Biolm
fy fan jag kommer aldrig återhämta mig..
 evil_ape
Film suger lång, hård och ådrig. Men den är bättre än Avatar.
 tatsujin
Lite kul att se en film från tiden då effekterna gjordes på det gamla hederliga sättet.
 Lokpest
Riktigt charmig, men clownerna var inte tillräckligt elaka för att filmen ska få ett högre betyg.
 Kriffot
Rätt festlig här och var! snygga färglada clownmiljöer. Knasigheten blir dock lite ansträngd!
 Beeishly
Oh my goodness säger jag bara! Underbart ;)
 alexi
Den bästa! Scenografin och attributerna är asläckra!!
 ziferN
Smårolig och underhållande men filmen var lite väl B för min smak. Jag förväntade mig mera utav clownerna. Filmen fungerade dock som tidsfördriv under natten så den förtjänar en trea.
 ouimadame
beeezt
 LiqWid
Fick ett tips av en god vän vid namn Stellan att se denna, redan där faller det ju på sin egen orimlighet. För er som känner honom så vet ni vad jag menar. Den va kass så mycket kan jag säga.
 nikdrum
såg den igen å måste höja till en femma!!! lovely
 Quagmiregigi
Skon B-film som dock blir lite seg under stundom, funkar valdigt bra som film pa helgen!
 eppjones
En dålig film precis som väntat. Sen är den kanske delvis sevärd ändå på grund av alla konstigheter och tokroliga inslag. Fast även det känns tveksamt.
 Ondskapt
Jag har sett ytterst få filmer som bjuder på en så stor dos underhållning som den här gör. Gjord med tonvis av kärlek till de genrer den tydligt hyllar, charmiga effekter som ser bra ut dessutom och en originell idé som håller för en hel långfilm. Utmärkt 80-talare som bara en tråkmåns kan ogilla!
 luxlisbon
Popcornpistoler! <3
 dexterde
Absolut en av det sämsta skräck filmerna, men jag kunde bara inte låta bli och bli kär i clownerna! (en del!) Dom var så söta!! <3 älskar popcornpistolerna!
 johan93
Killer Rats, Jättehajen och den här filmen måste fan vara de tre sämsta filmerna som nånsin gjorts på denna planet. Känner ändå att man måste se den iaf en gång för att den är så jävla skitdålig!!
 Solidus
En kul titel och en underhållande idé resulterar tyvärr i en film som inte lyckas leva upp till den charm som den vill utlova. Småroligt är det och en ros ska delas ut till filmens make-up, men skådespelet och manuset lämnar en del övrigt att önska. Godkänt.
 TheHorrorfan
Kass.
 Raxit
Konstig film, dock måste man ju älska de underbara dräckterna och soundtracket! Seriöst, musiken i filmen rockade ju fan huset! En av mycket få filmer där jag kan säga att introlåten var bättre än resten av hela filmen.
 arruba
Töntigare än töntigast men tillräckligt rolig och skön musik för att underhålla mig. Hela upplägget är gjord med glimten i ögat och det märks att det hade kul under denna inspelning.
 Cybot
Med alla dessa minnen kan jag bara inte låta bli att ge den högsta betyg. Älskade denna filmen när jag var liten vilket göra att jag måste älska den idag. B-film äger!
 KeZan
Grymt soundtrack! Sen så får man ju ta filmen lite för vad den är, men den har sin charm.
Ett pastellfärgat helvete är väl det närmaste jag kan beskriva den här. Annars är denna skräckparodi exakt vad man tror att det är. Aningens för barnslig för min smak, men väldigt charmig och med ett fräckt soundtrack.
 ScArRrFaCe
Klassiker!
 Xtro
Läckert designade clownindivider och makalös uppfinningsrikedom och humor vad gäller deras metoder och vapen samt skönt soundtrack.
 Greigh
Jag behöver inte ens publicera ett omdöme. Detta är 80-tal, det är bäst!
 Noseman 2005
Kanske är liite roligare om man lyckas hålla sig vaken...
 Sarakin76
B-film, men den er så pass underholdene at det går å se på.
 Agatefilm
Inte min typ av film, en pojkdröm som som sann för regissören? Men blir en två för de snygga maskerna.
 JimCarrey
Stark. Fina clowner
 Murvel48
Det enda som är roligt är det otroligt usla skådespeleriet.
 Ful_fisk
Rolig film.
 Zuzz
Kass på på alla sätt och vis. Stressad av den jäkla musiken. Hatar clowner. Skitfilm.
 Metheuz
Totalt värdelösa skådespelare men filmen i sig är charmigt b-ig och kostymer och specialeffekter är väldigt välgjorda.
 Dutch
Makalös klassiker!
 Kekz
Smått rolig.. Om inte annat är den udda..
 RobinsTaste
Charmig och rolig rulle! Parodi på 50-tals rysare med överdrivet roliga dödscener som påminner lite om Gremlins.
 Dele
Allt fungerar verkligen inte, men det är gjort med gott humör och det finns en viss charm. Svag trea.
 F-M-J
Självmedveten b-skräckis som funkar. Handen på hjärtat så blir det alltid roligare när intentionen inte är där, då man får skåda en skapelse som haltar av total okunnighet istället för att göra misstagen centrala på egen hand som dem gör i "killer clowns from outer space". Men sure, visst är det rätt roligt att skåda dessa obscena clownerna jaga folk med popcorn pistoler och väva in sina offer i sockervadd. På grund av att allting görs i ett uppenbart syfte i att roa publiken komiskt vore det orättvist att inte ge den godkänt för just det. 2+
 Darkclown27
Så härligt larvig. En klar favorit
 ekneB
Den är verkligen så dålig som man kan tänka sig. Klownerna har alla sina fantastiskt roliga scener vilket höjer betyget.
 Robkiller
Otroligt löjligt och totalt oseriöst, men samtidigt väldigt underhållande... omedveten 80-tals humor blandat med människodrickande mördarclowner i gummikostymer som anländer i ett flygande cirkustält. Helt klart sevärd och borde vara ett måste för yngre att se detta för att lyfta fram hur onda clowner verkligen är...
 timbo93
Snyggt och skoj! Hög underhållningsfaktor!
 Dream
Skön rulle som sticker ut från mängden och inte är en dussinkomedi! Klart det är delvis dumt och B! Men den är samtidigt skoj att skåda (clownerna jaga folk med popcorn pistoler och göra en ballong hund levande) och man undrar hela tiden vad ska hända nu? och nu? osv. Den här typen av film görs inte ofta, sedan har den ingen uppföljare eller spinoff heller. än så länge! Vilket gör den till sin egen. 3+ för denna speciella kultur klassiker, är den lätt värd.
En av filmhistoriens största kultklassiker!
 mahasarakam
Tramsig men underhållande gammal kultfilm. Dåligt spelad men påhittigt gjord.
He, he, hade den filmen på vhs men den försvann tyvärr. Den här filmen är så fruktansvärt usel att det krävs ett geni att göra den, därför får den 5:a av uselhet!!!
 GodofThunder
Jag försökte faktiskt titta färdigt, men inser att det aldrig kommer att hända. Den är helt enkelt för lång och för långsam :)
« Föregående   |   1 ... 3 4 5
Senaste kommentarer
Midnight Special (info) 12:22 17/6 (41)
Kikis expressbud (info) 12:07 17/6 (5)
The Meg (info) 11:16 17/6 (45)
The Mule (info) 10:01 17/6 (17)
Maybe It's Love (info) 09:58 17/6 (2)
Black Mirror - Fifteen Million Merits (info) 08:35 17/6 (27)
Black Mirror - The National Anthem (info) 08:16 17/6 (31)
Lady Bird (info) 04:22 17/6 (45)
A Bigger Splash (info) 03:38 17/6 (16)
Suspiria (info) 03:27 17/6 (20)
Alan Partridge: Alpha Papa (info) 02:50 17/6 (29)
Ukrainian Rhapsody (info) 02:45 17/6 (1)
Ensam i Berlin (info) 02:32 17/6 (7)
Dawn of the Dead (info) 02:24 17/6 (977)
Star Trek: Insurrection (info) 00:46 17/6 (79)
Konspirationen (info) 00:40 17/6 (80)
Disaster L.A. (info) 00:12 17/6 (7)
Batman vs. Teenage Mutant Ninja Turtles (info) 23:41 16/6 (2)
Night of Lust (info) 23:39 16/6 (1)
Deepwater Horizon (info) 23:28 16/6 (53)
Dagar emellan (info) 23:04 16/6 (3)
Arena (info) 23:03 16/6 (43)
American Psycho (info) 21:31 16/6 (1111)
Black Mirror - The Entire History of You (info) 21:28 16/6 (21)
Grave of the Vampire (info) 21:18 16/6 (6)
Snömannen (info) 21:00 16/6 (51)
Fast Lane (info) 20:44 16/6 (1)
The First Purge (info) 19:33 16/6 (18)
Good Luck Chuck (info) 18:05 16/6 (261)
The Commuter (info) 18:02 16/6 (36)
Micke & Veronica (info) 18:01 16/6 (43)
Why Are We Creative?  (info) 17:16 16/6 (1)
Adam & Eva (info) 16:58 16/6 (293)
Spegeln (info) 16:23 16/6 (147)
Rampage: Big Meets Bigger (info) 16:21 16/6 (32)
På heder och samvete (info) 14:57 16/6 (223)
Zorba (info) 14:53 16/6 (32)
Holiday (info) 13:32 16/6 (11)
End of Days (info) 12:28 16/6 (298)
Remote Control (info) 12:13 16/6 (1)
Code 46 (info) 11:54 16/6 (123)
Four Brothers (info) 10:45 16/6 (211)
Vilken jävla cirkus (info) 10:13 16/6 (12)
The Way Back (info) 09:37 16/6 (131)
Shaft (info) 09:25 16/6 (248)
All I See Is You (info) 09:22 16/6 (2)
300 (info) 09:20 16/6 (1720)
Bad Day for the Cut (info) 08:26 16/6 (5)
Flykten från Enplansvillorna (info) 06:22 16/6 (8)
Sabotage (info) 02:50 16/6 (78)