1 (67)
En bro för mycket (info) 09:30 19/1 (101)
Tomb Raider (info) 08:58 19/1 (55)
Death Line (info) 08:56 19/1 (16)
Rattens Desperados  (info) 06:07 19/1 (5)
A Guy Thing (info) 05:02 19/1 (96)