Azumah
Mila är lite ball, annars är den kass
 Christofer
Och den här ska få kallas American Psycho av vilken anledning??? Nån enstaka scen som duger att kolla på, därav klarar den sig ifrån en etta, men det är en skam att den får heta som den gör, då ettan var ljusår bättre än den här.
 lehtonen
Att över huvud taget göra en uppföljare på filmen kan bara bero på att Morgan inte läst boken eller fattat första filmen. Fruktansvärt... usch... fruktansvärt n' not in a good way!
 mel_gibson
gjorde misstaget att köpa filmen och tänkte se den med min tjej. Skämmdes i en vecka..:(
 Gewehr
Ett försök att spotta den första filmen i ansiktet!
 keu
Jag tror att det är den sämsta filmen någonsin.
 faretarne
hur FAN kan filmen få kallas american psycho 2 överhuvudtaget? utan tvekan den mest värdelösa skiten som finns. jag skulle hellre sitta i en isoleringscell för resten av mitt liv och bara äta insekter än att pinas igenom den här igen. FYFAN!!!
 Seger
Herregud!
 Spindelnmannen
Den sämsta "uppföljare" jag någonsin sett.
 kexchokladet
Den här borde ju inte fp kopplas ihop med den mästerliga ettan...
 JazzMasta
en j-kla fjantfilm som försöker leva på originalets framgång. Egentligen är jag mest sur på mig själv för att jag såg på skiten, jag menar, det var ganska upplagt för kalkon. Det finns ingen logisk anledning att ens göra en uppföljare till American Psycho, så jag borde ha förstått att det inte var det heller. Bara titeln osar så mycket dynga så man kan spy.
 snöbrigad
På sina håll faktiskt lysande, men för det mesta pinsam och vad är det med soundtracket? Det komponerade soundtracket doftar lite American Pshyco, men alla dessa klatschiga, äckliga, steretypa, tjejrockband (inga illa menat om tjejrockband). Varför är dom med i soundtracket? Smart fortsättningsstory på ettan som tyvärr missbrukas och ballar ur. Berättarrösten är dock riktigt trevlig och för storyn vidare med ett för "serien" passande språk. Inte värdelös, men inte jättebra heller. En stark tvåa är den i alla fall värd. Mycket av det hat som riktats mot filmen är nog grundat på förkärleken som folk känner till del ett som faktiskt är ett stycke filmhistoria av klass.
 Tim Buckley
detta är inte en uppföljare bara ett utnyttjande, ett horande för att få alla som såg Scream filmerna back in the day att springa & se... fy fan
 PolO
rätt facinerande men inte lika mycket som 1an
 amam
En tvåa egentligen men då den kopplar ihop sig med (och därmed jämför sig) med orginalet så faller den ner till en etta. Inte sevärd oavsett.
 ringmar
en 2a för att hon är så jävla snygg
 AirikrStrife
så sjukt kass men man satt å njöt under den, så sjukt underhållande på sitt värdelösa sätt.
 ShittyChicken
Jag förstår ingen vidare likhet mellan den här och ettan. Det är inte som en vanlig uppföljare, utan mer som en amatörfilm som försöker göra en uppföljare på helt egen hand. Den får en 2:a, filmen är trots allt helt okej, men den hade fått högre betyg om den sammankopplade mer med 1:an.
 KarlG
Varför gör man en dålig uppföljare till en bra film? En uppföljare som inte ens kan kopplas samman med filmen på ett bra sätt.
 finkelsmak
som amam sa.
 Eldflames
håller med ringmar
 3D Daniel
så tråkig och inte engagerande på något sätt.
 Donni
Så dålig så jag finner inga ord för det
 Placebohoe
Den håller knappast samma nivå som ettan och jag förstår inte varför en uppföljare gjordes ens. Jag försökte hitta något bra i filmen, men det blev en etta.
 fatassmovieboy
Är det ens möjligt att göra en tvåa på en sån skitfilm? Ja tydligen... Skäms på dig Morgan J (Inte Morgan Freeman) Freeman
 karlmats
Jösses vilken tågkrasch, efter att ha gått runt en hel dag och kollat på vidriga hippies i vad som officiellt kallas för Uppsala Reggae Festival trodde man inte att kvällen kunde bli sämre men det här är fan på gränsen. Skamfullt lånar man titeln från en riktigt bra film och fuckar upp det så mycket man kan. Allt är verkligen skit så jag vet inte riktigt vad man ska lyfta fram ur sörjan, det värsta är nog ändå att den tar sig själv på lite för stort allvar i förhållande till vad den har att erbjuda, ungefär som hippies. Att Mila Kunis är rätt snygg är väl det ändå som väger upp, men även en snygg hippie hatar man ju lite grann och detsamma gäller väl också här.
 Gadwin
Mila kunis är värd 5/5, dessvärre är resten av filmen är värd den lägsta ettan någon kan dela ut.
 Eldritch
Jag hade inte kollat in det förväntade betyget på filmtipset innan jag såg filmen för att försöka se den med opartiska ögon, men det hjälpte föga. Detta är utan tvivel den sämsta film jag sett på mycket länge. Sättet man försöker väva ihop denna med ettan är löjeväckande, men även utan American Psycho i namnet hade denna film varit usel. Och nej, bara för att allting är så fruktansvärt bondigt är det ingen komedi. Det fanns så många logiska luckor och pinsamt skådespel, främst från huvudpersonen(!), att det blev till att ta fram skamselkuddarna och täcka ansiktet. Som om det inte räckte väljer regissören att ta den absolut mest klichéaktiga "twist" som bara är möjlig i skräckfilmer. I detta fall är den så uppenbar att inte ens Carolina Gynning kan bli överraskad. Pricken över i:et, för att verkligen dumförklara publiken, eller för att Blondin-Bella ska kunna hänga med, är en obligatorisk flashback på slutet (när ska de sluta?). Jag avslutar med att knyta näven i fickan. God kväll!
 ami86
Jag avskydde den. Älskade fösta filmen och har läst boken flera gånger. Naturligtvis har man aldrig superhöga förväntningar inför en uppföljare, ofta gör dem en besviken. Men aldrig hade jag kunnat föreställa mig vilken katastrofalt dålig smörja denna film skulle vara! Redan inom 2 minuter visste jag att jag skulle komma att hata den. Pop rock-aktig musik i bakgrunden av den typ som verkar användas i ALLA Amerikanska teen movies, collegemiljö, Mila Kunis och ingen Christian Bale. Trots det led jag mig igenom filmen, mest fascination över vilken total våldtäkt det var på den första filmen. Ärligt talat har jag INGEN aning om hur det slutade. Jag såg slutet men jag minns faktiskt inget av det, och det var bara 8-9 månader sen jag såg den. Det var bara så kliché och dåligt. Dåligt skådespel, skrattretande och helt icke-trovärdigt manus. Mila Kunis karaktär är helt löjeväckande. Fattar inte att detta ens får kallas för film. Fy fan.
 brtkrbzhnv
Bättre än ettan. Kunistjejens monologer är en gnutta mindre irriterande än Batemans, och denna innehåller till skillnad från den första inte en massa pseudosmart kvasihumor. Sedan är ju en påklädd Kunis förstås trevligare än en avklädd Bale att titta på, även om det varit trevligt om de gjort hennes rollfigur lite mindre horig.
 LaDecima
Jävla uppföljare.
 Elizadushkufan
Gillar Mila Kunis VÄLDIGT mycket som skådis...Men filmen är inte speciellt bra, även om jag föredrar den här framför 1:an.
 arruba
Mestadels väldigt barnslig men lite halvrolig. Mila Kunis känns väldigt blek gemfört med Christan Bales insats från 1an. En stort plus ger jag dock en snygg scen där Emiliana Torrini spelades i bakrunden, Läckert!!
 Tsurugi
Helt okej som hjärndöd underhållning.
 johan93
Många som sågar denna fullständigt. Jag tycker den är mycket bättre än första. Underskattad film som förtjänar ett högre betyg. Mila Kunis är alltid fin att se. Svag 4a
 tpb
Tieln är ju ett hån.
 ClintanTheKing
Originalet med Bale är bland det bästa jag har sett inom thriller/skräck - fantastisk! Men det här är ju en ren så kallad "b-film". Det sägs att det endast tog 20 dagar att göra filmen och ge ut den på dvd. Då förstår man ju att det inte blir bättre än så här. De kunde lika gärna ha skitit i å göra den överhuvudtaget. Det enda pluset med den här var väl att Mila Kunis var snygg.
 mjölk
2/10
 Murvel48
Mest ett enerverande pladder från Kunis genomträngande röst men filmen har en gnutta charm ändå och kommer undan med en väldigt svag tvåa.
 Vasp
För det första varför gör man en sequal på american psycho och en sån här skit film.
 Redfield4ever
Klassiskt bevis på att alla måste börja någonstans. Jag är inte särskilt säker på mina screenwriting-förmågor, men jag VET att jag kan skriva en bättre film än den här smörjan!
 Commandante
Ett hån mot den första American Psycho-filmen.
 dafreakish
Förutom ett manus med logiska brister så stora att Grand Canyon känns litet, är filmens absolut största problem dess casting. Shatner? Hur gick det till? Men Kunis tar ändå hem priset för kanske den sämsta castingen i filmhistorien. Den annars så charmiga Kunis har inte en chans att klara av en roll med den här "tyngden", i alla fall inte då hon i stort sett bara hade gjort billig, men underhållande, sitcom innan. Det går helt enkelt inte att se den kalla kvinna hon ska föreställa i hennes tappra men usla försök att skapa denna karaktär. Tur att Black Swan och Dumpad så småningom dök upp, annars hade nog Kunis varit en väldigt liten fotnot i Hollywoods historia. Dessutom en ganska dålig och faktabristande sådan.
 TheHorrorfan
Ännu sämre än 1an. Har inte direkt någon koppling med den första filmen heller. Musiken är så hemsk och hela produktionen känns extremt b-aktig. Väldigt, väldigt svag 2a.
 Djurnord
Lika dålig som 1an. Inte så bra!
 Starbreaker1
Detta var inte bra någonstans…en liten tröst att Kunis var med. Den bygger inte vidare på första filmen, ingen känsla och obefintlig spänning, det blir mest dålig komedi av allt. Filmen är så pass annorlunda än den första filmen att det inte riktigt går att kalla det en uppföljare. Slöseri med tid, skit i denna och kolla på dvärgwrestling eller något istället…
Mycket sämre än American psycho men inte tillräckligt dålig för att kalla den skit men det är inte mycket kvalité i filmen. 1+
Med tanke på hur filmen börjar kan man lugnt säga att Freeman måste ha misstolkat första filmen. Därmed inte sagt att den här filmen är dålig för det är den inte, men den hade blivit bättre om man ändrat titeln och inledningen. Ett mästerverk är det knappast men ändå är den bra och underhållande.
 AngelsDiary
Känns verkligen som att dom försökte mjölka pengar på namnet, helt osammanhängande imo.
« Föregående   |   1 ... 3 4 5
Senaste kommentarer
La corrupción de Chris Miller (info) 10:35 21/5 (3)
Pappa polis (info) 09:52 21/5 (24)
Lysande gift (info) 08:58 21/5 (22)
Den Gyllene tulpanen (info) 04:20 21/5 (1)
Ibland kommer de tillbaka (info) 01:30 21/5 (68)
Flo Rounds a Corner (info) 23:57 20/5 (1)
La Pivellina (info) 23:39 20/5 (2)
Ocean's Eight (info) 23:28 20/5 (37)
AT13 2: Checkmate (info) 23:20 20/5 (2)
Timbuktu (info) 22:28 20/5 (30)
Loving Leah (info) 22:27 20/5 (2)
The Goonies - dödskallegänget (info) 22:26 20/5 (373)
Lurking Fear (info) 21:58 20/5 (17)
Snömannen (info) 21:45 20/5 (46)
Sju hertigar (info) 21:08 20/5 (38)
Game of Death (info) 20:58 20/5 (70)
Attentatorn (info) 17:41 20/5 (14)
Bigfoot (info) 15:31 20/5 (8)
Sicario 2: Soldado (info) 15:26 20/5 (29)
Fröken Vildkatt (info) 15:01 20/5 (6)
Leviathan (info) 14:19 20/5 (54)
Girls! Girls! Girls! (info) 14:02 20/5 (7)
Rush (info) 13:59 20/5 (130)
The Commuter (info) 13:38 20/5 (32)
Saint Laurent (info) 13:30 20/5 (1)
South Park - Bigger Longer & Uncut (info) 12:35 20/5 (614)
War Machine (info) 12:02 20/5 (21)
Into the Wild (info) 11:59 20/5 (1018)
See You Yesterday (info) 11:28 20/5 (1)
Compliance (info) 11:19 20/5 (77)
Enter the Dragon (info) 10:40 20/5 (269)
Black Gunn (info) 10:02 20/5 (4)
Turtle Vision (info) 09:52 20/5 (2)
Honeymoon (info) 09:36 20/5 (41)
Judo Saga (info) 08:08 20/5 (17)
Fences (info) 08:06 20/5 (18)
Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile (info) 08:03 20/5 (11)
You Were Never Really Here (info) 08:01 20/5 (35)
The Professor (info) 06:57 20/5 (1)
Pirates of the Caribbean: Salazar's Revenge (info) 04:24 20/5 (71)
Into the Blue 2: The Reef (info) 02:40 20/5 (24)
Kept (info) 02:34 20/5 (3)
Sugar Daddies (info) 02:28 20/5 (2)
John Wick 3 Parabellum (info) 23:57 19/5 (5)
Hit Me (info) 22:44 19/5 (2)
Änglar och demoner (info) 22:19 19/5 (430)
The Science of Sleep (info) 21:58 19/5 (425)
Kill Me Three Times (info) 21:37 19/5 (6)
Victoria (info) 20:35 19/5 (44)
Vit hund (info) 19:25 19/5 (24)