Totenkopf
Gubbdagis i rymden sammanfattar väl det hela.
 Salot Sar
Menlös, gör ingen förnär.
 Z
Söt men simpel...
 KBoholm
Vackert slut men extremt amerikansk klyschig. Usch för amerikans patriotism!
 Redwood
Satan så grabbigt!
 Captain Awesome
Blockmongon i rymden, inte konstigt att de glömde en jävel kvar på månen.
 Solidus
Hårda gubbar åker upp i rymden för att stoppa en satellit på villovägar. Det är charmigt, grabbigt och en ren fröjd att se Clint, Tommy Lee, Donald och James i en och samma film. Dock sjunker filmens underhållningsvärde när de väl beger sig upp mot rymden, vilket är synd.
 CultOfZenith
Som en gubbig Armageddon. Och det menar jag som en komplimang.
 MrMario
Smårolig men inte engagerande alls, med dessa gubbar kunde man gjort mer än denna dussinrulle.
 SkruMp
Jag tycker till skillnad från många andra att filmen är jävligt charmig. Clintan är sådär lagom bad och storyn är helt klart hållbar.
 Cloudwalker
jaaa. Clintan med sin vanliga charmiga humor. Riktigt bra script också ju, en grym film.
 perkka
Riktigt skön film! 'Clint och Lee gör den värd att se!
 AdimOdin
Den var bättre än vad jag hört den skulle vara!
 embla13
Inte så grymt bra men den är okej
 Fläskkäft
Jag gillar tempot i flera av Clintans filmer, han berättar i lugn och ro och låter historien utveckla sig i sin egen takt. Den här filmen har en del charm och gubbarna är rätt roliga. Väl i rymden bjuds det på några riktigt läckra bilder som fick mig att fundera på våran underliga värld. Helt okej film!
 Tim Buckley
(rek 2a) Filmen i sig är smockfull av klyschor & flyter inte tack vare dessa, utan tack vare den trevliga besättning som samlats ihop & det gubbmys som skulle kunnat vara Eastwood's signum. Om det inte varit för att hans filmer vanligtvis är starkare. Filmen 2a, Myset = 4a, och sammantaget efter den sista snygga scenen så avrundas kalaset lätt till en ihåligt mysig "för stunden" 3a!
 Korunerisu
När gubbgänget får mot kameran i slowmotion xD det var grejer det ^^
 Juu_W
Den var ju rätt rolig och underhållande... Men inte så mycket mer.
 dudson
Riktigt Charmig liten film det här! Bra skådisar med såklart...Inge action alls-men det ärju en komedi...vill man ha en Feel-good film så ska man se denna...
 ziferN
Mysig och charmig Clintan rulle som är alltid är sevärda, dock sänktes betyget när dom åkte upp i rymden. Men det jag störde mig mest på var att när dom var unga hade den unga Clintan den gamla Clintan rösten. Svag 4a.
 todape
Trist film med överskattad Clintan!
 Djason
Fattar inte varför denna film gjordes. Hur som helst har den en del roliga scener mellan gubbarna men annars inget mer. För lång.
 Alex De Large
Helt ok, den kändes som en kombination mellan top gun och cocoon..
 Chriistian2
Helt okej även om den inte hade så bra handling.
 TheUnderdogJR
Medelmåttig film. Coooooool avslutning!
 recencent96
Klassfilm. Kul med humorn inblandad.
 winny
Började väldigt bra och tillräckligt lång för att kunna bli bra, men icke.
 Höij
Skulle kunna ägna ett helt år åt att påpeka allt som är fel med den här filmen.
 Gobo
Fasen inte värd tiden det tar att se den...
 tpb
Jag gillar filmer med glimten i ögat. Denna har det med råge. Jag blir glad av den och fnissar. Det är ett bra tecken.
 GinNTonic
Charmig och smårolig men jag tyckte det tog alldeles för lång tid innan de kom upp i rymden. Men det var lika bra det, för alla rymdscener var helt uppåt väggarna knasiga och orealistiska.
 Jobis
Allt med Clint Eastwood är ju ändå sevärt på något sätt.
 HerrNenne
Hyfsat underhållande om man inte har några förväntningar. Man vet precis var man får det, inga överraskningar överhuvudtaget. Men småtrevligt.
 kervisch
Helt klart sevärd !
 Xenox
Många bra skådespelare och filmen är inte så tokig heller. Stark trea.
 trailer
Charmig. Komisk och kosmisk.
 knightcat
Stark trea!!
 Grillo
Som Armageddon med gubbar och lite mindre (men ändå ganska mycket) USA-runk. Ändå mycket hjärta och de fyra har bra samspel. Visst är det stereotypt och klyschigt men det funkar rätt bra ändå.
 karlmats
Fy fan va oinspirerat. Clintan och co ska rädda dagen igen, skit samma om de är 80 bast och småfeta, upp i rymden ska de! Fattar inte varför jag ser sånt här, gillar ju Eastwood men självonanin här kunde ju anas redan i titeln. Påminner lite om bottennappet Battleship när gamgubbarna glider in och räddar dagen. En svag 2a, har trots allt sett mer provocerande dåliga filmer än detta trötta spektakel.
 ClintanTheKing
Härligt underhållande. Clintan drog ihop ett gäng sköna gubbar och fick till denna film bra. Tommy Lee Jones är ju störtskön bl. a. Både komisk och allvarlig denna film.
 AirikrStrife
Clintan är iaf bättre än Bruce Willis och Michael Bay
 norenorama
Har sett denna fyra gånger nu, har alltid tyckt att den saknat något, alltid känt att det var något man inte kunnat sätta fingret på. Men samtidigt att den har vart så sjukt charmig, älskar denna typen av filmer, när folk mot alla odds visar vad de går för. Vissa saker är sinnessjukt orealistiska men det får man stå ut men. Såg den nyss igen och tycker den är fullt tillräcklig som den är även om den kunde vart ännu bättre. Gillar dialogen, hur gubbarna snackar med varandra osv. Rekommenderar varmt som mys film! =)
 araka
precis som sveriges insats mot portugal på Friends, en fullt godkänd insats som inte riktigt räcker hela vägen fram. Ganska skön personkemi överlag och speciellt mellan clintan och James Gardner.
En riktigt kul liten historia om gamla gubbar i rymden. Donald, Clintan och Tommy Lee är riktigt bra. Storyn är väll lite krystad och tunn men med bra skådisar och OK dialog så blir den godkänd. 2+
 Devils_Arcade
Ganska bra. Känns dock SÅ uttjatat med ryska satelliter från Kalla kriget......
 LauenKauen
Ganska så härlig historia får jag ändå säga. Första delen; innan de beger sig upp i rymden, är helt klart filmens behållning. Klassisk Clintan-attityd och även om det haglar klyschiga repliker tycker jag det blir ganska charmigt, mycket tack vare personkemin gubbarna emellan. Den andra delen håller inte underhållningsnivån uppe likt första delen och blir tämligen oengagerande. Första delen en 4a, andra delen en 3a och ett slutbetyg på en stabil 3a.
Skådespelarna gör bra ifrån sig och filmen duger i brist på annat men det är väl också allt. Stark 2:a.
 Dele
Jag mår lite illa.
Clintan är inne och snuddar på en 4:a här och det är tack vare charmen. Men visst är det en stabil produktion som trots allt enbart är till för att underhålla - vilket den gör.
« Föregående   |   1 2 3 4
Senaste kommentarer
Chernobyl (info) 01:24 19/6 (7)
Fjällbackamorden: Strandridaren (info) 00:56 19/6 (10)
Flykt undan rättvisan (info) 23:33 18/6 (1)
Superfly (info) 23:28 18/6 (62)
End of Evangelion (info) 23:19 18/6 (152)
Brightburn (info) 22:19 18/6 (4)
Black Mirror - White Christmas (info) 21:32 18/6 (12)
Men in Black: International (info) 21:02 18/6 (2)
Climax (info) 20:54 18/6 (11)
Autumn (info) 20:54 18/6 (2)
Body of Deceit (info) 20:53 18/6 (1)
Black Mirror - San Junipero (info) 20:18 18/6 (13)
Fitzcarraldo (info) 20:06 18/6 (178)
Cutie Honey (info) 19:39 18/6 (43)
Detroit Rock City  (info) 16:30 18/6 (177)
Seven Pounds (info) 16:08 18/6 (445)
Beyond Skyline (info) 15:59 18/6 (11)
Skottår (info) 15:50 18/6 (83)
Sjösalavår (info) 13:54 18/6 (11)
Blindspotting (info) 13:12 18/6 (7)
Hemlig pakt (info) 12:11 18/6 (1)
Mamma gifter sig (info) 11:56 18/6 (1)
The Haunting of Sharon Tate (info) 11:44 18/6 (1)
The Unborn (info) 09:18 18/6 (7)
Satans skinn (info) 09:16 18/6 (19)
Booksmart (info) 04:39 18/6 (8)
The Beach Bum (info) 00:46 18/6 (4)
Get Naked (info) 23:54 17/6 (2)
Savannens härskare (info) 23:48 17/6 (96)
På solsidan (info) 23:38 17/6 (8)
Disaster L.A. (info) 23:36 17/6 (7)
Everybody Wants Some (info) 23:35 17/6 (28)
Döda eller dödas (info) 23:35 17/6 (5)
The Affairs of Martha (info) 23:19 17/6 (1)
Public Enemy (info) 22:54 17/6 (7)
Micmacs (info) 22:53 17/6 (101)
Hanasaari a (info) 21:58 17/6 (3)
Black Mirror - Be Right Back (info) 21:57 17/6 (18)
Psych:9 (info) 21:55 17/6 (6)
The Square (info) 21:51 17/6 (84)
The Equalizer 2 (info) 21:45 17/6 (27)
Greta (info) 21:41 17/6 (3)
En kvinnas rop (info) 21:40 17/6 (1)
Bröllopsfest i Karelens runobygder (info) 20:48 17/6 (1)
It Watches (info) 20:25 17/6 (1)
The Poison Rose (info) 19:59 17/6 (2)
Stockholm Östra (info) 19:49 17/6 (31)
Egg (info) 19:10 17/6 (1)
Remo - Obeväpnad, men farlig (info) 17:52 17/6 (52)
Husdjurens hemliga liv 2 (info) 17:27 17/6 (1)