Kurosawafan
kanske är för snäll när jag ger den svag 3a för viss originalitet och OK underhållningsvärde. Mest är det standard Youth slasher faktiskt...
 RetroFun
Älskar det här! Helt klart en fyra.
 Bumsi
jag tycker generellt sett om denna typ av filmer, men nej
 JaxJulle
Ett ärligt försök att göra något vettigt av klassisk film a la b-skräck. I ett fåtal scener lyckas det faktiskt - men generellt funkar det inte.
 tpb
Traditionell från början till slut.
 Cyeq
Jag har inga ord för hur dålig den här filmen var, jag nöjer mig med att säga att det var det största slöseri med tid på väldigt länge. Ett försök till en twist som bara blir helt fel och ingen logik finns det heller, filmen är aldrig i närheten av att få något annat betyg än vad den får nu.
 TheHorrorfan
Den är sevärd men en svag 3a lägre lr högre går jag inte.
 Krissla
Den var inte så bra men klart värd att se. Michael Welch gör en bra insats.
 larox
Slöseri med tid, en djup suck och ett konstaterande; varför gör man en sådan film. Så meningslöst och utan något som helst innehåll. Vem är filmen till för och varför?
 Frickadell
Löjlig film som kretsar korkat mycket runt Mandy's "snygghet" och killars vilja att ha henne i säng. Skådespelarna är urdåliga, vissa effekter ännu sämre och storyn finns egentligen inte ens. Den får en tvåa för att den faktiskt är ganska rå och inte så feg som andra wannabe-Scream filmer har varit. Och för att Anson Mount är så sjukt snygg.
 dudson
Överaskande Bra faktiskt!! Snacka om WOOW upplevelse när man kommit in en bit i filmen..Svårt hitta några direkta brister i den här Schyssta Filmen....
 Afflicter
Amber Heard lyckas se vacker ut genom hela filmen. Vet inte riktigt vad man försökte åstadkomma med slutet...
 sathariel
Den börjar rätt bra, förhållandena mellan ungdomarna är välgjort (men halvtaffligt skådespeleri) och fotot och musiken gillade jag, men historien har stora hål av förutsägbarhet. Dussin-författare ska inte försöka vara "nyskapande", tack. Även om slutresultatet blev knappt godkänt betyg för mig, så gillade jag den här filmen ett tag, annars hade jag inte skrivit en kommentar.
 martingo89
typisk amerikansk ungdomsskräckis... ett gäng ungdomar är ute i vildmarken. de knullar, super och röker på sen kommer en mördare och tar en efter en... förutsägbart? ja... dock har slutet en intressant twist men inte tillräckligt för att det ska rädda filmen
 Anden2010
Värdelös.
 sjoberg4u
All the boys love Mandy Lane, but I don´t really like the movie.
 Jockflake
I love Mandy Lane, but not the movie. Nej, jag bara skoja. Allt är skit.
 Gadwin
Skrämmande lite originalitet, så mycket standardmall det går. Hyfsat välproducerat (bild/ ljud) och lite ögongodis räddar filmen ifrån ett underkänt betyg.
 ScArRrFaCe
De måste välja någon snyggare i rollen som Mandy Lane. Eller, välja någon snygg överhuvudtaget... Ett plus för slutet.
 Elizadushkufan
En medioker film. En som som man egentligen inte vill se, men ändå är nyfiken på. Början var ok, mitten dålig och slutet ändå relativit spännande. Skulle dock inte kalla filmen för en skräckfilm, blev aldrig uppskrämd...bara äcklad för vissa scener.
 Ponycrack
Jag vet inte vad det är med den här filmen men jag både gillar den och inte. Den är ganska snyggt gjord.
 kaj08
En hemsk film. Ett gäng snygga och korkade highschool-ungdomar åker ut till en farm i ödeskogen och ska festa loss. Plötsligt börjar folk försvinna. Urlöjligt och helt otroligt dåliga skådespelarinsatser. Ingen handling, inget djup, absolut ingenting. Ett riktigt botten-napp.
 Blink182
De sista tio minuterna är fan sjukt snyggt gjort och riktigt bra twist precis i slutet. Annars var den rätt förutsägbar och lik vilken skräckfilm som helst.
 Apan1
Tycker den är helt ok
 Edenbelow
Faktiskt helt okej.
 Starbreaker1
Ingen spänning, inga överraskningar, slätstruket skit. Att kalla den för skräckfilm är ett skämt...kass musik var det också.
 -Carin-
Jag förstod inte alls denna film!!
 Daniel_mjölby
Det är väl fotot, musiken och den allmänna OC-känslan som gör att jag faktiskt gillar den här filmen ganska mycket. Charmen med den är att den försöker vara djupare än vad den är... filmningarna i motljus och det korniga fotot "lurar" i alla fall mig!
 Hypostas
Slasherfilm med poetiska och konstnärliga ambitioner. Snyggt filmad, men manuset är undermåligt. Skådespelarprestationerna är också högst mediokra. Trots det ett lovvärt och nyskapande försök att väcka liv i den trötta slashergenren, men slutet sänker tyvärr filmen till en stark tvåa. Med ett bättre slut så hade det blivit en trea.
 Redfield4ever
Ännu en film med smarta koncept som tyvärr hindras av att andra aspekter är för streamlinade. Hade filmen vågat vara lite mer egen i sitt narrativ och dialog och det hade kunnat vara en fantastisk film!
 LYCANTHROPY
Väldigt basic tonårsskräck-slasher historia, men den får ändå till en jävligt härlig atmosfär.
 GrandMaster_E
Hyfsat välgjord slasher men utvecklingen i handlingen och slutet är så otillfredställande och besvikelsen så enorm att betygs 2:an som länge fanns där faller hela vägen ner till 1:an.
 Mynameiscarl
Ja, vad finns det att säga?
 mokie76
Okej....?
 Fuze
Smörja rätt igenom.
 Perdhra
Jag gillar dom blodiga slasher scenerna men i övrigt höll inte historien
 Prey
Riktigt platt story och bara ett konstigt slut. Såg väl denna för Amber Heard, går att titta på, men det är ingenting jag rekommenderar.
 Kimchi
Okej tidsfördriv men inget mer än så
 johansk8
I sina bästa stunder påminner den om Motorsågsmassakern blandat med The Great Ecstacy of Robert Carmichael.
 silvertrain
Bra skräckis! Lite udda titel på filmen kanske, men det gör inget. Har ett väldigt oförutsägbart slut vilket jag gillar! Stark trea!
 bytat
fint foto, bitvis okonventionell och trevligt abstrakt/surrealistisk slasher men slutet levererade inte.. förstår varför folk drar paralleller till motorsågsmassakern.
 Dele
Tröttsamma karaktärer i en standardslasher som lyfter under andra halvan, då man i alla fall kan ana någon slags syfte.
 Dutch
Helt värdelös är den ju inte men den är långt ifrån bra.
 WillyV
Som Mastern säger. I follow the Master. The Masters' wishes are the very foundation of my useless existence.
 BrutusBeefcake
Trots att den är så himla standard så lyckas den ändå vara flera gånger sämre än liknande skräckfilmer. Tråkigt och skrattretande dåligt allt som oftast. (3-/15)
 Fläskkäft
Snygga ungdomar och ett småkul manus med plats för lite uppkäftighet. Hyfsad inledning men redan när ungdomarna kommer fram till gården börjar den tappa fart. Mellanakten är rätt seg och finalen är inte så chockande som den vill vara. Slashergenren är givetvis en extremt urmjölkad genre och att tillföra något nytt och revolutionerande är i stort sett omöjligt. Slashern var som störst och bäst från tidigt åttiotal och några år framåt enligt mig. För att vara från 2006 tycker jag ändå att den hade nån form av underhållningsvärde.
 CinemaStrange
Vill kommentera men samtidigt inte denna dynga till film, höll samma nivå som Blair witch 2 som jag såg samma kväll, inget dära att hurra för, men visst låten i slutet var fin!
Den här filmen är allt annat än bra.
 päronanton
Tyckte trailern var bra och blev sugen på att se denna film. Men filmen är sådär tycker jag, inget vidare bra skådespel men annars ok
« Föregående   |   1 2 3
Senaste kommentarer
Superswede (info) 23:05 24/9 (15)
Black Panther (info) 22:51 24/9 (71)
Bang Bang Baby (info) 22:33 24/9 (1)
Brazil (info) 22:32 24/9 (424)
Ocean's Eight (info) 22:20 24/9 (21)
Ghoulies (info) 22:17 24/9 (20)
Gräns (info) 22:09 24/9 (12)
Bad Guy (info) 22:03 24/9 (79)
The Day the Earth Stood Still (info) 21:54 24/9 (392)
Mandy (info) 21:42 24/9 (7)
The Trip to Spain (info) 21:41 24/9 (8)
The Mountain Between Us (info) 21:30 24/9 (14)
De flögo österut (info) 21:27 24/9 (7)
25th Hour (info) 20:51 24/9 (442)
American Hero (info) 20:50 24/9 (5)
Antz (info) 20:43 24/9 (296)
Spider-Man: Homecoming (info) 20:33 24/9 (66)
Skrattbomben (info) 20:30 24/9 (5)
Saturday Night Fever (info) 20:25 24/9 (259)
John Wick (info) 20:12 24/9 (159)
The Age of Shadows (info) 19:15 24/9 (6)
Ghostland (info) 18:46 24/9 (6)
Återstoden av dagen (info) 18:30 24/9 (172)
Doctor Strange (info) 17:15 24/9 (109)
Under Suspicion (info) 16:18 24/9 (54)
Captain America: Civil War (info) 15:07 24/9 (105)
The Devil's Cabaret (info) 15:05 24/9 (2)
Änglars vrede (info) 14:53 24/9 (1)
Cargo (info) 14:51 24/9 (16)
Wind River (info) 14:49 24/9 (40)
Ghost in the Shell (info) 14:46 24/9 (65)
Age of the Dragons (info) 14:22 24/9 (30)
Avengers: Infinity War (info) 14:12 24/9 (64)
A Murder of Crows (info) 13:33 24/9 (39)
Exorcisten (info) 13:07 24/9 (521)
Ormens ägg (info) 12:31 24/9 (35)
Andra andningen (info) 09:37 24/9 (19)
Mary Poppins (info) 09:18 24/9 (160)
Polisskolan 2 - Första uppdraget (info) 08:36 24/9 (148)
Hereditary (info) 08:35 24/9 (47)
Book Club (info) 08:34 24/9 (6)
Annihilation (info) 06:33 24/9 (85)
Lost in Paradise (info) 02:04 24/9 (1)
Johnny English (info) 01:45 24/9 (412)
Journey to the Mysterious Island (info) 01:41 24/9 (68)
The Lodgers (info) 01:07 24/9 (4)
Beyond Skyline (info) 01:04 24/9 (10)
Bleach (info) 01:01 24/9 (2)
Wallander - Skulden (info) 00:27 24/9 (63)
Stingaree (info) 00:01 24/9 (1)