Betyg idag: 1 699 Besökare idag: 5 690

Lite underhållande.
 Makar2
Sahara var bättre.
 badpanda1606
bättre än förväntat... trodde denna skulle vara skitdålig
 Elfström
Den får allt en tre hade förväntat mig sämre, Donald sutherland gör sin roll bra, tyvärr känns det som den ebbar ut lite efter ett tag.
 sugarbabe
Matthew McConaughey utan tröja hela filmen gör en halv ok film sevärd om o om igen.... d e nästan så man glömmer vilken kass skådis han kan vara...
 IdaD
Ofta McConaughey lär sig flyga genom playstation...
 WILFOR
Herregud vilket skräp!
 nikki_sixx
En trea mest för att jag var bakfull när jag såg den och inte orkade vara kritisk...
 _Fia_
Den är faktiskt rätt rolig men när huvudskådespelarna är helt kassa så får man ge betyg därefter.
 Beatsanna
Rätt ok. Sevärd som en matiné när man är sjuk o hemma från jobbet. Men vi snackar underhållning för stunden. Inte något man minns.
 Luciphere
Enkel och lättsam skattjaktsaction/komedi i karibisk inbjudande miljö. Relativt hög underhållningsgrad. Svag 3:a.
 ty_durden
nja...
 anemona74
Den duger okej som underhållning den tid det tar att se den. Sedan är den glömd och borta. Som många andra filmer...
 UntzUntz
nja en svag trea är generöst
 Mikrooben
brister i det mesta, går dock att se en gång.. på egen risk
 Halofreak92swe
Riktigt underhållande :) Matthew är ju sjukt bra!
 proppis
Förutsägbar, kass skådespeleri....inget nytt..trist
 ceogar
Det är fan 3 scener totalt i filmen när Matthew inte har tröja på sig och inte spänner magmusklerna.. tydligen det enda han kan.
 jownie
jag tycker om den här filmen, den är underhållande och söt!
 Cyphax
Småtrevligt men inte mer.
 Skullbone
Ointressant och så har man sett hela storyn mer än en gång förut.
 Ell
Hjärndöd (o)underhållning. Ett bottennapp som jag tyvärr (jag vet, jag vet) blev övertalad att se på bio, vilket var en mycket plågsam upplevelse.
 torbehn
Jag har valt bort den här filmen av flera skäl, men råkade zappa in den på Canal Plus. Tyckte den var lite rolig. Enkel underhållning, javisst, men den var ändå rätt välgjord. Och vad då sett förut, hur många action-, kärleks-, high school-, sportfilmer m.m. följer inte Hollywoodmallen? En del görs sämre, men det här var rätt bra. Jag gillar Kate Hudson också. Filmen får en trea, men i sin genre är den nästan värde en fyra.
 Valarn
Utdraget slut och sockersöt.
 IchabodCrane
Kan ju inte undgå att bara digga denna! McConaughey gör sin enda roll med bravur och Hudson kompletterar, borde vara tokdålig men den är ju faktiskt grym. "Aaaltituuude","Two times, two times" för att inte tala om; "So, did you all grew up on that boat?". xD
 MrMario
Det finns underhållning i denna rulle
 turdus
riktigt skön film
 Wilsol
Jag håller tydligen inte med de senaste kommentarerna när jag säger att den här är precis som alla andra "hollywood-mall" (?) likande filmer. Den enda skillnaden är att de har bytt miljö. Jag applåderar för att de är så originella!
 TheHorrorfan
Den här är ju skit rolig.
 DV_86
Såg om den i veckan. Den är väl ändå rätt okej. Som renodlad komedi funkar den, men som äventyrsrulle suger den rejält. McConaughey är en rolig och bra skådis, men jag ser fortfarande Dirk Pitt framför mig. Och varför måste han vara halvnaken i 80% av filmen?
 Qhunden
Extremt fjantig film med lika många nödlösningar i manus som minuter i Led inte överdrivet när jag såg den dock, förväntade mig en korkad äventyrsrulle och det var det jag fick. Plus dock för sjukt inbjudande karibisk miljö och bra musik.
 dafreakish
Vilken meningslös film. Hade Hudson inte gjort Almost Famous hade hennes karriär aldrig ens existerat. Kan hon läsa? Om inte, så borde hon be någon annan läsa sina manus innan hon skriver kontrakt...
 Ajax Swan
Inte fullt så dålig som ryktet, klarar trean. Trots allt en hyfsat underhållande äventyrsrulle med skaplig action och skaplig komik. 3:a (5/10)
 mugatu
Kate Hudson är så sjukt snygg så hon drar upp betyget från en tvåa
 eandersson
Oj vad likgiltigt detta var. Tycker inte någonstans den var bra, men jag mådde varken dåligt över't eller ville stänga av. Så jag antar att en tvåa är på sin plats före ettan. Min typ av humor på något enstaka ställe, typ när han stirrar planet och går rakt förbi "THUGSEN". Vid närmare eftertanke var det nog enda gången jag drog upp mungippsarna under hela filmen.
 emsir
Visst, inte direkt högkvalitativt, men jag gillar miljöerna och den är hyfsat underhållande så det blir en tvåa.
 Redfield4ever
En rekommenderad etta som jag verkligen inte kan ge det rekommenderade betyget på. Visst är den dum, men den är kompetent gjord och även om den verkligen inte är bra så är den inte förolämpande dålig heller. Skulle kunna vara betydligt sämre med andra ord.
 arruba
Urusel, katastorfal och helt ärligt pinsamt dålig! Into the blue är längder bättre än denna och bara det säger ju ganska mycket.
 yrkeschaufföre
Ungefär så "bra" som jag trodde, snyggt gjord men jag fick kämpa mig igenom den.
 Harford
Den som skrev "manuset" till den här filmen borde få sig ett kok stryk.
 JOFA
Första scenen är bäst - sedan blev allt kalle anka.. och det har man ju faktiskt tittat på det också en gång i tiden?
 Hogman
Oj vilket skräp, men fina miljöer iaf. Dialogen och skådespelarinsatserna är så tramsiga i stilen som jänkarna verkar älska, att alla småtjafsar hela tiden.
 Mysharry
Hudson och Sutherland gör filmen sevärd. Hyfsad matiné.
 peu-depeu
Hur kan de slösa bort så mycket pengar på en sånhär film?
 JanneN
Den som skrev manus skall ha ett stort tack. Jag skrattade gott i stort sett hela filmen igenom. Till och med Donald Sutherland kunde vara rolig. Så skall en komedi vara. Tack!
 HerrNenne
Helt okej matiné men frossar för lite i skattsökandet och för mycket i komplikationerna.
 sodomiten
Jag trodde inte Donald Sutherland ställde upp på vilken skit som helst.
 Rele
En film med några duktiga skådespelare, men inte mycket mer. Jag ger en svag tvåa.
 Robkiller
Lättsam underhållning som rullar på och håller sig halvintressant, men inte mycket mer än så... får duga för stunden.
« Föregående   |   1 2 3
Senaste kommentarer
Polar (info) 05:40 20/1 (1)
The Demon of Mount Oe (info) 03:50 20/1 (1)
Belizaire the Cajun (info) 03:14 20/1 (2)
United (info) 02:02 20/1 (15)
Berättelsen om Askungen (info) 01:25 20/1 (60)
Zoolander (info) 01:19 20/1 (683)
Christoffer Robin & Nalle Puh (info) 00:30 20/1 (10)
På driven i New York (info) 00:28 20/1 (139)
A Star Is Born (info) 00:16 20/1 (30)
Tårtgeneralen (info) 23:39 19/1 (34)
Glass (info) 22:47 19/1 (3)
I trollkarlens hatt (info) 22:46 19/1 (2)
Mission: Impossible - Fallout (info) 22:42 19/1 (39)
The Meg (info) 22:29 19/1 (34)
Tvillingarna på äventyr i London (info) 22:24 19/1 (51)
Heja Roland! (info) 22:20 19/1 (18)
The Wall (info) 22:12 19/1 (6)
The Trip (info) 21:59 19/1 (89)
24 Hours to Live (info) 20:55 19/1 (6)
Brassed Off (info) 20:39 19/1 (114)
Bird Box (info) 20:02 19/1 (41)
Sarahs nyckel (info) 20:00 19/1 (45)
7:35 in the Morning (info) 20:00 19/1 (66)
A Cure for Wellness (info) 19:02 19/1 (56)
Curse of the Scarecrow (info) 18:41 19/1 (1)
Beautiful Boy (info) 18:15 19/1 (6)
Cover Versions (info) 18:14 19/1 (1)
Vice (info) 17:06 19/1 (5)
Unbreakable (info) 16:58 19/1 (583)
Maria Wern - Jord ska du åter vara (info) 16:32 19/1 (1)
Amelie från Montmartre (info) 15:51 19/1 (1835)
IO (info) 15:46 19/1 (2)
Kopps (info) 15:23 19/1 (938)
Under sanden (info) 15:19 19/1 (23)
Our Idiot Brother (info) 15:15 19/1 (97)
Gold Diggers of 1933 (info) 14:26 19/1 (13)
Mur-mummel (info) 14:17 19/1 (2)
Halloween (info) 13:39 19/1 (28)
Mauritz Stiller (info) 12:17 19/1 (2)
Ned Rifle (info) 11:14 19/1 (3)
Solo: A Star Wars Story (info) 11:09 19/1 (54)
Santo and Dracula's Treasure (info) 10:18 19/1 (2)
Marty (info) 09:35 19/1 (26)
True Grit (info) 09:33 19/1 (407)
Split (info) 09:32 19/1 (67)
En bro för mycket (info) 09:30 19/1 (101)
Tomb Raider (info) 08:58 19/1 (55)
Death Line (info) 08:56 19/1 (16)
Rattens Desperados  (info) 06:07 19/1 (5)
A Guy Thing (info) 05:02 19/1 (96)