strangemale
Hur kul som helst, middagsscenen är helt underbar...... :)
 Pitha
Tycker den var rolig gillar bruce :P
 context
Bästa 80-tals komedin!
 Loslobos
Skön film!
 MoNkI
ingen vidare bra film kanske....
 Hozhoni
Den här är irriterande kul! inget nytt iofs men många skratt blir det. En klar favorit!
 Rillle
Hur bra som helst
 Fluffis
Godkänd, inte mycket mer.
 kosmoskatten
Väldigt mycket 80-talskomedi. En av de bättre, men mycket slapstick och urflippningar.
 Steven
Tvingades se igenom denna på engelska lektionen!
 paycheck
Rätt så rolig.
 Wridmuld
Haha. 2:a
 Kurosawafan
larvig såklart, möjligtvis OK som lätt underhållning och Kim är ju snygg, men ändå...
 Harakiri
Jäkligt kul 80 talsfilm med allt som hör till.
 Bomkia
Ne, inget att hänga i julgranen direkt
 soltrollet
Det är meningen att det ska vara löjligt... Det är värre med filmer som ska föreställa seriösa, men inte är det...
 alexi
Ingen höjdare!
 IdaRystad
ok underhållning efter jobbet men egentligen skitlöjlig och dålig... en svag tvåa!
 Oskis89
DID YOU DRILL HER!!?
 Elin82
en riktig klassiker för mig, spelar ingen roll hur många gånger jag sett den, garvar gott ändå
 ASMB
Väldigt rolig 1987. Jag bör nog inte se den igen.
 Syntesis
Egentligen inte en 3a utan kanske 3.5 eller liknande.. Bra underhållningsvärde..
 froom_88
vet inte vad jag ska säga.. föll inte mig i smaken direkt
 lehtonen
Lite löjlig story men gullig på sitt sätt.
 jonbo
Dålig slapstick som Blake Edwards borde ha kunnat undvika.
 Redfield4ever
"So you can drill her?! You son of a bitch!"
 Anakin_84
den är ganska kul faktiskt...gillar basinger :P
 mystepho
Extremt mycket slapstick. En hel del roligt dock. 4/10
 Nina Ninx
Två saker är bra: Musiken i slutet och repliken - Jag odlar majs! Plus förstås början av filmen, när man fortfarande tror att man ska få se en skön 80-talsrulle. Pinsamt tråkigt humor av typen "Åh vad kul han kör in i färgaffär". Nä.
 aronsoderlind
Går att se flera gånger, bra film med andra ord...
 embla13
Så grym. Garvar sönder!
 Lesthi
Inte kul.
 100tonvalspäck
Fruktansvärt tråkig. Början lovade ganska gott men efter en kvart förstod jag att det var ett riktigt idéfattigt sömnpiller.
 Netmi
Kan instämma med tidigare talare, herr valspäck (även kallad min pojkvän), började en aning lovande, för att sedan göra mig smäktande besviken. Ägnade halva filmen åt att fylla i ansökningsblanketter istället, iversig behövligt. Bruce- I´m disapointed.
 QuiNonStultus
En helt osammanhängande sörja av dålig slapstick. Well done.
 Barbamuffin
Tyvärr.
 Film Guden
Första akten ute med själva blindträffen, var i stundo hysteriskt rolig. Tack vare Bruce Willis, som visar upp lite komisk talang. Får godkänt, nätt och jämnt, med tanke på det patetiskt förutsägbara avslutet.
 Blink182
Bruce willis är ju lite smårolig
 Martin_Sj
Smått trevlig film, men dessvärre inte speciellt rolig. Men den får en stark tvåa för att den gick att kolla på.
 Boondock_saint
Riktigt tråkig.
 ziferN
Kul och klart underhållande i mina ögon iallafall eftersom filmen fick mig flera gånger att stundtals skratta, särskilt under scenerna emellan Bruce Willis som är i god komisk form och ex-pojkvännen. Sen så är jag dessutom svag för amerikanskt 80-tal och slutet må vara förutsägbart men det är så dessa filmer avslutas, deal with it.
 Ful_fisk
Romantisk komedi från 80-talet i regi av Rosa panterns skapare Blake Edwards. Bruce Willis första film, och visst påminner det en hel del om hans genombrottsroll i den fantastiska TV-serien Par i brott. Han spelar mot Kim Basinger och båda är rätt roliga och vissa scener är kalas. Dock saknar filmen en viss känsla och även ifall ett par vulgära skämt får den att sticka ut så är helheten ganska halvsvag. Men en trea kan den ändå få för de roliga stunderna och 80-tals-charmen. Jag är glad att jag såg den.
Blake Edwards typiska regi känner man igen sen hans Pink Panther och andra 60-70tals komedier. Men här passar inte snubbelhumorn lika bra längre. Willis och Basinger är helt okej och charm finns det i mängder, men det är inte alls så roligt som de kunde varit.
Blake Edwards är en av mina favoritregissörer och då speciellt tack vare Rosa Pantern-filmerna. Här fortsätter han att visa upp härlig situationskomik, slapstick och rolig dialog. Kul är också att Bruce Willis och Kim Basinger visar upp sina allra bästa komiska talanger och då speciellt Bruce Willis. Jag gillade den som liten, så även idag. 3+
 Kalkonhönan
Riktigt tråkig och o-rolig som fan!
 Tatty
Rolig, knäpp men ändå lite seg på. Bruce Willis är bra i filmen. Likaså Kim Basinger.
 HerrNenne
Tramsig, larvig, ologisk. Det man kunde gå ut av filmens idé, hennes fylleuppträdanden, tar slut efter halva filmen. Då, för att fylla andra halvan, så spejsar han ut av ingen anledning istället. Nej, det håller inte. Katastrofmanus på alla vis.
 dudson
Rätt patetisk film rakt av. Men som vanligt räddas filmen av Willys agerande. Underbart se han så malplacerad i kostym. Sen går det bara utför med dräggigheten. Bruce ska se sliten och alkad ut. Då gör han rätt ifrån sig"
Kult!
« Föregående   |   1 2
Senaste kommentarer
Snabba ryck (info) 17:32 19/7 (1)
Evolution (info) 15:08 19/7 (7)
How It Ends (info) 13:15 19/7 (6)
Drömmarnas horisont (info) 12:44 19/7 (118)
Clueless (info) 12:42 19/7 (288)
Huset vid 92:a gatan (info) 12:36 19/7 (4)
Gatan utan namn (info) 11:26 19/7 (9)
Den blomstertid nu kommer (info) 10:51 19/7 (22)
The Lobster (info) 10:46 19/7 (86)
Today (info) 08:03 19/7 (1)
Det våras för arvingarna (info) 05:05 19/7 (10)
What Happened to Monday (info) 04:43 19/7 (18)
Split (info) 03:26 19/7 (64)
Transformers (info) 02:08 19/7 (1263)
I Do, I Do, I Do (info) 02:05 19/7 (1)
Dödsjakten (info) 02:05 19/7 (3)
Vargarnas rike (info) 01:55 19/7 (31)
AM1200 (info) 01:35 19/7 (3)
Big Stan (info) 01:32 19/7 (90)
Downrange (info) 01:07 19/7 (5)
Mamma Mia! Here We Go Again (info) 00:53 19/7 (1)
Ready Player One (info) 00:28 19/7 (44)
Fyra år till (info) 23:47 18/7 (74)
Morden i Midsomer - The Ghost of Causton Abbey (info) 23:22 18/7 (2)
Dr. Strange (info) 23:05 18/7 (4)
Värdshuset fritiden (info) 23:00 18/7 (11)
The Mercy (info) 23:00 18/7 (2)
En Manhattan-melodram (info) 21:16 18/7 (9)
Carrie Pilby (info) 20:52 18/7 (5)
Universal Soldier: Regeneration (info) 20:45 18/7 (83)
Idiotrepubliken (info) 20:28 18/7 (420)
Nalle Puhs äventyr (info) 20:26 18/7 (95)
The Zombinator (info) 19:52 18/7 (1)
Cavalcade (info) 19:24 18/7 (11)
Zombie Massacre 2: Reich of the Dead (info) 18:38 18/7 (1)
Granatäpplets färg (info) 17:31 18/7 (35)
När tyskarna kom tillbaka (info) 17:24 18/7 (1)
Smoke (info) 17:18 18/7 (9)
Brakfesten (info) 17:07 18/7 (99)
The Roommate (info) 16:31 18/7 (49)
Time to Kill (info) 15:11 18/7 (2)
Man Up (info) 15:04 18/7 (19)
Shaka Zulu (info) 14:59 18/7 (2)
Till min lillasyster (info) 13:55 18/7 (2)
Three Kings (info) 13:55 18/7 (241)
Jurassic World: Fallen Kingdom (info) 11:53 18/7 (27)
Grupporträtt med dam (info) 10:34 18/7 (1)
Borg (info) 10:16 18/7 (44)
Ant-Man and the Wasp (info) 10:14 18/7 (9)
Molly's Game (info) 10:12 18/7 (17)